то целия таралясник е такъв
кое му е нормално
колкото повече научавах, толкова повече се втрещявах - но вече свикнах, и ако нещо е нормално и лесно - се изненадвам
всичко е изпилено и без никакъв запас, направо се чудиш как въобще работи
компютъра - нестандартен, трябва ти наноком да го четеш и забит на такова място дето .. се пълни от масло по кабелите
сложили табелки за блокировки - ама няма блокировка, щото електрониката вършела работа (ама друг път)
преден диф - с ос, на отливка, държи се на един щифт колкото пиронче
нафтова помпа - връща топла нафта - то добре, ама ако не изпуснат О пръстените ще се задръсти пласмасовата помпа, която си има процедура за обезвъздушаване - не че работи де
фаровете - видяхте, как се сменя крушка на пътя (е има коли дето се сваля и броня)
скоростна кутия - масло на 20 000км се сменя, ама и прегрява
антифриза на колата завира като чайник
кулера заврян зад климатика да му е по топло, за да не върви както трябва работа
съединител се обезвъздушава по странен начин, щото помпата еди как си сложена накриво и нависоко
тръбите от съединителя - минават до ауспуха - за да заври и кипне по готино течността
вихровия филтър - алуминка, да се скъсах хубаво резбите
раздатка - на 50 000км профилактика
и т.н.
та фара ще го преживеем някакси, ще си носим куфарче с инструменти като на бащите ни кога караха Трабанчета и Москвичи
и трябва чек лист .. за безбройните неща дето се сменят и то на къси интервали

колкото повече научавах, толкова повече се втрещявах - но вече свикнах, и ако нещо е нормално и лесно - се изненадвам
всичко е изпилено и без никакъв запас, направо се чудиш как въобще работи
компютъра - нестандартен, трябва ти наноком да го четеш и забит на такова място дето .. се пълни от масло по кабелите

сложили табелки за блокировки - ама няма блокировка, щото електрониката вършела работа (ама друг път)
преден диф - с ос, на отливка, държи се на един щифт колкото пиронче
нафтова помпа - връща топла нафта - то добре, ама ако не изпуснат О пръстените ще се задръсти пласмасовата помпа, която си има процедура за обезвъздушаване - не че работи де
фаровете - видяхте, как се сменя крушка на пътя (е има коли дето се сваля и броня)
скоростна кутия - масло на 20 000км се сменя, ама и прегрява
антифриза на колата завира като чайник
кулера заврян зад климатика да му е по топло, за да не върви както трябва работа
съединител се обезвъздушава по странен начин, щото помпата еди как си сложена накриво и нависоко
тръбите от съединителя - минават до ауспуха - за да заври и кипне по готино течността
вихровия филтър - алуминка, да се скъсах хубаво резбите
раздатка - на 50 000км профилактика
и т.н.

та фара ще го преживеем някакси, ще си носим куфарче с инструменти като на бащите ни кога караха Трабанчета и Москвичи

и трябва чек лист .. за безбройните неща дето се сменят и то на къси интервали
Коментар