при високи скорости и натоварване с изкачване - не мога да включвам на скорост - никаква (вероятно на италианска кола - никога не е сменяно)
спирам, гася, раздвижвам и се оправят ..
вероятно загрява и изчезва синхронизацията
та ще сменя маслото на скоростната кутия
чета по чуждите форуми:
" ... LR changed to MTF94 because in a manual box the synchro mechanisms operate on friction and this oil has the appropriate friction modifiers to allow the synchros to do their job. This is one reason why older/higher mileage R380 boxes crunch from 1st to 2nd - they have been run with ATF rather than MTF. ... "
та, въпроса ми е .. какво масло използвате, явно е доста специфично за да работят добре синхронизаторите .. и на колко време/км го сменяте ?
спирам, гася, раздвижвам и се оправят ..
вероятно загрява и изчезва синхронизацията
та ще сменя маслото на скоростната кутия
чета по чуждите форуми:
" ... LR changed to MTF94 because in a manual box the synchro mechanisms operate on friction and this oil has the appropriate friction modifiers to allow the synchros to do their job. This is one reason why older/higher mileage R380 boxes crunch from 1st to 2nd - they have been run with ATF rather than MTF. ... "
та, въпроса ми е .. какво масло използвате, явно е доста специфично за да работят добре синхронизаторите .. и на колко време/км го сменяте ?
Коментар