Първоначално публикуван от Ivo III
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Правилното масло за ръчна скоростна кутия за Диско 2
Свий
X
-
като цяло, няма подобрения особено на проблема с трудното влизане на скоростите
на градско е добре, но изпъна ли го с 120+ км/ч .. и педала на съединителя потъва и няма включване
спирам, гася .. разръчкам скоростите, влизат си ... паля и тръгвам и известно време е ок
или спирам за кафе на бензиностанция - педала на съединителя отделя ниско долу, колко време е да взема кафе .. качвам се и педала работи нормално
ще сменя двете помпи на съединителя и ще видим дали има подобрение
странни аномалии, като че ли ще ми е последната италянска кола
)
не са сменяли нищо по колата .. и се почват аномалии една след друга
Коментар
-
Спирачната течност сменял ли си? Щото ония не са със сигурност.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
да, това беше първото съмнение че кипва защото маркучите са близо до аспухаПървоначално публикуван от targa Преглед на мнениеСпирачната течност сменял ли си? Щото ония не са със сигурност.
слижих даже спортна 660 на Мотул с висока точка на кипене
никаква разлика
ни при смяната изтече някаква страшна чернилка, остава помпите
някой ми спомена да проверя камбанката на съединителя да не е развита
Коментар
-
Ако не губи течност сменяй горната помпа. За хлабава камбана не съм чувал, ама като се замисля и за развити крака от блока също не бях чувал. Провери.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
то покрай тоя таралясник станах автомонтьорПървоначално публикуван от targa Преглед на мнениеАко не губи течност сменяй горната помпа. За хлабава камбана не съм чувал, ама като се замисля и за развити крака от блока също не бях чувал. Провери.

иначе въшно, вътре купето .. е като чисто нов .. ама ще го боря
ще ги сменя заедно и двете .. кой знае с тая течност 16 години несменяна какво е станало в системата
Бихте ли ми препоръчали добри марки помпи, които се намират в БГПоследно редактирано от Ivo III; 05-02-21, 17:52.
Коментар
-
иронизирах с това за монтьора .. вече 4 сервиза обиколи
аз само маслото изсмуках втория път, защото всички отказват да го правят .. или не им работи смукачката, или е топла колата да не го опрари през пропката
но си е разправии, четене, ремонти, оставяш колата взимаш ..
даже крушка не можах да сменя на фара, защото нямах в мен подходящи ключове
проблема е че педала на съединителя .. на градско до скоро беше почти нормален, така ставаше при високи скорости
но снощи почти отказа да включва .. гася и вкл на първа или задна - паля и така манерирах
и като я паля леко лашва колата . изглежда не успява да отдели съединителя добре и .. затова не може да се превключва на скорост
вторник дано успея да намерят/сменят помпите, че предимно БрипПарт предлагат .. но за 3 месеца се скапвала, казаха
има мастори които отказват да я дигат, защото е тежка кола и крика им .. слабичък
Коментар
-
-
на фейса се развиват болтове за да се свали фара, че и предната маскаПървоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеIvo III: "даже крушка не можах да сменя на фара, защото нямах в мен подходящи ключове"
За смяна крушките на фаровете не са нужни никакви инстументи, само сръчни ръце
Коментар
-
не са актуални, но от покупката
фара се държи отгоре с два болта, с глава на звезда
странично от външна страна е с щифтове, а от вътрешната страна на една скоба, завита с болтове (едната даже беше счупена и вързана със свинска опашка) до която се стига като се свали предната решетка
крушките на фейса са H7
Коментар
-
Твоето Д2 е с фейслифт, но не виждам причина фарът да се сваля различно от Д2 преди това. Свали капачката, посочена с червената стрелка, лесно е. На горната страна, отзад на фара, в ляво и дясно, трябва да има 2 врътки подобни на райбери. Издърпай ги и ги завърти така, че да излязат през отворите, направени за тях, и извади фара.
ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
ще го снимам фара, но няма такива врътки, всичко е болтове, дори за да стигнеш до вътрешните .. се сваля маскатаПървоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеТвоето Д2 е с фейслифт, но не виждам причина фарът да се сваля различно от Д2 преди това. Свали капачката, посочена с червената стрелка, лесно е. На горната страна, отзад на фара, в ляво и дясно, трябва да има 2 врътки подобни на райбери. Издърпай ги и ги завърти така, че да излязат през отворите, направени за тях, и извади фара.
чудя се и как се регулира, по височина, ако някой знае
ще помогне
Коментар
-
ако искате ще ви го сваля и снимамПървоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнениеСори за спама , ама наистина ли се сваля фара за да се смени крушка ?
) за целите на форума и в името на взаимопомоща
Коментар
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар