Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правилното масло за ръчна скоростна кутия за Диско 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Ivo III Преглед на мнение
    мисля, че това масло не е сменяно никога - типична италианска му работа

    td120 - помислих си го, но когато колата е вдигната, на крика, вече е късно за промивки, ако се бях сетил преди това, задължително бих го направил

    trapper - не, нямаше стружки, само финна сива каша, като паста за зъби гъста
    Те ТалЯнците на мотора не сменят , какво остава за други масла....
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #32
      като цяло, няма подобрения особено на проблема с трудното влизане на скоростите

      на градско е добре, но изпъна ли го с 120+ км/ч .. и педала на съединителя потъва и няма включване
      спирам, гася .. разръчкам скоростите, влизат си ... паля и тръгвам и известно време е ок

      или спирам за кафе на бензиностанция - педала на съединителя отделя ниско долу, колко време е да взема кафе .. качвам се и педала работи нормално

      ще сменя двете помпи на съединителя и ще видим дали има подобрение

      странни аномалии, като че ли ще ми е последната италянска кола )
      не са сменяли нищо по колата .. и се почват аномалии една след друга

      Коментар


      • #33
        Спирачната течност сменял ли си? Щото ония не са със сигурност.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          Спирачната течност сменял ли си? Щото ония не са със сигурност.
          да, това беше първото съмнение че кипва защото маркучите са близо до аспуха

          ​​​​​слижих даже спортна 660 на Мотул с висока точка на кипене

          никаква разлика

          ни при смяната изтече някаква страшна чернилка, остава помпите

          някой ми спомена да проверя камбанката на съединителя да не е развита

          Коментар


          • #35
            Ако не губи течност сменяй горната помпа. За хлабава камбана не съм чувал, ама като се замисля и за развити крака от блока също не бях чувал. Провери.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              Ако не губи течност сменяй горната помпа. За хлабава камбана не съм чувал, ама като се замисля и за развити крака от блока също не бях чувал. Провери.
              то покрай тоя таралясник станах автомонтьор
              иначе въшно, вътре купето .. е като чисто нов .. ама ще го боря

              ще ги сменя заедно и двете .. кой знае с тая течност 16 години несменяна какво е станало в системата

              Бихте ли ми препоръчали добри марки помпи, които се намират в БГ
              Последно редактирано от Ivo III; 05-02-21, 16:52.

              Коментар


              • Stbd
                Stbd коментира
                Редактиране на коментар
                Не си станал. Автомонтьорът ще смени което може да прави проблем, а не всичко подред. И ако проблемът не се поправи, ще знае да го търси в останалата част от системата.

              • trapper
                trapper коментира
                Редактиране на коментар
                Следя темата. Изводът ми е, че най-добре е да закараш колата в читав сервиз, за да й сложат диагноза, а после, ако още искаш да се правиш на монтьор, да си я ремонтираш. Ще стане по-евтино и по-бързо.

              • Stbd
                Stbd коментира
                Редактиране на коментар
                Смени само горната помпа, ако не изтича маслото от ситемата. Читав сервиз не може да няма. Просто не е известно къде е

            • #37
              иронизирах с това за монтьора .. вече 4 сервиза обиколи
              аз само маслото изсмуках втория път, защото всички отказват да го правят .. или не им работи смукачката, или е топла колата да не го опрари през пропката
              но си е разправии, четене, ремонти, оставяш колата взимаш ..

              даже крушка не можах да сменя на фара, защото нямах в мен подходящи ключове

              проблема е че педала на съединителя .. на градско до скоро беше почти нормален, така ставаше при високи скорости
              но снощи почти отказа да включва .. гася и вкл на първа или задна - паля и така манерирах
              и като я паля леко лашва колата . изглежда не успява да отдели съединителя добре и .. затова не може да се превключва на скорост

              вторник дано успея да намерят/сменят помпите, че предимно БрипПарт предлагат .. но за 3 месеца се скапвала, казаха

              има мастори които отказват да я дигат, защото е тежка кола и крика им .. слабичък

              Коментар


              • #38
                Ivo III: "даже крушка не можах да сменя на фара, защото нямах в мен подходящи ключове"
                За смяна крушките на фаровете не са нужни никакви инстументи, само сръчни ръце
                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                Коментар


                • #39
                  Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                  Ivo III: "даже крушка не можах да сменя на фара, защото нямах в мен подходящи ключове"
                  За смяна крушките на фаровете не са нужни никакви инстументи, само сръчни ръце
                  на фейса се развиват болтове за да се свали фара, че и предната маска

                  Коментар


                  • trapper
                    trapper коментира
                    Редактиране на коментар
                    прати една снимки на колата отпред и втора - отпред, но с вдигнат капак, с наклон 45-60 градуса

                • #40
                  не са актуални, но от покупката
                  фара се държи отгоре с два болта, с глава на звезда
                  странично от външна страна е с щифтове, а от вътрешната страна на една скоба, завита с болтове (едната даже беше счупена и вързана със свинска опашка) до която се стига като се свали предната решетка

                  крушките на фейса са H7
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #41
                    Твоето Д2 е с фейслифт, но не виждам причина фарът да се сваля различно от Д2 преди това. Свали капачката, посочена с червената стрелка, лесно е. На горната страна, отзад на фара, в ляво и дясно, трябва да има 2 врътки подобни на райбери. Издърпай ги и ги завърти така, че да излязат през отворите, направени за тях, и извади фара.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Д2-лифт.jpg
Прегледи:179
Размер:535.4 КБ
ID:6705564
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • #42
                      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                      Твоето Д2 е с фейслифт, но не виждам причина фарът да се сваля различно от Д2 преди това. Свали капачката, посочена с червената стрелка, лесно е. На горната страна, отзад на фара, в ляво и дясно, трябва да има 2 врътки подобни на райбери. Издърпай ги и ги завърти така, че да излязат през отворите, направени за тях, и извади фара.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Д2-лифт.jpg
Прегледи:179
Размер:535.4 КБ
ID:6705564
                      ще го снимам фара, но няма такива врътки, всичко е болтове, дори за да стигнеш до вътрешните .. се сваля маската

                      чудя се и как се регулира, по височина, ако някой знае ще помогне

                      Коментар


                      • #43
                        Сори за спама , ама наистина ли се сваля фара за да се смени крушка ?
                        Който търси , намира !
                        Човекът е човек, когато е на път !

                        Коментар


                        • #44
                          Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
                          Сори за спама , ама наистина ли се сваля фара за да се смени крушка ?
                          ако искате ще ви го сваля и снимам ) за целите на форума и в името на взаимопомоща

                          Коментар


                          • #45
                            ето клипче - https://www.youtube.com/watch?v=-7-kfss3Vf0

                            Коментар


                            • trapper
                              trapper коментира
                              Редактиране на коментар
                              ужас, техните конструктори май съвсем са изтрщели

                            • cnc82
                              cnc82 коментира
                              Редактиране на коментар
                              Басиии....

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X