Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъгъл на завиване на Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от kinex
    Влади на баир лозе не ти трябва. Опитваш се да влезеш в голямо приключение. Всяка промяна води след себеси други. Положението става мръднеш губиш.
    Ако никои не го е правил преди теб по-добре се откажи.
    То все някой трябва да го направи пръв
    LZ1HKW
    Реглаж на преден и заден мост
    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

    Коментар


    • #17
      Чакайте и двамата.Влади англичаните не случайно са го направили така неманеврен:това е начин на мислене-едно за сметка на друго Не забравяй че си с постоянно зацепено 4Х4.т.е.ако механично промениш ъгъла на завиване на колелата,то напрежението върху скоростите и деференциялите ще се усили заради различното въртене на предния и задния мост-резултатът:най-вероятно първо ще избият предните полуоски,и после-скорости.А доколкото имам опит с таз кола,може да паднат карданите.То тя си е твоя,ама не те съветвам.И мен ме дразнеше в началото,но после свикнах.Тя си има други преимущества
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от ninja_1
        Чакайте и двамата.Влади англичаните не случайно са го направили така неманеврен:това е начин на мислене-едно за сметка на друго Не забравяй че си с постоянно зацепено 4Х4.т.е.ако механично промениш ъгъла на завиване на колелата,то напрежението върху скоростите и деференциялите ще се усили заради различното въртене на предния и задния мост-резултатът:най-вероятно първо ще избият предните полуоски,и после-скорости.А доколкото имам опит с таз кола,може да паднат карданите.То тя си е твоя,ама не те съветвам.И мен ме дразнеше в началото,но после свикнах.Тя си има други преимущества
        Какви преимущества ?
        А за 4х4 до колкото съм запознат е с предно и с виско муфа зазадното когато превъпти някое от предните се зацепва задният мост миханично!
        Преди 2 дни взехме на майками дайхатсу териос то е постоянно 4х4 и има доста по-добър ъгъл на завиване от фрилендъра !?!
        LZ1HKW
        Реглаж на преден и заден мост
        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

        Коментар


        • #19
          Значи,на Фрилендъра виско съединителя държи трансмисията малко под напрежение,то е много точно изчислено.Ако си забелязъл когато завиваш максимално-тежи и губи инерцията,спира се само.А Териос-а мисля че не е с постоянно зацепено,а със FULL-TIME,това е система за включване по електронен път когато си реши.Покарай го на хлъзгаво(примерно лед)и ще видиш А за приемуществата-нали ти писах
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #20
            сравняваш ябълки с круши, двете коли са напълно различни.
            drive alive

            Коментар


            • #21
              Не съм разбрал за преимуществата !
              а териоса си е постоянно 4х4 аз го пробвах на пясък незнам каква с-ма е ама си е 4х4 най смеиното е 4е има и блокаж на междуосеви диференцял, и LSD заден диференцял
              LZ1HKW
              Реглаж на преден и заден мост
              My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от vladi333
                Не съм разбрал за преимуществата !
                а териоса си е постоянно 4х4 аз го пробвах на пясък незнам каква с-ма е ама си е 4х4 най смеиното е 4е има и блокаж на междуосеви диференцял, и LSD заден диференцял
                Чакай,ако е с междуосев диф.системата е съвсем различна от тази на Фрилендъра.Разбрах че имаш сервиз,сиреч си технически грамотен,затова набързо:като цяло системите на 4Х4 са две:с 2 или с 3 диф-а.Оттам нататък системи електронни или механични,вакуумни и какво ли още не.Всяка фирма си има някоя своя разработка на нещо си,с хъбове,без хъбове...Като цяло колите с 2 диф-а са с основно задвижване само на единия мост(2Н),изключая системата с виско...Тези с 3 диф-а са с постоянно зацепено 4Х4.Например НИВА,Териос,Ге-класа(след 1992 год),най новата Гранд Витара.Те задължително имат блокаж на междуосевия диф.Фрилендъра е все едно ''междиннка''с 2 диф-а но с постоянно зацепено 4Х4.Точно затова тежи на пълен завой
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #23
                  Междуосев диф ли чух Соти.

                  Коментар


                  • #24
                    И аз така знам, но искам да завива повече
                    LZ1HKW
                    Реглаж на преден и заден мост
                    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от vladi333
                      И аз така знам, но искам да завива повече
                      Ами ползвай ръчната и ще завива
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        аааа недей така колата е с виско и ако дръпне ръчната в движение може да стане гадно и да се рахвърчат разни високо бюджетни детайли из гората
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от go go go
                          аааа недей така колата е с виско и ако дръпне ръчната в движение може да стане гадно и да се рахвърчат разни високо бюджетни детайли из гората
                          нали самия ти казваш, че "излишните чаркове сами си падат в гората"
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от vladi333
                            Мисля да дръпна носачите с 2см. напред за да може да се згъва като мерцедес
                            Не мога да загрея, по какъв начин изнасянето на носачите напред (доколкото схващам искаш да увеличиш надлъжния наклон на шенкелната ос) ще повлияе на маневреността. При Мерцедесите причината за толкова ненормално голям наклон е друга. Имай предвид, че всички ъгли са строго свързани и нарушаването на един изисква корекция и на други.
                            Иначе аз си мисля, че маневреността е функция на ъгъла на завъртане на колелата, който е ограничен обикновено от конструкцията на кормилната уредба и предното окачване.

                            Коментар


                            • #29
                              пък да не говориме, че Мерцедеса се сгъва, защото е със задно - ако е 4х4 няма да е толкова маневрен...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #30
                                Добре бе вие не разбрахте ли че на Влади му се чувърка. Човека очаква идеи дори и ялови не ала бала.
                                Ако преместиш рейката с 2см към двигателя двете щанги които са между накрайниците ще застанат в права линия. Така ще завива повече но според мен ще е минимално. Откачаш рейката от волана и там кадето е хваната за купето подлагаш някви подложки. Ей така само за пробата. На стенда ще разбереш колко е.
                                По лесния начин е да я направиш да завива на едната страна повече. Дано външните карета на полуоските да могат да поемат по голямо пречупване. В противен случай прочети първия ми пост.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X