Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия Дифендър ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Новият Defender 2007

    Моля някой, ако знае нещо за новият Defender 2007 нека сподели ?
    Аз открих само това:
    http://www.landrover.bg/vehicles/def...technology.php
    LZ1HKW
    Реглаж на преден и заден мост
    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

    Коментар


    • #47
      До: Новият Defender 2007

      В страницата има някаква грешка. Веднъж се споменава за двигател TD4, после за Td5. На Defender-a би трябвало да бъде Td5.

      "Мощен и гъвкав Td4 дизелов двигател
      Сърцето на Defender e мощният 2,4-литров дизелов двигател TD4, специално настроен за движение офроуд. Той има двигателен момент от 360Nm при 2000оборота, но превъзхожда много дизелови двигатели с дори по-голям обем."

      и

      "Оптимална чувствителност на двигателя към педала на газта
      При асфалтиран и равен терен двигателят Td5 използва настройките "Бърза реакция след натискане на педала на газта" (FTC или Fast Throttle Control), при които основната част от мощността на двигателя се контролира от първите 30% от хода на педала. Когато се изберат ниски настройки, се преминава към по-дълъг ход на педала на газта и това позволява по-плавно подаване на мощност, подходящо за движение извън асфалтираните пътища."
      Only after the last tree has been cut down,
      Only after the last river has been poisoned,
      Only after the last fish has been caught,
      Only then will you find that money cannot be eaten.

      Коментар


      • #48
        До: Новият Defender 2007

        Новият Дифендър наистина е ТД4, или по-скоро това е двигателят от Форд Транзит. Същите 122к.с., но повишен въртящ момент - 360нм/2000об.
        Идва със 6 скорости, променливото поведение на педала на газта и казват, че ще е по-поносим към лоши горива. Сервизният цикъл още не бил ясен, но може да е евентуално 20000км.

        Другите промени са лек фейслифт, нов интериор - табло и седалки, които като изпълнение отново не са кои знае какво, но определено са по-добре. Климатичната система също е подобрена. Като опции са налични подгрявка на седалки и предно стъкло и АБС/Тракшън контрол. Късата база отзад вече е с две кресла по посока на движението.

        Иначе, колата си остава 100% Дифендър готов за гората .Към момента в България има налични само дълги бази, които могат да се видят, но не и да се карат. Тест драйв е наличен на стария Дифендър, които върви много прилично. Според хора карали новия, то бил осезателно по-добре, което е супер.

        Разликата в цената е 2000лв между новия и стария, като според мен определно си струва новия, а и стария няма от къде да се закупи нов, тъй като всички бройки са изкупени.

        Времето за получаване на автомобила след капариране е 4-5 месеца .

        Това знам аз.....

        Коментар


        • #49
          До: Новият Defender 2007

          Оделните задни кресла не са ли и при дългата база където преди имаше пейки.
          Първоначално публикуван от jimmy
          Иначе, колата си остава 100% Дифендър готов за гората .Към момента в България има налични само дълги бази, които могат да се видят, но не и да се карат. Тест драйв е наличен на стария Дифендър, които върви много прилично. Според хора карали новия, то бил осезателно по-добре, което е супер.

          Разликата в цената е 2000лв между новия и стария, като според мен определно си струва новия, а и стария няма от къде да се закупи нов, тъй като всички бройки са изкупени.

          Времето за получаване на автомобила след капариране е 4-5 месеца .
          Тест-драиф има през август, ама само за LREB http://forum.offroad-bulgaria.com/ca...=2007-8-11&c=1
          Да не би хората да се запасяват със стария преди да го спрат от производство
          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

          Коментар


          • #50
            До: Новия Дифендър ???

            Ние такъв тест му направихме на 100метра от околовръстното, че.....до Рила няма смисъл да ходя. Снимките с тримата умници по костюми да теглят джипа на лебедка в реката мисля да ги спестя, че става прекалено.

            Със стария някой наистина се е запасил, явно по някакъкви съображения, които смятам, че не са решващи за нормалния купувач. Новия според мен е определено за предпочитане, а и този двигател макар и нов за Дифедър не е от вчера. Другите подобрения също си струват.

            Наистина, отзад на дългата база са три кресла, но според мен разстоянието между първи и втори ред при късата е по-голямо. Интересен ефект.

            Коментар


            • #51
              До: Новия Дифендър ???

              Аз получих следната информация от вносителя мото пфое:
              Попитах за редуктори, отговориха ми, че за този модел няма!
              Бил на цели мостове, и нямал особени промени по окачването!
              Двигателя 4 цилиндров дизел коман реал шесто поколение (това не знам какво значи) евро 4, 122 К.С. 360 Н.М. въртящ момент при 2200 оборота.
              Скоростна кутия: 6 степенна, бавни и блокаж на централен диференциал!
              Обновен салон, след като попитах дали са преместили вече шофьорската седалка ми беше отговорено, че вече е много по-комфортно!
              И имал нова система за парното и климатика, вече духали през един отвор.
              Има тракшън контрол, АБС, подгряване на седалките, и други глезотийки!

              Цената е 65 000лв. С ДДС!

              Аз се притеснявам дали може на този модел да се постави друго окачване и блокажи, но на този въпрос не получих отговор.
              Само ми казаха, че вече се продава с окачване с дълги ходове!
              LZ1HKW
              Реглаж на преден и заден мост
              My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

              Коментар


              • #52
                До: Новия Дифендър ???

                Докато се усетя, че някой е слял двете теми напрово се побърках викам си какво става тука като пиеш мнението имаше още няколко поста а сега 3стр. Ама се оправих
                Ето как са седалките - преди при 90 отзад имаше две пейки, заменени при новия с две единични. При стария 110 station wagon третия ред седалки представляваха отново пейки, а сега са заменени с одтелниседалки. (две снимки за илюстрация)
                90

                110


                jimmy, получи се и едно противоречие в мненията ти, но предполагам, че не си ме разбрал Първо казваш, че не дават тест-драйф, аз подксазвам, че скоро ще бъде направен от хора пишещи във форума (предполагам ще напишат впечатленията си) и ти категорично заявяваш - "Ние такъв тест му направихме на 100метра от околовръстното, че......"
                Абе най-важното е че серазбрахме

                П.С. Къде е Яро да оправи цялата каша
                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                Коментар


                • #53
                  До: Новия Дифендър ???

                  Карам Defender 90 200 tdi от доста години,видях новия на живо(ТД-4 коман реил)Нямам някакво огромно впечатление,от рода (страхотен е ),но се заинтересовах за двигателя.Аз самия не разбирам нищо от двигатели,но мои познат работещ в сервиза на Ford ми каза че имали големи проблеми с този двигател,понеже е нов и има много течове и също така проблем с веригата(не бил с ремак като TD-5)Значи за един месец 3-ри Форда с същия двигател които е на новия Дефендер се скапали-дано открият проблема.Така или инъче аз си обичам Дефендер-за мен е класика(мое мнение)
                  Емил-00356 99872043-Малта
                  Defender-90

                  Коментар


                  • #54
                    До: Новия Дифендър ???

                    vladi333, 65000 с ДДС, ама без глезотийките. С тях нагоре 10000лв.

                    Иначе блокажи от АРБ се слагат без проблем, окачвания имат почти всички фирми също. Ако за Дифендър се притесняваш за тунинг просто незнам .

                    Стояне, разбрах те аз много добре, ама исках да споделя свинщината, която направихме със стария модел. Иначе в София до 2-3 седмици също ще има наличен от новите за каране.

                    Всичко си е в една тема сега, така че, всичко е наред.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Новия Дифендър ???

                      Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                      vladi333, 65000 с ДДС, ама без глезотийките. С тях нагоре 10000лв.

                      Иначе блокажи от АРБ се слагат без проблем, окачвания имат почти всички фирми също. Ако за Дифендър се притесняваш за тунинг просто незнам .

                      Стояне, разбрах те аз много добре, ама исках да споделя свинщината, която направихме със стария модел. Иначе в София до 2-3 седмици също ще има наличен от новите за каране.

                      Всичко си е в една тема сега, така че, всичко е наред.
                      На мен ми казаха тази цена с глезотийките!
                      А за тунинг се притеснявам след като разбрах, че редукторите не стават от старият. И си помислих, че и блокажите и окачването няма да стане!
                      LZ1HKW
                      Реглаж на преден и заден мост
                      My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                      Коментар


                      • #56
                        До: Новия Дифендър ???

                        Влади, младежите в мото пфое (продавачите) знаят толкова за Дифендър колкото и съседа. Какво значи окачване с дълги ходове?? Та той и досега излиза от завода с едни от най-добрите ходове (сравнено с другите марки). Със сигурност окачването може да се смени, както и да се монтират блокажи.

                        Не бих бързал толкова да отпиша Td5, вярно 'само' 300 Nm , но на 1850об., а не на 2200, както е при винтиловия 2.4 от транзит (16v). За 6-степенните скорости не мога да кажа нищо, но предишната 5-степенна R380 (при 300tdi/ Td5) определено се доказа като най-добрата правена от Ленд Ровър и качвана на Ровъри въобще.

                        Lany, за твоят приятел, разбиращ от двигатели, мога да кажа, че Td5 е с верига, а не с ремък. Ремъчни са 200/300тди, за които концепцията е била също да са с верига, но англичаните така и не са се справили с шума и т.н.

                        Относно Td4, за който се твърди, че понася лошо гориво, аз не знам за мотор на ЛР, който да не понася, включително и Td5, твърдя го и от личен опит.

                        Сервизните интервали от 20.000км. не са новост, при Тд5 бяха такива, при 200/300тди бяха 6.000мили/10.000км.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Новия Дифендър ???

                          С чип тунинг ТД5 добива въртящ момент от 375 НМ при 1900 оборота и мощнос от 156 кс. Мога да споделя личния си опит в това отношение.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Новия Дифендър ???

                            Аз не мисля, че тд5 е за отписване (напротив даже много ми харесва), просто няма от къде да го вземеш - за нов говоря.

                            За 20,000км обслужване имах предвид това, което се очаква да бъде в България. Защото към момента тд5 май е бил при мотопфое на 10,000км или греша?

                            Коментар


                            • #59
                              До: Новия Дифендър ???

                              Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                              Аз не мисля, че тд5 е за отписване (напротив даже много ми харесва), просто няма от къде да го вземеш - за нов говоря.

                              За 20,000км обслужване имах предвид това, което се очаква да бъде в България. Защото към момента тд5 май е бил при мотопфое на 10,000км или греша?
                              Не не грешиш така е в България, но в Германия например е на 20000 км. проверил съм го. ТД5 се обслужва също на 20000км по инструкция на производителя, но не и тук.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Новия Дифендър ???

                                По интересен според мен е въпроса, дали е отстранен проблема със слабите диференциали , надявам се , че е.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X