Чакам го да сложи педалите и да ми докаже правотата си, иначе смятам разговора з приключен поради безпочвеност на твърденията му.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Новия Дифендър ???
Свий
X
-
Ще го тестваме на полигона на Goldy и ще си покаже

Апропо, според мен Багирата и сега няма да може да се качи точно щото няма да и стигне силицата...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До 2010 ще има Дефендър в сегашния му вид
. От там нататък ,дали нещата ще се комерсиализират,или не,е въпрос на пазарната икономика.Няма да има лупи ,и тем подобни простотии.
http://www.autonews.ru/automarket_ne.../05/16/1199423B+
Коментар
-
Зад бившата гумаджийница ли? Че аз съм минавал от там още когато никой по тия земи не знаеше кво е джип. А и аз не знаех че е опасно да се завирам на това място.
Айде пак... Връщаме се назад, ровим в архивите, четем съобщенията на потребителя "Стефан". Мразя да се самоцитирам. Всичката реална всъдеходна техника в света има други кубатури и други мощности! Изключения са някакви ралийни машини и останалата чалга, защото работи само в разговорите пред дискотеките. Иначе само изпива горивото и спира.
Ако ще ми даваш примери със състезателни коли, ще те помоля да обърнеш внимание че всяка състезателна кола на практика върти кръгчета в двора на собствения си сервиз, И НИЩО ДРУГО!
Коментар
-
Жалко, снимката от предната страница много ми хареса.Първоначално публикуван от vokelДо 2010 ще има Дефендър в сегашния му вид
. От там нататък ,дали нещата ще се комерсиализират,или не,е въпрос на пазарната икономика.Няма да има лупи ,и тем подобни простотии.
http://www.autonews.ru/automarket_ne.../05/16/1199423
Коментар
-
А да ви е честито:
http://wwwboards.auto.ru/land-rover/202569.html
Статията в новия брой на "Offroad BG" се казваше (май) 'наследника на короната', аз бих казал по-скоро 'началото на края'.
- 6 степенна ск. кутия - "for better offroad and cruising abilities" - повръща ми се
- 2.4 16V дизел (комън-рейл) от Форд Транзит
- вътрешно табло (от Фокус вероятно) - вече си повръщам
- няма ги 'пейките' отзад гледащи един срещу друг, затова трети ред гледащи напред - фемили стайл
Купувайте Td5-ки докато можете...
Коментар
-
За съжаление на там вървят нещата. :x
Целта на фирмите е да максимизират печалбите и да имат големи продажби - я помислете колко хора ще купуват дефендъра със задни пейки една към друга и без никакви екстри през 21 век?
Наистина за едно малко общество, което сме ние - това е зле, но за много по-голяма част - обикновения user това ще по-добре, а именно това се цели от всички компании, независимо дали в автомобилостроенето индустрията или в услугите ....
Това е пазарната реалност (икономика) за съжаление, колкото и да не ни харесва
Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.
Коментар
-
Радо, все пак ако това което се прокламира (че Дифендъра все още е работен кон) е целта, то идеята е не да се продава на "малки общества" като нас, а там, където хората наистина си вършат работа и наистина им трябва сериозна машина (Австралия например). След като превърнаха всички останали модели на фирмата в магистрални лъвове (една от гонките в Mission Impossible 3 е точно с Disco 3Първоначално публикуван от Радослав Райчев... Целта на фирмите е да максимизират печалбите и да имат големи продажби - я помислете колко хора ще купуват дефендъра със задни пейки една към друга и без никакви екстри през 21 век?
Наистина за едно малко общество, което сме ние - това е зле, но за много по-голяма част - обикновения user това ще по-добре...
), можеха да оставят Дифендъра as it is. Защото Тойота например оставиха истинските си джипки в производство точно за места като Австралия, изтока и т.н.
Всъщност да, не е крайно зле, но предимно от имиджова гледна точка. Сигурен съм, че е имало някакъв "trade off" между Форд и хардлайнерите в ЛР - запазвате фейса, но it is all Ford-branded inside
. Да, екстериора е същия, без предния капак, остават на цели мостове, механичен блокаж (май) но ...
Коментар
-
само не знам откъде дойдоха тия 10 коня отгоре на Диско 3. По принцип 2.7 ТДВ мотора е 190 к.с.
може на другите 10 да им е харесало под капака на Диското и даса дошли сами. По отношение на мотора знам че го слагат и на БМВ Х5
а дали е разработка на Пижо .. може
Коментар
-
Не ми се струва TdV6, който се слага на Discovery 3, Range Rover Sport, Peogeot 60*/ Citroen, Jaguar и т.н. да има общо с BMW X5???Първоначално публикуван от Slickсамо не знам откъде дойдоха тия 10 коня отгоре на Диско 3. По принцип 2.7 ТДВ мотора е 190 к.с.
може на другите 10 да им е харесало под капака на Диското и даса дошли сами. По отношение на мотора знам че го слагат и на БМВ Х5
а дали е разработка на Пижо .. може
Общия мотор между Ленд Ровър и БМВ остана само при Range Rover.
Коментар
-
BMW и V6 двигател, звучи като Корвет и дизел, Ферари и предно предаване.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
2007 Land Rover Defender.
Може да е интересно!
http://www.autoblog.com/2006/08/22/2...nder-unveiled/
Приятно гледане!
Т.Good guys drive Land Rovers!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
и третия ред седалки..........
Коментар