Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия Дифендър ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Новия Дифендър ???

    Братлета, с риск вече да стана досаден, моля кой каквото знае за тази машина, която трябва да излезе догодина, да го пусне...

    Особенно модератора, ЛР-професор Яро!
    Ако някой открие и снимков материал има каса бира!

    Каква е тая мътна работа - ту ще го пускат на пазара, ту още не са го измислили...

  • #2
    Ще потърсим по всички информационни канали но за едно съм готов да се обзаложа веднага: Че новия ще е много по-комфортен, с по-добра визия и далече от истинските машини...!
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      Светът се променя, Англия вече позабрави имперските си традиции... Сега ще са го измислили разни маркетолози...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Интересно доколко бизнесподхода на Форд ще промени возилото?

        Ясно е че ще си е чист SUV, въпроса е че в тая територия има бая играчи и оттук нататък ще трябва да се рефрешва на две години.
        Форд си имат политика много далечна от създаването на дълготрайни модели..

        Влезнат ли да тичат в един коридор с азиатците, ще видят бая зор!

        Коментар


        • #5
          Разполагам с що годе някаква достоверна информация.
          Миналата година разговарях лично с човек от техническия отдел на Ленд Ровър (централата в Англия) който не се ми разкри кой знае какво, т.к. всичката информация за новия модел е секретна, но спомена за леки козметични изменения по външния и вътрешния вид на автомобила- промени по решетка, осветителни тела. Целта е по съвременен външен вид и по добра ергономичност на салона.
          Имам и по-скорошна информация от преди месец относно двигателя.
          Няма да се предлага повече сегашния ТД5, а ще бъде заменен с дизелов агрегат на Волво- става въпрос за двигателя, който се монтира на ХС90, ХС70, S80 и др. познатия D5 или 2.4 литров 5 цилиндров турбодизел със система на впръскване комън райл с пиезоелектрически дюзи. Мощността на този двигател, монтиран на Дифендъра все още не се знае със сигурност, но при Волво тя достига до над 180 к.с.
          Не се очакват особени изменения по трансмисията, ходовата част и главното предаване, отделното шаси ще бъде запазено. Тенденцията е Дифендъра да си остане "работен кон" и да не се превръща в паркетка.
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • #6
            Това добре, ама пак ли ще трябва да си отрежеш дясната ръка за да успееш да затвориш вратата?
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Volk
              ...Влезнат ли да тичат в един коридор с азиатците (Форд), ще видят бая зор!
              Никой няма и да ги пита азиатците.. А и те си имат необходимата автономност за да си го правят още десетилетие поне (след официалното закриване на сегашния модел), един вид като "Сантаната" и Южно Американските производни. Ако говорим за Land Rover South Africa де (демек ЮАР).

              Асене, прощавай, но и с теб не съм съгласен..
              Работен кон за къде и за какво? Тойота и Нисан превзеха ООН отдавна, с адекватната си политика (съпорт, дилърски мрежи и т.н.) плавно и трайно изтласкват ЛР и от Австралия и Африка. Със сигурност ще има Ленд Ровъри там още бая време, но не с такова лидерство, както е било преди десетилетия.

              Целта е не работен кон а продажби в Щатите.. А Щатите си имат работните коне.. Пък и там искат airbags, разни safety простотии и много пластмаса, където сегашния Дифендър губи.. Само Диското и Рейнджа се продават добре.

              И друго.. Спрямо съвременните стандарти - Дифендъра е губеща кауза, особено за тъпаци като Форд, отвсякъде. Машина за маниаци и фенове (като мене), която се прави в малки бройки (около 25.000 на година) и преобладаващо на ръка. Кой друг прави коли така вече?

              Относно мотор - моята версия е за новия на Пежо - TdV6, който е на Диско 3, Пежо/ Ситроен, Ягуар и още не знам кое.. И с това ще умре всичко. Дифендъра винаги е бил с камионски мотори, не вярвам последния шестак (разкош на магистралата, карах близо 600км. Диско 3) да е такъв като замисъл.

              А за какви 180 к.с. говорите? За какво са му толкова? Който е карал Дифендър знае, че в този му вид на гардероб, всяка скорост над 130-140 е убийство. Ако не вярвате, пробвайте да изпреварите 2 поредни тира със 150км./ч. (Td5 ги вдига).. А за калта и черното, по мое мнение и на твърде много други, тези 122к.с. на Td5 са напълно достатъчни.

              ВЕрвайте ми, ще си говорим след една петилетка - с Дифендъра ще стане така, както е станало с класика (Рейндж Ровър Класик) навремето:

              Сегашния модел няма да го спрат веднага, най-малкото ще има сериозна съпротива. Който не вярва да рови във форумите на land rover enthusiast (сега lraddict) и другите UK форуми, други европейски, както и ЮАР-ския и да види електронните подписки против това (спирането).

              С излизането на новия модел (първоначално за 2007г., сега негласно до 2010г.) ще се произвежда сегашния, под името "Classic" или подобно, поне 2-4 години в паралел.

              Коментар


              • #8
                Аз намерих това...

                http://www.landyonline.co.za/specs/defender2007.htm

                Тая картинка я гледам от две години, явно ще го побутнат към Диското за да се асемблира по-лесно..
                Но не разбирам какво значи платформа Т5 - не е ли Фрийлендър?!

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Volk
                  Особено картинките са доста стари..

                  Първоначално публикуван от Volk
                  ...Но не разбирам какво значи платформа Т5 - не е ли Фрийлендър?!
                  Фрилендъра е бетер Фокус. Не знам какво точно значи T5, но и не ме интересува.. Факта, че говорим за платформа (най-вероятно обща, нямам как да не спазим "platform sharing"-a) на машина, която се прави близо 50г., последните 25г. от които с промени предимно в двигателите ми е противна.. Посочи ми друг джип, чието шаси е еднакво за модификациите за четвърт век (освен може би УАЗ)?

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Yaro
                    ... Посочи ми друг джип, чието шаси е еднакво за модификациите за четвърт век (освен може би УАЗ)?
                    Вранглер бре
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Volk
                      Аз намерих това...
                      http://www.landyonline.co.za/specs/defender2007.htm

                      Тая картинка я гледам от две години, явно ще го побутнат към Диското за да се асемблира по-лесно...
                      Ето още една хипотеза, в стил Американска градска хубост ("pimp my ride") - с джанти "деветнайски". Вероятно гумите са Goodyear MT-R 285/45/19..



                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от quadra
                        Първоначално публикуван от Yaro
                        ... Посочи ми друг джип, чието шаси е еднакво за модификациите за четвърт век (освен може би УАЗ)?
                        Вранглер бре
                        Не знаех.. С ваще CJ, TJ, друго J..

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Yaro
                          Относно мотор - моята версия е за новия на Пежо - TdV6, който е на Диско 3, Пежо/ Ситроен, Ягуар и още не знам кое.. И с това ще умре всичко. Дифендъра винаги е бил с камионски мотори, не вярвам последния шестак (разкош на магистралата, карах близо 600км. Диско 3) да е такъв като замисъл.

                          .
                          Ифото за Волво мотора е по последни данни от производителя, а не догатки по форумите, където и да било :x
                          Айде изчакайте и ще видим какво ще излезне.
                          Само да питам- някой от вас да е виждал обмисляните за производсто варианти на РР след 2002-накои приличат на Х5. други на 7-цата на БМВ. По дизайна не работи само един дизайнер, представят се множество проекти, като само един бива одобрен. За конструкторски тайни да сте чували- кой производител ще покаже какво ще произведе след 3 години още днес? А някой да си спомня Мерцедес-а , който се управляваше с джойстик, представен на един автосалон миналия век?
                          Крушата не пада под слива! Освен това въпреки всичко англичаните са консервативни. ЛР не е Тойота. - моделите от различните години си приличат.
                          Омръзнаха ми безсмислените спорове. Новия Дифендър какъвто и да бъде, ще бъде с по добър замисъл от стария, но и с някои недостатъци. Все пак не забравяйте че никой производител няма интерес да произвежда автомобили които да се купуват веднъж на 20 години. А и да ви кажа че хора които се занимават с поддръжка на англииски автомобили трудно биха измрели от глад.
                          Стига! Който го интересува повече какво ще е ... и няма ли да е с това а не с онова да ходи при врачки да му гледат на зрел боб, грах, леща или зелен фасул...може и с кисело мляко ..
                          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                          Коментар


                          • #14
                            Много се палиш!

                            Преди да изкарат Sport - а две години въртяха навсякъде концепцията Stormer..

                            Коментар


                            • #15
                              Асене,
                              Не разбирам защо се палиш така.. Никой не спори тук, бъбрим си разни..

                              Някъде да съм казал, че моята информация е само от форумите?

                              Относно проектите за Рейнджа през 2002г., дето приличали на БМВ:

                              Не разбирам за какви Х5 говорим през 2002г., когато БМВ сдава ЛР на Форд през 2000г. Това, че тук това се отрази едва през 2004г. е съвсем друго.

                              Има и още. БМВ купуват ЛР предимно заради Рейндж-а. В далечната 1994г. (когато БМВ взимат ЛР) Х5-цата е бил обикновена скица at best. Offset-a е, че оставят ЛР да си продължат със собствените проекти и разработки. Иначе сегашния Дифендър нямаше да е на Td5, а с наследника на тдс-а..

                              Не ме интересува особено новия двигател на Дифендъра. Но сегашния Td5, който го разсипаха в началото от критика (щото нищо не ставало от толкова електроника) изкара на не малко коли по света по 400.000 без ремонт. И то в прашните ЮАР и Австралия. Надявам се новия да се представи също така добре..

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X