Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия Дифендър ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Вальо,

    Ето още една 'прясна' хипотеза..

    Коментар


    • #17
      И доста красива
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #18
        Йори, съди ги за авторски права
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Става, ако помагаш
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #20
            Браво Яро!

            Ти си нашият Щирлиц в промишления шпионаж!

            А, сега кажи какво има отдолу и вътре!

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Yaro
              Първоначално публикуван от Volk
              ...Влезнат ли да тичат в един коридор с азиатците (Форд), ще видят бая зор!
              Никой няма и да ги пита азиатците.. А и те си имат необходимата автономност за да си го правят още десетилетие поне (след официалното закриване на сегашния модел), един вид като "Сантаната" и Южно Американските производни. Ако говорим за Land Rover South Africa де (демек ЮАР).

              Асене, прощавай, но и с теб не съм съгласен..
              Работен кон за къде и за какво? Тойота и Нисан превзеха ООН отдавна, с адекватната си политика (съпорт, дилърски мрежи и т.н.) плавно и трайно изтласкват ЛР и от Австралия и Африка. Със сигурност ще има Ленд Ровъри там още бая време, но не с такова лидерство, както е било преди десетилетия.

              Целта е не работен кон а продажби в Щатите.. А Щатите си имат работните коне.. Пък и там искат airbags, разни safety простотии и много пластмаса, където сегашния Дифендър губи.. Само Диското и Рейнджа се продават добре.

              И друго.. Спрямо съвременните стандарти - Дифендъра е губеща кауза, особено за тъпаци като Форд, отвсякъде. Машина за маниаци и фенове (като мене), която се прави в малки бройки (около 25.000 на година) и преобладаващо на ръка. Кой друг прави коли така вече?

              - TdV6, който е на Диско 3, Пежо/ Ситроен, Ягуар и още не знам кое.. И с това ще умре всичко. Дифендъра винаги е бил с камионски мотори, не вярвам последния шестак (разкош на магистралата, карах близо 600км. Диско 3) да е такъв като замисъл. Относно мотор - моята версия е за новия на Пежо

              А за какви 180 к.с. говорите? За какво са му толкова? Който е карал Дифендър знае, че в този му вид на гардероб, всяка скорост над 130-140 е убийство. Ако не вярвате, пробвайте да изпреварите 2 поредни тира със 150км./ч. (Td5 ги вдига).. А за калта и черното, по мое мнение и на твърде много други, тези 122к.с. на Td5 са напълно достатъчни.

              ВЕрвайте ми, ще си говорим след една петилетка - с Дифендъра ще стане така, както е станало с класика (Рейндж Ровър Класик) навремето:

              Сегашния модел няма да го спрат веднага, най-малкото ще има сериозна съпротива. Който не вярва да рови във форумите на land rover enthusiast (сега lraddict) и другите UK форуми, други европейски, както и ЮАР-ския и да види електронните подписки против това (спирането).

              С излизането на новия модел (първоначално за 2007г., сега негласно до 2010г.) ще се произвежда сегашния, под името "Classic" или подобно, поне 2-4 години в паралел.

              Коментар


              • #22
                Яро, Ярооо ...
                Тва е брато, кво УАЗ, кво Дифендър ... Една и съща чалга. Лимузини не могат, джипове не щат да правят. Колко чалга на тоя свят, Боже, колко чалга ...

                Коментар


                • #23
                  В момента диэела на рейндж ровър спорт е-2,7 л 6 цилиндров 200 коня(вчера го карах,нямам думи) пежо мотор.
                  Маи месец 2007 излиза 8 цилиндров 300 коня пак пежо . Цена около 85000 евро във Франция.

                  Коментар


                  • #24
                    Е тва е то чалгата. 200 коня, 2 000 коня, 200 000 евро ...
                    Когато проекцията на векторът на силата на тежестта излезе от проекцията на опорният четириъгълник таратайката се прекатурва. Когато спре да е свободен повече от 1/3 от диаметърът на колелото то губи способността да се изтъркалва по базовата повърхност. Това са неотменимите гравитационни и трибологически ограничения за колесен движител. 200 конски сили в тритонен джип са маркетинг с тарджет група - пъпчиви тинейджъри с мазни татковци, това не е проходимост.

                    Коментар


                    • #25
                      Айде сега пак твоите глупости. Колко пъти сме свидетели на елементарна липса на тяга за изкачването на някой стръмен баир
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        Аз да питам...
                        В Мото Пфое ми говореха за 390 коня, къде са се затрили останалите?

                        Коментар


                        • #27
                          Е, ние заедно с Мерцедес, Дженерал мотърс, ГАЗ, УАЗ, Тойота сме глупави. Въпросите на проходимостта ги решаваме някак с редуктори.
                          Все едно, с колесен движител няма да излетиш ако ще тяговъоръжеността ти да е 1 000. Затова пък ще изгориш мазута за 100 километра. Да те подсещам за горивни кризи? За началото на 90-те тука, за Ню Орлеан преди две години, за Сирия от три дни?
                          Ако двигателят върти вече заровеното колело, джипът върви. Ама надолу. Ако мощността и предавателните отношения са съгласувани, излишъкът на мощност не е нужен на баира. Той е пари и разход. Не мога да разбера преклонението пред неоптималните конструкции. Три киловата звук в два кубически метра обем. А кръв от ушите тръгва на 300 вата. Обаче без останалите не е кола, да?
                          Усещането за мощност и динамика идва от скоростната кутия, не от литрите и конете. 300-та коня без проблеми те пребиват в задните врати на МТЛБ-то например, ако не си се хванал с ръце и крака на тръгването, а то е десет и половина тона. От трета на четвърта пак ще ти счупи главата ако не внимаваш. Или микролитражният Самурай не може да се качи никъде? Литровото му моторче е много по-малко отколкото като цяло камиончето от другите. Или не си виждал как угрижените ЛуАЗове три пъти обикалят цялата поляна и душат сички храсти да намерят къде се е скрил могъщия УАЗ, пък той още не се е покатерил до там?
                          Кутиите, сестра, кутиитеее ...

                          Коментар


                          • #28

                            Ще те вкараме в клуба, да знаеш!!

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Стефан
                              Е, ние заедно с Мерцедес, Дженерал мотърс, ГАЗ, УАЗ, Тойота сме глупави. Въпросите на проходимостта ги решаваме някак с редуктори.
                              Все едно, с колесен движител няма да излетиш ако ще тяговъоръжеността ти да е 1 000. Затова пък ще изгориш мазута за 100 километра. Да те подсещам за горивни кризи? За началото на 90-те тука, за Ню Орлеан преди две години, за Сирия от три дни?
                              Ако двигателят върти вече заровеното колело, джипът върви. Ама надолу. Ако мощността и предавателните отношения са съгласувани, излишъкът на мощност не е нужен на баира. Той е пари и разход. Не мога да разбера преклонението пред неоптималните конструкции. Три киловата звук в два кубически метра обем. А кръв от ушите тръгва на 300 вата. Обаче без останалите не е кола, да?
                              Усещането за мощност и динамика идва от скоростната кутия, не от литрите и конете. 300-та коня без проблеми те пребиват в задните врати на МТЛБ-то например, ако не си се хванал с ръце и крака на тръгването, а то е десет и половина тона. От трета на четвърта пак ще ти счупи главата ако не внимаваш. Или микролитражният Самурай не може да се качи никъде? Литровото му моторче е много по-малко отколкото като цяло камиончето от другите. Или не си виждал как угрижените ЛуАЗове три пъти обикалят цялата поляна и душат сички храсти да намерят къде се е скрил могъщия УАЗ, пък той още не се е покатерил до там?
                              Кутиите, сестра, кутиитеее ...
                              Пак написа куп глупости. Даже не ща да ги коментирам толкова са безпочвени. Има една исландка дивотия, нарича се Формула Офроъд, там карат едни мутанти по вулканите. Машините са лека тръбна рамка, твърди мостове и двигатели V8 с компресори и нитро. Ако беше до редукторите никога нямаше да могат да се покатерят и до една десета от това тоето правят, а често качват съвършенно отвесни баири, това го казвам не от любов към красивата думичка а защото има наклони по осемдесет и кусур градуса че и съвсем отвесни. И по водата вървят отгоре с мръсна газ, а отдолу тиня, торф, ама те минават някак си. А иначе от там може да мине само онзи съчленения руски всъдеход Витяз, нищо друго. Така че теб като няма толкова проблеми те приканвам да наредиш з-4 редуктора и да сложиш едно педално задвижване на Багирата - ще е яко отвсякъде - тамън ще изхвърлиш двигателя и ще олекне отпред да не се зарива.
                              А Мерцедес Тойота и GM не ми ги давай за пример, щот там се произвеждат хубави машини с достатъчно количество конски сили и нютънметри. А що се касае до ЛуАЗ-а, той върви криво-ляво само щото е лекичък, и то пак е като болна от астма костенурка, натовари го и ще видиш че бабунка на която се качва лека кола за него става много тежко изпитание. А ако е хлъзгава и си трябва скорост и засилка - забрави.

                              Ако човек те слуша теб, още щяхме да летим с триплани като на червения барон - нали мощността е напълно достатъчна да летиш
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30

                                Я сега да видим Стефан какво ще изстреля!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X