Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Вършенето на работа е по преценка на собственика. Щото ако прекалиш ще ти трябва стълбичка да се качваш и слизаш. Мисля че конструктивно 2-3 инча са добър и ефтин варянт.

    Коментар


    • #17
      3 инча е яко за такава колица, бих се радвал ако може да стане и да е дееспособно окачването после...и да има ход и в двете посоки...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Аз също съм решил да я лифтвам поне малко (колкото е възможно)!
        Имам няколко въпроса към знаещите:
        Това чудо имали блокаж, и за какво служи това бутонче за спускане с 9км. става ли за катерене с него ???
        LZ1HKW
        Реглаж на преден и заден мост
        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

        Коментар


        • #19
          Доколкото знам за Freelander-a има (например на TJM) +1.5 инча окачване или -1 инч.

          Модификациите на Фрийлендър, които бяха в последното Кемъл Трофи с ЛР (1998г.) нямат почти нищо общо със заводската комплектация.

          За мен Фрийлендър-а щеше да е приятен избор за риба и подобни, но да имаше и едни бавни...

          За vladi333:
          Hill Descent-a е само за спускане. Ограничава скоростта електронно. За изкачване (тъй като няма бавни) само на първа..

          Коментар


          • #20
            Може. А ако го сложиш на покрива на някой небостъргач, пуснеш до долу някви връвки и завинтиш 4 колела, сигурно изобщо ще влезеш в Гинес.
            Умрем от любопитство. За кво ви е да си купувате окаяни паркетници за влудяващи пари, а после да се правите на джипове? За много по-малко пари се намират коли, с които се печелят състезания. Дискотека-тунинг? Е тогава ...
            Ако не те мързи, почети архивите на този форум. Смисълът на лифта е обсъждан многократно. А лифтовано полско фиатче ми е противно. Освен ако не е виц, разбира се. Но този е тъп.

            Коментар


            • #21
              Ех Стефане, пак си много зъл.

              Коментар


              • #22
                Стефане, аз още не съм си купил джип.
                Казах, че това ми трябва за града и да си ходя зимата до къщата на камбаните, просто не харесвам ниски и за това искам малко да го лифтвам.
                До сега аз съм карал 3 ниви, 1 дефендър, Опел монтарей, и муссо, тъй че имам представа за джип. И за мен това е УАЗ, но с него не мога да тръгна по центъра.А тъй като много мразя да се движа по шосе и да не мога да кача някой тротоар за това съм си взел нещо като джип!
                LZ1HKW
                Реглаж на преден и заден мост
                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                Коментар


                • #23
                  За повече от четвърт век не съм карал само подводница. Някак не се случи. Да, и космически кораб не съм. Това обаче не ми се струва довод, когато става дума за конструкцията на таратайката.
                  Какво струва лифта? Не става дума за пари. Къде ще вдигаш? Какво ще вдигаш? Кое няма да стигне? Кое ще е излишно?
                  Ако искаш да се катериш някъде си - купи си джип. Ако искаш гъзовозка - купи си лимузина. Ама и тва в онова, и душата в рая ...
                  Мда. Смешно е.

                  Коментар


                  • #24
                    А ако иска гъзовозка с която да се катери.

                    Коментар


                    • #25
                      Ми-17. КА-52. Нищо английско. Там няма друга идея освен агресия и интровертност. Тръгнал е по другият тротуар. И в грешната посока.

                      Коментар


                      • #26
                        това нещо ще затънеш в първата по - дълбока кал, ще счупиш виско муфата и всички ще ти се смеят

                        виждал съм такива неща много пъти, вадил съм такива жипки няколко пъти, просто това не е колата за офроуд в никоя от формите му.

                        ако ти е за тротуарите всичко е ок, но свърши ли иасвалта ти си до там, отивай до вас за УАЗката

                        лифтове има и то на няколко фирми но това само ще направи колата напълно неизползваема, защото вече и за лека кола няма да става. не се занимавай с глупости, ако искаш офроуд купи си нещо друго
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          И на всичкото отгоре е с междинен диф. Чудно ми е обаче тия на Кемъл Трофи какви са.

                          Коментар


                          • #28
                            Категорично подкрепям преждеговорившият!

                            Коментар


                            • #29
                              Ха така. Мерси за подкрепата.

                              Коментар


                              • #30
                                )) Аз подкрепях Го-Го-Го, ето това е скоростта
                                Кемъл-трофи е рейд и по тежестта си е рекламно мероприятие на фирмата Ровър. Няма нищо общо с оцеляването и възможността на техниката за ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X