Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от kinex
    И на всичкото отгоре е с междинен диф. Чудно ми е обаче тия на Кемъл Трофи какви са.
    Къде го видя този диф? Само виско има...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Стефан
      За повече от четвърт век не съм карал само подводница. Някак не се случи. Да, и космически кораб не съм. Това обаче не ми се струва довод, когато става дума за конструкцията на таратайката.
      Какво струва лифта? Не става дума за пари. Къде ще вдигаш? Какво ще вдигаш? Кое няма да стигне? Кое ще е излишно?
      Ако искаш да се катериш някъде си - купи си джип. Ако искаш гъзовозка - купи си лимузина. Ама и тва в онова, и душата в рая ...
      Мда. Смешно е.
      Аз съм съгласен че това не е джип за оффроуд, но пак казвам няма да ходи по горите!!!
      А за лимузина много отдавна съм приключил с това, и никой неможе да ме разубеди.Имам няколко катастрофи и мисля че е много по-добре да си в джипката, отколкото в колато при катастрофа!
      И друго просто обичам да гледам от високо, ако искате ми наречете грандоман но колкото по-високо толкова по-добре.
      LZ1HKW
      Реглаж на преден и заден мост
      My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

      Коментар


      • #33
        А като са пълни е още пО ... Като са разнебитени - изобщо руска рулетка. Някой път с пистолет. С револвер може всеки лигльо. От някъде натам забравяш и кой плаща нафтата, кой частите. После стигаш, мислиш си че си си мислил глупости, срам те е от огледалото, а после се хващаш че зяпаш тъпо някой голям, гълташ лиги и триеш ръце ... алчно))

        Коментар


        • #34
          Зарежи ти таз песен любовна. За центъра си трябва Вранглер с много тръби отстрани. Хем е малък, хем висок, хем як и бута наред
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #35
            Кой център бе, градския ли? Хе, за там си има Камаз!

            Коментар


            • #36
              А аз пък искам да попитам ВАС-ЗНАЕЩИТЕ,колко от вас са карали дизелов Фрийлендър???Пламене къде видя 3-ти диф?С два е и с вискоСЪЕДИНИТЕЛ на кардана.Стефане какво означава паркетна???Аз ви казвам че съм имал такъв,карал съм го,мъчил съм го и кво?Няма бавни,не му и трябват-1-та ск.му е достатъчно къса.Таз кола се кара на ръчка из баирите и благодарение на ПОСТОЯННО ЗАЦЕПЕНОТО 4X4 и системата за контрол на приплъзването на колелата МИНАВА почти навсякъде.Дори при окантарване е възможно ЕДНО колело да те извади от калта!!!Системата за спускане е желателно да се използва на 1-ва предавка и ако колата е поднесла по НАНАДОЛНОТО да си МАХНЕШ краката от педалите-ТЯ ще свърши останалото.Лично аз останах очарован-колицата ме спаси на няколко пъти от краш На по-висока скорост ще тормозиш АBS-а.Елементарна е за управление.
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #37
                Човече, пак се връщаме на азбуката.
                "Яз съм минавАл от тука", "Па тва го мое секи", "никъде не ме е оставИл" и прочее дивотии са чиста казуистика. На един дядо последната воля пък изобщо била да го погребат с УАЗа. Щото цял живот го измъквал отсякъде, значи и от това място ще ...
                Вървиш по пътя, извървян от милиони кандидат-джипери преди тебе. Мене пък трамваят не ме е оставял никъде, и? Който не може да плува не може и да се удави, няма да влезе във водата. От там нататък обаче правилата са общи, и щом нямаш рама, не може да става и дума да се правиш на джип. Да, в прости метео и пътни условия ще минеш през много впечатляващи места. Но при първия реален проблем няма да има друг вариант, освен да те извадят на парчета. С цената на много усилия, не дай боже и други неприятности. Непознаването на проблематиката не ти позволява да даваш опасни съвети. В някаква ситуация това може да струва нечий живот, недей.
                А ако става дума за спомени, при случай може да ти разкажа. И как на първа, и как всеки по-мек - долу, и що та колко. Това че тоя модел автомобил ти лежи на сърцето значи само това - че ти харесва. Което обаче не му придава обективно никакви възможности повече.
                А всичко след коя там беше серия на Дифендъра е чисто европска изгъзица. В Европа вече няма и природа, даже по смисъла на учебника за трети клас, какви ти там джипове?

                Коментар


                • #38
                  ОК.за някои неща си прав принципно,но човека каза че не го взима за тежък офроуд,а по скоро за риба и града.Мисля че си краен в предупрежденията си,но и страх лозе пази.А дали е легнала на сърцето ми таз кола-В момента карам КИА и съм си доволен Въпроса е че някак си тук много се оплюват определени коли само защото са английски или японски или корейски и някой е решил че Руското е най-добро или прочее остарели принципи.Отхвърля се нещо,само защото не се познава-не го разбирам.Живеем в 21век,техниката се развива,трупа се опит и мисля че е полезно да се ползва,да се учим от него.Ще се радвам да поговорим на тази тема като се видим
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #39
                    Уф. Ако модератора не го мързи може да направи нова тема. Примерно история на всъдеходите.
                    Естествено че има диференциация по страната - производител! Дръж се естествено. Докато "страна", "държава", "нация" не бяха мръсни думи, никоя страна не позволяваше на шибаните си фирми да произвеждат шибани буклуци освен за шибан износ. Понеже иначе шибаните им работници ще се гърбят за сметка на шибания бюджет, ще квичат за шибани пенсии и осигуровки, ще издухват шибаните ресурси на шибаната страна, и сичкото за пет кинта шибани данъци и изчерване на шибаните ресурси на шибаната територия.
                    Шибано, да? Иди да повърнеш идеята за глобализацията, повърни шибаността, и тутакси всичко ще си дойде на мястото. Нито Европа нито Япония, нито шибаните Щати се нуждаят от джипове, вече 60 години. Това е повече от половин век. Автомобилът съществува от един. Е как тогава да правят шибани джипове, а? А Русия просто има нужда освен от шибани паркетници и от реални джипове, и някакси още ги прави.
                    Въпроси?

                    Коментар


                    • #40
                      Правилно горе-долу с една уговорка, "Шибаните Щати" си се нуждаят - един път поради все пак голямата територия където си има места дето само джипки виреят (барабар с Канада), и второ поради имперски амбиции, а се знае че всяка империя трябва да има достатъчен задел (ако щеш и чисто виртуален в главите на производителите) от високопроходими возила. Не напразно Ланд Ровер в началото беше това което го превърна в легенда - само страна със сериозни имперски традиции може да произведе автомобил който става за всички краища на света, да го карат папуаси и янумами и тн...
                      А иначе за Фрийлендъра си прав дори заради причината че няма нормална механична предавка към задните колела, и колкото и да се ядосва Соти, не може да е джип, нещо единствено с вискомуфта и без диф или твърда връзка между мостовете.
                      За мен колицата е много хубава ако се ползва за това за което иска да си я купи човека, лошото е че има все пак сериозен задел от възможности извън пътя, ще те подлъже да влезнеш някъде и там ще те остави. Така че моя съвет е - да си я ползва със здраве, но с една голяма червена лампа в главата която да светва на критическите места.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        ...А всичко след коя там беше серия на Дифендъра е чисто европска изгъзица. В Европа вече няма и природа, даже по смисъла на учебника за трети клас, какви ти там джипове?
                        С малко уточнение, че малък процент от Дифендър-ите днешно време (около 25.000 годишно) се продават в Европа. А от тези за Европа, над 50% са за Германия.

                        Коментар


                        • #42
                          това за липсата на природа сме го дъвкали и преди!

                          Ако Алпите /например/ не са природа

                          Наскоро се проведе едно състезание за 4х4 в Германия... питай БГ-участниците дали трасето е било за мокетници

                          Съжалявам, че не си нося фотоапарата постоянно с мен... Щях сега да ти пусна една картинка на един ГАЗ69, който видях току-що - накичен с емблеми, фарове и тръби като за асмалък... А гумите му /БРИДЖСТОУН / с 2 пъти по-малък грайфер от мойте на реното

                          Кажи ми кое е паркетника - с моя презрян Галопер ще го направя за 5ст тоя Г...З-69
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от quadra
                            Първоначално публикуван от kinex
                            И на всичкото отгоре е с междинен диф. Чудно ми е обаче тия на Кемъл Трофи какви са.
                            Къде го видя този диф? Само виско има...
                            Видях го в едно Италянско списание. Ако има грешка тя е в жабарите.
                            Ти сигурен ли си че е без диф

                            Коментар


                            • #44
                              Еми ето - това зеленото е виско, никъде няма запаралелен с него диф.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от quadra
                                Еми ето - това зеленото е виско, никъде няма запаралелен с него диф.
                                Еи тва синю правоъгалниче на което пише D означава диф.
                                Сега нямам време да сканирам легендата. Когато е с блокаж вместо D пише K и няма виско/зелено/. А на Рендж Ровър има синю кръгче с Т /торшън/ Взимам си бележка. Повече няма да пиша за неща които не съм пипнал. Нека все пак ако някои е пипал да каже има ли междинен диф на Фриландера.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X