Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Ама не виждаш ли че няма нищо в обход на зеленото, сиреч пак целия въртящ момент назад минава през виското. Отпред и 10 дифа да има, пак няма механична връзка със задния мост.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #47
      Моля кажете от къде да си купя части на по-добри цени ?
      Днес си купих 2 накрайника от дару кар за 110лв и направо ми се прирева.
      А за к-т ремъци и ролки казаха 480лв
      А за между осев диф, тази кола няма.Днес съм я гледал внимателно и не видях!
      Друго, което ми направи впечатление е:
      Днес я качих на една бабунка за проба, и в интерес на истината се каче когато предните гуми останаха във въздуха само на задните, но когато спрях в последствие по средата и се опитах да тръгна нагоре.На таблото светна една лампа [TC] и все едно някой натисна съединителя, след малко замириса на феродо та някой знаели какво е това ?
      LZ1HKW
      Реглаж на преден и заден мост
      My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

      Коментар


      • #48
        Замирисала е баш муфтата, внимавай да не я опечеш... А лампата не я знам, Соти да каже.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #49
          Ша кажа:замирисали са предните НАКЛАДКИ,споко Таз кола понеже няма блокажи,ТЪПИТЕ англичани са сложили система за контрол на приплъзването,която работи през ABS-а,сиреч ако имаш вдигнато във въздуха колело и подаваш газ,ABS-а ще го спре само него и дифа ще прехвърли въртенето към другото колело-чаткаш ли?и това докато въртенето на колелата се изравни.Въпросната лампа ТС(тракшън контрол)свети дотогава, докогато има различно натоварванв на колелата.М/у другото на сух път Фрийлендъра си се вози само на ПРЕДНО,а от там иде и малкия разход.Като пребоксуват предните колела виско съединителя(представлява система от 2 турбини и силикон в затворена кутия)прехвърля ВМ към задните колела и то сравнително 2-пъти ПО-МАЛКО,т.е.предния мост се върти 2-пъти по-бързо,на което зимата ще има да се радваш По отношение на частите в МОТО-ПФОЕ са свалили цените.А ако ти изпищи висящ лагер или нещо по карданите-сервиз ЕВРОВАН.Намира се на бул.Ломско шосе,преди караулката от дясно.Там май само балансите им куцат П.С.системата за спускане(вкл.се от лоста на скоростите)я ползвай само за спускане и то само на хлъзгаво,иначе пак ще подпалиш накладките.
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #50
            Не искам да обидя колегата Влади ама от едно гов...о се качи на друго, направо не е истина като се окопаш някъде освен че като те вадят ще ти изкъртят половината кола пък и ще сменяш виско муфа и накладки егати ти джипа..... то едно ауди куатро с големи гуми е 10 пъти по-проходимо. А да не забравяме и огоооооомната цена на това удоволствие.
            no signature no problems

            Коментар


            • #51
              Че Фрийлендъра не е някакъв блясък на свръх 4х4 технолигиите и възможностите е факт, но не разбирам вие какво толкова пък очаквате от джипчето?

              За това за което е предвиден, като да ходиш да караш ски, сърф, до вилата, на риба и т.н. и то да стигнеш по-бързо дотам отколкото с Дифендър, според мен Фрийлендъра се справя отлично.

              В този ред на мисли не разбирам тестове от рода едната гума на бабуна, другата виси, резервната прави трето - коя ще превърти?

              В крайна сметка това е просто подобрен Голф Кънтри, но на Ленд Ровър. Рамите и на двете са на Магна Щаер, и двете са с виско и един и същи тип 4х4, и двете са почти еднакви като външни и вътршни размери. Фрийлендъра има и приличен дизел и разни допълнителни опции - тракшън контрол и т.н.

              В този случай няма криви коли има криви юзъри. Извинете, който си мисли, че с Фрийлендър ще се рови в кал до уши, проблема е в него, не в джипчето.

              Коментар


              • #52
                Да абсолютно си прав, ама аз като съдя по себе си като имаш нещо повече от обикновенна кола с предно и неминуемо рано или късно стигаш до калта до ушите, малко по-малко започваш да свикваш с возилото и да изтискваш все повече проходимост от него и в един момент се стига до ситуацията от горния ми пост.
                no signature no problems

                Коментар


                • #53
                  Късо, друса и се чупи, скъпо...

                  на цената на такова можеш да пробваш след време някое запазено диски от 97-ма 98-ма не е много силна кактои 94
                  май за диското 97-ма е от най-силните години

                  Коментар


                  • #54
                    Малко съм притеснен че Yaro ме сравнява с голф=голфаджия
                    Аз за тези мисля че са свръх опасни както за себе си така и за околните и когато ги видя бягам колкото мога!
                    LZ1HKW
                    Реглаж на преден и заден мост
                    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                    Коментар


                    • #55
                      Ами драсни тогава някой пост на Йори в темата за Голфовете
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #56
                        Честито и от мен.Влади да я караш със здраве! А иначе ,разни хора -разни мнения.Мисля ,че избора ти е добър за целите които споделяш. А ако се "разболееш" от "епидемията" на Форума можеш просто да смениш колата!

                        Коментар


                        • #57
                          Първоначално публикуван от vladi333
                          Малко съм притеснен че Yaro ме сравнява с голф=голфаджия
                          Аз за тези мисля че са свръх опасни както за себе си така и за околните и когато ги видя бягам колкото мога!
                          Извинявай Влади, не съм бил ясен явно, идеята ми беше, че за мен двете са много близки - Голф Кънтри и Фрийлендър. За Голфа не казвам нищо лошо, аз карам Голф.. А Голфаджии тук няма..

                          Коментар


                          • #58
                            Първоначално публикуван от Yaro
                            Първоначално публикуван от vladi333
                            Малко съм притеснен че Yaro ме сравнява с голф=голфаджия
                            Аз за тези мисля че са свръх опасни както за себе си така и за околните и когато ги видя бягам колкото мога!
                            Извинявай Влади, не съм бил ясен явно, идеята ми беше, че за мен двете са много близки - Голф Кънтри и Фрийлендър. За Голфа не казвам нищо лошо, аз карам Голф.. А Голфаджии тук няма..
                            Оххх, добре че няма бях се притиснил (майтап) !
                            LZ1HKW
                            Реглаж на преден и заден мост
                            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                            Коментар


                            • #59
                              Приятелю<имам опит с този автомобил и ще ти кажа следното:не го използваи за друго<освен да се возиш в града и по магистралата,защото не е създаден за тази работа,ще го счупиш и ще трябва да дадеш много пари.Пази съединителя,защото му е слабо място.Продаи го и си купи японски джип-цените са доста по-евтини!
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • #60
                                Първоначално публикуван от sonda
                                Приятелю<имам опит с този автомобил и ще ти кажа следното:не го използваи за друго<освен да се возиш в града и по магистралата,защото не е създаден за тази работа,ще го счупиш и ще трябва да дадеш много пари.Пази съединителя,защото му е слабо място.Продаи го и си купи японски джип-цените са доста по-евтини!
                                И аз за това ще го ползвам !
                                ама ми трябва и за зимата !?
                                LZ1HKW
                                Реглаж на преден и заден мост
                                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X