Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Как се оправят хлабини в диференциалите?

    Руси, а какво ти е мнението за Детройт Локер и Трутрак локерите? Пробвал ли си ги?

    http://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc
    http://www.youtube.com/watch?v=8IA9DVnkIaI
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-08-10, 16:17.

    Коментар


    • #32
      До: Как се оправят хлабини в диференциалите?

      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
      Руси, а какво ти е мнението за Детройт Локер и Трутрак локерите? Пробвал ли си ги?
      Не знам нищо за тези блокажи.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #33
        До: Как се оправят хлабини в диференциалите?

        Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
        Присъединявам се към питането. При мен при рязко пускане на съединител се получава доста силен удър, който най-вече се случва в задния мост. Сякаш не малко ЛР-и са така. Има ли оправия или трябва всичко ново?

        П.П.Каретата ако са за смяна допринасят...
        На моя Фрийлендър като пускам плавно съединителя и при леко подаване на газ се чува едно отчетливо чаткане, което идва от задния мост. Най-вече го чувам като маневрирам напред-назад докато насоча джипа да го вкарам в гаража. Дали става въпрос за същия проблем който се описва в темата или е нещо друго?!

        Коментар


        • #34
          Регулиране на диференциал Discovery 1

          Здравейте колеги,

          Интересува ме, има ли възможност някой от вас, да ми даде информация как става регулирането на преден и заден деферинциал на Discovery 1, и какъв е допуска ?

          Съобщение от модератор:
          Моля, напишете си в профила от къде сте.
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-05-10, 10:14.

          Коментар


          • #35
            До: Регулиране на диференциал Discovery 1

            Първоначално публикуван от stoikovn Преглед на мнение
            Здравейте колеги,

            Интересува ме, има ли възможност някой от вас, да ми даде информация как става регулирането на преден и заден деферинциал на Discovery 1, и какъв е допуска ?
            Изтегли това, и на стр.479 - 486
            Прикачени файлове
            Land Rover Discovery:
            - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
            Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

            Коментар


            • #36
              От: Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

              Предистория:
              С търсачката на "луфт" излязоха четири страници теми, но тази ми се стори най-подходяща за въпросите, които бих искал да задам. Ако греша - извеинете ме.

              Проблемът:
              От известно време имам неприятно придръпване и чукане при потегляне. По-лошо - случва се да придърпа и по време на движение(примерно на трета с малко газ и студен двигател). При повърхностен преглед бях почти сигурен, че проблем има в дифовете. На второ четене обвиних раздатката(всичко това на база четене в раздела на ЛР).

              Днес, след по-задълбочено четене, се гмурнах отдолу и регистрирах следните факти:
              Масло има във всички възли - сфери, скоростна кутия, раздатъчна, дифове. (Каретата са смазвани редовно, на месец - месец и половина.) Ремонтирана, в добро здраве е дясната сфера. Лявата сълзи и е за ремонт, не съм я отварял още. Когато купих Диското(300tdi) единствено в сферите имаше гнус, подобна на грес и масло. Другите възли си бяха пълни с каквото трябва. Смених всичко.
              Не съм сменял капачките на предните полуоски. Луфт при включена на скорост кутия няма. Когато изключа - появява се на предния(повече) и на задния кардан.

              Въпросът:
              Къде да търся дявола? Трябва ли да тръгна по веригата с елеминиране на евентуалните причини(примерно смяна на карета, ремонт на дясната сфера, търсене на майстор за раздатка и дифове - това нямам кураж да правя) или може да се диагностицира проблема без излишни харчове?

              Ако съм пропуснал да прочета нещо, моля, насочете ме и извинете невежеството ми

              Коментар


              • #37
                От: Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

                При мен също хлопаше здраво при отпускане на съединителя.Също и при отпускане на газта при по висока скорост.Разглобихме всичко-оказа се много голям луфт в шлиците на вала от скоростната кутия към раздатката.Ако искате може да видите снимки в моя тема"смяна на съединител на Дефендър".За смяна на вала,лагера и зъбчатката се разглобява цялата скоростна кутия.След ремонта силата на ударите при рязко пускане на съединителя много отслабна,но все още съществува.При отпускане на газта от висока скорост вече няма тракане.Майстора каза,че луфтовете в раздатката и задния диф са ОК.Задния ми диф е ARB.Въпреки това и двата карадана имат луфт-предния по-голям,задния по-малък.За сега съм се отказал да правя каквото и да е,защото майстора каза,че това е нормално състояние за тези машини.
                2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                Коментар


                • #38
                  От: Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

                  Да я възродя и аз малко тая тема - всичките описани проблеми важат и при мен, като от 3-4 месеца луфтовете и тропането се засилиха. Според мен проблемите са най-вече в раздатката. Иначе и двата ми кардана са с луфт в шлиците, който според мен допринесе за увеличаването на тези в раздатката. Тия в карданите пробвах да ги лекувам с наваряване на дебелия шлиц и изпилването му, така че едвам да влиза късата част на кардана в дългата, но това го стяга само временно, после пак почва да тропа. След като два пъти чупих заден диф в рамките на 3 месеца, на третият, който взех, му заварих оста на сателитите за касетата - там където лагерува. Щото фактически и двата пъти тя се чупи и раздробява всичко останало в дифа. (Реглажа на дифа си го направих чисто сам, с което съм много горд). Днес ще сменям предно каре на полуоска, след малко отивам, и ще използвам случая да поразглобя и малко повече, да откача карданите от раздатката и да видя как са луфтовете само като въртя фланците. Сериозно ме притесняват тия луфтове да не вземат да ми счупят нещо друго по раздатката, че постоянно се усещат - и при тръгване, и при спиране, и по време на движение при отнемане и подаване на газ. А като включа блокажа и като се закантаря някъде, как тропа и тресе - няма да ви казвам. И аз съм чувал, че било нормално уж за тия машини да имат такива луфтове, ама в моя случай като че са прекалени и ме притесняват. Може ли да доведат до сериозни повреди? А, между другото, ще сваля и предния диф, за да повторя и там операцията със заваряването на оста на сателитите, за всеки случай.
                  Land Rover Discovery 200TDI

                  Коментар


                  • #39
                    От: Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

                    Минавай на УАЗкови кардани, за да ти е мирна главата. Докато има удари, все ще троши по нещо.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

                      Колега Тарга от каква Уазка трябва да са карданите и с колко се скъсяват и как пасват на фланците, ако има и някоя друга тънкост ще се радвам да я споделиш.
                      Лека вечер и спорна работа.
                      идеите са навсякъде и даже не ги заключват

                      Коментар


                      • #41
                        От: Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

                        Кардани от УАЗ 469- задни. За отпред се скъсява с около 70мм, но най-добре да се мери на място, за да е точно. Водещия диаметър на фланците е еднакъв, но болтовата се различава малко както и диаметъра на отворите за болтовете. На ЛР е 9.5мм на УАЗ е 10мм. Но това се коригира лесно с свредло и напасване с пила.
                        Land Rover Defender 110SW 300tdi

                        Коментар


                        • #42
                          От: Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

                          Карданите трябва да ги мериш. Първо мериш колко са дълги твоите. После колегите с УАЗките започват да мерят тяхните. Ако нещо съвпадне или е с 1-2см по-къс, слагаш фланец и наместваш дупките. Относно отворите, 2 съвпадат, другите 2 малко се разминават. Пилиш с пилата докато дойдат. Центровите фланци и на двата модела са 60мм и съвпадат точно. Ако карданите са по-дълги отиваш на стругар.Разстъргва се заварката, скъсява се до размер и се заварява, като се върти на струга за да се види дали се появява биене. Оригиналните болтове са 9 цяло и 50 и нещо си. Водят се 3/8и. Има ги на магазините. Успех.

                          Гледам и Симо е писал, аз докато се наканя.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

                            А защо уазковите да са по-здрави от тези на ЛР?
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-05-11, 06:38.
                            Land Rover Discovery 200TDI

                            Коментар


                            • #44
                              От: Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

                              Това си е аксиома. Другия вариант, ако го приемеш за отговор е- ми щот тъй. Дългата серия вървя с УАЗкови 5 години. Гледам задния има малко луфт вече, ама ще изкара и това лято. Под изкарване се разбира средно по 70-80 км на ден, от които 20тина км черно с 5-6 минаване през река със сичката газ и средно 6 човека без шофьора. Често са случва да са и по 10 човека ако не са много угоени. И това средно 80 дена на сезон. През останалото време се караше като ежадневна кола, щот друго нямаше. Та така.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Как се оправят, регулират хлабини в диференциалите на Discovery 1

                                Сега па трябва да се ровя във и форума на уазкаджиите, да видя откъде се намират кардани и колко струват нови
                                Land Rover Discovery 200TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X