От известно време се чудя дали да пусна тази тема, но вече реших. Търсачката ми показа няколко насочващи мнения, но все пак си трябва обобщаване.
Преди няколко седмици качих диското на канал и поразвъртях карданите при различни положения на скоростната кутия и ръчната спирачка. Като извод установих, че хлабините в задижеането са не толкова в скоростната/раздатъчната кутия, колкото в предния и задния диференциал.
Търсачката показа, че тук из Land Rover подфорума има хора с опит. Та за това моля да споделят опит с нас незнаещите.
Накратко въпросите ми са следните:
- В каква последователност се извършват действията по обирането на хлабините?
- Какви инструменти са необходими?
- Какво следва да се подмени? (например лагери или нещо друго?)
Преди няколко седмици качих диското на канал и поразвъртях карданите при различни положения на скоростната кутия и ръчната спирачка. Като извод установих, че хлабините в задижеането са не толкова в скоростната/раздатъчната кутия, колкото в предния и задния диференциал.
Търсачката показа, че тук из Land Rover подфорума има хора с опит. Та за това моля да споделят опит с нас незнаещите.
Накратко въпросите ми са следните:
- В каква последователност се извършват действията по обирането на хлабините?
- Какви инструменти са необходими?
- Какво следва да се подмени? (например лагери или нещо друго?)

/ излизат толкоз ефтини, че направо си ги смени с нови за по-сигурни. И задните карета за щастие при Леви 1-вия пък казаха, че могат още да карат и смениха само предните. От тогава предните 2-пъти по неизбежност
, задните "още могат да карат"
Коментар