Ами, имам малко съмнение за сондата и за тоя филтър от долу за едрите частици, ама не съм много сигУрен.
Ще ходя на почивка малко след 10 дена, и няма да имам време да разглобявам и да ръчкам, ама като се върна, ще прогоня резервОара, сондата и този филтър.
Но силно ме съмнява да е от там проблема.
Ами,имам малко съмнение за сондата и за тоя филтър от долу за едрите частици,ама не съм много сигорен.Ще ходя на почивка малко след 10 дена и са няма да имам време да разглобявам и да ръчкам,ама като се върна,ще прогоня резервуара,сондата и този филтър.Но силно ме съмнява да е от там проблема.
Само да ти кажа ,че като купих моето Диско го купих с проблем.Проблемът беше недостиг на нафта.Джипа не искаше да откъсне ,пълен мъртвец.Оттам започнаха проверки на горивната система,филтър,клапан,резервоар.Всичко си беше нормално а в маркучите въздух колкото щеш.Накрая свалих този утайник който е под купето,никакъв проблем.Беше ми се запалила главата и накрая какво установявам в щуцера който се навива към този утайник едно парче от камък си кротува и пропуска по малко нафта колкото да не загасне.Така че не е лошо да си провериш маркучите.
Проблема се появи, още с купуването,като е топъл върви долу горе нормално, бих казал.
И човека дойде от София, двигателя топъл, колата върви. Сутринта пред блока, бях умрял от срам.
Не можА да запали, след като успях да го запаля, едвам тръгнах ........ . Проблема е още от като го купих, и аз имах съмнения за ремЪка, но като го смених всичко си беше като по книга. Сега като се върна, пак отива за реставрация, и ще сваля горивната система да я прегледам, и там ако няма проблеми, свалям помпата да разкатая.
С малко закаснение пиша,но съм забравил да споделя.Препоръчаха ми едно момче което работи близо до зоологическата градина. Откарах му колата и я оставих, след 3 дена ми се обади и каза, колата ти е готова, можеш да дойдеш да си я вземеш.
Малко плахо тръгнах, защото очаквах 3-цифрена сума. Отидох човека каза, готова е и ти струва 80лв.
Останах учуден, но човека ми обясни точно какво е правил, и проблема се указа в реглажа на клапаните, а от там другите топ специалисти са барникали по помпата, и са я усрали.
В момента колата си пали, върви си, турбото се усеща. Другите казваха, че ми е заминала турбината, а той ми каза че е като нова.
На 1500 оборота е на 0.5 бара, а при 2000 е на един бар. в смисъл сега колата работи много добре за километрите и годините си и каза че по двигателя, няма какво да се пипа.
Като я взех каза да я пробвам и да мина пак ако има нещо за дооправяне, но аз за момента съм си супер доволен и въобще не мисля да я пипам повече.
Че е лесно,лесно е,а цената зависи от това за колко,ще си намериш частите,но мисля,че ако ги купуваш и даваш пари на майстор за обръщането не си заслужава.на мене ми изпадна ударен и аз си го правих,та цена не съм смятал.По добре си го карай така,според мене!
Коментар