Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обръщане на дирекции на Disco 200 и 300 tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обръщане на дирекции на Disco 200 и 300 tdi

    Колеги, искам първо да кажа Здравейте на всички ,досега не съм писал в този раздел ,но започнаха да ме влечът и джиповете освен атв и ендуро и сега на питането..
    Значи става въпрос за 2бр. Дискаварита от 92г и от 97г и двата са 2.5тди.
    Може ли да им разменим дирекциите? От 97г. десния волан да отиде на 92г. левия и обратното и горе долу скъпо ли излиза просто така да ги разменим.
    Благодаря.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-03-09, 19:57.

  • #2
    До: Размяна на дирекции на Disco 200 и 300 tdi

    Любопитно ми е защо ще сменяш дирекцията на 200tdi от лява на дясна?
    Ако идеята е да употребиш частите от другия автомобил, едва ли ще спестиш много. Ако пък си човек с много свободно време и ентусиазъм за работа,... тогава е друго.
    Сега по същество - при 200 тди може да ползваш същото табло, а при 300 тди - не. Това е първото, за което се сещам, но далеч не е единственото.

    Сам ли смяташ да си го правиш или ще възлагаш на някого? Ако ще възлагаш, мисля, че не си заслужава.
    Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

    Коментар


    • #3
      До: Размяна на дирекции на Disco 200 и 300 tdi

      Има човек тук който ги прави тези неща.Искам на 97 модела с дясна дирекция да му сложим от 92 лявата за да си стане нормален автомобил и да си оставя него ,просто да разменя дирекциите това е

      Коментар


      • #4
        До: Размяна на дирекции на Disco 200 и 300 tdi

        В такъв случай нещата много зависят от цената на труда.
        Възможно е, ако продадеш 200 тди с лявата дирекция, да си върнеш значителна част от парите за части за обръщането на 300 тди. В такъв случай спестяваш парите за труд за обръщане на 200 тди. Все пак ако го продаваш с десен волан цената е доста надолу.
        Ако прегледаш мненията на колегата 5-ракиев, е много вероятно да попаднеш на линкове към едно 300 тди, което се продава на части. И с повече късмет може да има частите, които ти трябват.

        Успех.
        Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

        Коментар


        • #5
          Обръщане на дирекцията на Диско 1 95г.

          Колеги след много търсене и четене,никаде не открих никаква информация за обръщането и много се двуумях,дали да се нахващам или не.Но намерих едно ударено диско и реших да го направя и се надявам,да мога да се справя и да обясня какво е нужно и дали наистина си заслужава да се прави такова модифициране.Проблема е че това което намерих не е дизелово а 4000 кубика бензиново и автоматик.след няколко дена ще го докарам и ще започвам да го правя,само имам няколко въпроса;
          1.Дали автоматичните скорости от бензиновото ще паснат на дизела?
          2.Дали шенкелите имат разлика от бензиновото и дизеловото?
          И се надявам то понеделник да има повече развитие по колата.Също така се чудя дали ако скоростите пасват да не си сложа автоматика?
          Другия джип е 97 година и сигорно ще се пусне на части че нямам къде да го държа,но това ще се знае след няколко дена,тъй че някои ако има интерес .... ,но за това ще има обява.Мисля че по тази тема ще има доста писане и затова отворих нова само по обръщането да пиша.

          Коментар


          • #6
            До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

            Прочети за "Операция "Феникс" : ...ЦЪК
            Купето на Диското категорично е бисексуално (т.е. няма леви и десни) Феникса беше голям бензин, донора дизел и мисля че десен....питай Жоро (пусналия темата) че съм забравил подробности.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-04-10, 11:59.
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

              Ясно ми е че само се мести(колко лесно звучи),въпроса ми е дали ще има разлики в шенкелите на бензина и дизела.Скоростите мислех и тях да си ги сложа,но варианта отпада,че автоматик не ми се кара нещо.От събота ще ми стане по ясно.Идеята ми е дали имат разлика в ходовата част и къде е разликата,защото по моя имам да сменям някой неща и да ги прехвърля от бензиновия.

              Коментар


              • #8
                До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                Първа главна разлика- когато Диското е обратно липсва на лявото шенкелно тяло ухото за кормилната щанга от хебела. Тоест трябва да сложиш шенкел от Ляво Диско, или да преместиш ялата главина от болтовете към моста. Последното само ако шлиците на полуоските съвпада. Ако Диското има климатик, веселбата ще е голяма.
                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                Коментар


                • #9
                  До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                  Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                  Първа главна разлика- когато Диското е обратно липсва на лявото шенкелно тяло ухото за кормилната щанга от хебела. Тоест трябва да сложиш шенкел от Ляво Диско, или да преместиш ялата главина от болтовете към моста. Последното само ако шлиците на полуоските съвпада. Ако Диското има климатик, веселбата ще е голяма.
                  И двете имат климатик,какъв ще ми е проблема там?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                    Малко е еб..о разположението и ще е наложи нови тръби да се правят за фреона. Погледни моята тема за Диското ми и там аз сменях вентилатора на отоплението. Та кутията която съдържа клапите и управлението има извод към климатика. А климатика се отделен и стои пред пасажера на ляво диско. За това си мисля че ще ти трябва вътрешно тяло за дясно Диско.
                    Прикачени файлове
                    Land Rover Defender 110SW 300tdi

                    Коментар


                    • #11
                      До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                      Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                      Малко е еб..о разположението и ще е наложи нови тръби да се правят за фреона. Погледни моята тема за Диското ми и там аз сменях вентилатора на отоплението. Та кутията която съдържа клапите и управлението има извод към климатика. А климатика се отделен и стои пред пасажера на ляво диско. За това си мисля че ще ти трябва вътрешно тяло за дясно Диско.
                      Разбира се че трябва тяло всичко под таблото е огледално.
                      Освен шенкела който се сменя се сменя и напречната щанга която държи моста.Ако се сменя мотора добре е да се смени с мостовете си.-предавателното число да се спази.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                        Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                        Разбира се че трябва тяло всичко под таблото е огледално.
                        Освен шенкела който се сменя се сменя и напречната щанга която държи моста.Ако се сменя мотора добре е да се смени с мостовете си.-предавателното число да се спази.
                        Що пък щангата. Сменя се не щангата а захвата към рамата.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Що пък щангата. Сменя се не щангата а захвата към рамата.
                          Добре де грешка това имах впредвит.На патрола е същото положение.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                            Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                            Разбира се че трябва тяло всичко под таблото е огледално.
                            Освен шенкела който се сменя се сменя и напречната щанга която държи моста.Ако се сменя мотора добре е да се смени с мостовете си.-предавателното число да се спази.
                            Мостовете няма защо да се сменят. Предавателното число е еднакво.
                            Сега прочетох за въпроса с автомата. Много зависи какъв е дизела. Щом е 4 литров бензин това ще е Диско 1 US версия. Там има бая електроника, компютри ала бала. Не съм сигурен, но управлението на автоматичната кутия иска разни сигнали от компютъра на колата и ако е дизел от първите модели няма какво да я управлява. Ако имаш нужда от ръководства кажи да ти пратя и да четеш. Според мен запази автомата.
                            Последно редактирано от SIMOCOREX; 12-04-10, 21:20.
                            Land Rover Defender 110SW 300tdi

                            Коментар


                            • #15
                              До: Обръщане на дирекцията на Диско 95

                              Според мене,въобще няма да се опитвам да слагам автомата.Явно автоматика и двигателя ще отидат за продаваме,за да не се впускам в допълнителни приключения.Утре вечерта отивам да докарам донора и се започва разглобяването на мойта.Пък от събота и другия и мисля че от утре вече ще има снимков материал и ще коментираме върху снимките .
                              По между другото,найстина двигателя бензиновия и скоростите няма да ми трябват.Някой ако има интерес нека пише,мисля че цената ще е доста разумна ..... .
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-04-10, 19:55.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X