Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

    Ако са 4 валяка става, но ако са 2 и срещуположно да се въртят не може да се провери ръчната (при Борг Уорнър)
    Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

    Коментар


    • #62
      От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

      За ръчната е така, трябват 4 валяка.
      Land Rover Defender 110SW 300tdi

      Коментар


      • #63
        От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

        Вчера го прекарах на преглед.Ходих в СБА, ул. Филип Кутев 7, над Хладилника. ,както препоръча колегата.
        Обяснявах ,че съм с автоматична муфа, обаче на майстора това нищо не му говореше.
        Както и да е. Минах на валците (два са ).Колата не изскочи .Бях на положение N и на раздатката , и на ск. кутия.
        Сега се чудя , раздатката бачка ли ми?
        Може да е от значение и че валците се пускат един по един, а не едновременно.(Първо левия , спирачка , после десния.).
        Ръчна спирачка ми казаха , че нямам.

        Та така.

        Поздрави.

        Коментар


        • #64
          От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

          Точно там, на Филип Кутев, единственият път, когато отидох, човекът ми вика:
          - Разкачи мостовете!
          - Не може, разпределителната кутия е с виско муфа. Изявявам желание да не се пробват спирачките и машината да не се качва на валците.
          - Не може да не се разкачат, няма такава система, мостовете да са постоянно зацепени.
          - , напротив има, да обяснявам ли с подробности как работи?
          - Добре(казано със замисляне), ти иди горе да платиш на касата, аз ще оправя документите.
          Връщам се и к'во да видя Рейджът на валяците, те се въртят, а оня вътре дърпа ръчната.
          - Спри бе, малоумник!!! Ако превъртиш виското, то струва 2000 паунда! Кой ще го плаща?
          - А, бе, ръчната не ти държи трябва да я понатегнеш и имаш нещо на междинния диференциал дето задържа....(гледа замислено пода и се чеше умно зад ухото)
          От тогава, там, кракът ми не е стъпил повече, да не кажа, че имам съмнение, че точно след
          експериментите на въпросното човекоподобно нещо работещо в пункта, имам проблеми с виското
          и при навит пълен волан на някоя от посоките и даване на заден, ако има някакво малко препятствие
          се чуват едни много неприятни звуци то раздатката.
          За ГТП препоръчвам център "М@ями" на Цариградско след ОМВ на Горубляне, там системата автоматично
          разпознава дали е 4х4 и върти само по едно колело.
          "Bis dat qui cito dat"

          Коментар


          • #65
            От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

            Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
            Точно там, на Филип Кутев, ... и к'во да видя Рейджът на валяците, те се въртят, а оня вътре дърпа ръчната.
            - Спри бе, малоумник!!! Ако превъртиш виското, ...
            От миналата година, вероятно след този случай, пускат валяците поотделно. И аз веднъж пробвах да ги образовам що е то фултайм 4х4, ама явно са излезли от училищната възраст.
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #66
              От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

              Колега, напиши каква ти е колата защото нещо ме гризе отвътре че ти въобще нямаш виско муфа!

              Първоначално публикуван от a.donev Преглед на мнение
              Вчера го прекарах на преглед.Ходих в СБА, ул. Филип Кутев 7, над Хладилника. ,както препоръча колегата.
              Обяснявах ,че съм с автоматична муфа, обаче на майстора това нищо не му говореше.
              Както и да е. Минах на валците (два са ).Колата не изскочи .Бях на положение N и на раздатката , и на ск. кутия.
              Сега се чудя , раздатката бачка ли ми?
              Може да е от значение и че валците се пускат един по един, а не едновременно.(Първо левия , спирачка , после десния.).
              Ръчна спирачка ми казаха , че нямам.

              Та така.

              Поздрави.
              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

              Коментар


              • #67
                От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                Валяците се пускат поотделно за да не се претоварва електрическата мрежа от едновременния старт на мощните елмотори, които ги въртят.

                Коментар


                • #68
                  От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                  Колата е classic 3.9
                  Ти си го виждал миналото лято.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                    Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
                    ...
                    За ГТП препоръчвам център "М@ями" на Цариградско след ОМВ на Горубляне, там системата автоматично
                    разпознава дали е 4х4
                    и върти само по едно колело.
                    Няма такова нещо.
                    Днес карах едно Диско-2 на ГТП в този център. Системата за спирачките е същата, с дистанционно ръчно управление, както и в СБА, но за сметка на това цената е само 60 лв., срещу 40 лв. в СБА.
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • #70
                      От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                      Няма такова нещо.
                      Днес карах едно Диско-2 на ГТП в този център. Системата за спирачките е същата, с дистанционно ръчно управление, както и в СБА, но за сметка на това цената е само 60 лв., срещу 40 лв. в СБА.
                      Не искам да споря, но:
                      1-во Диското не е с виско, а това е от особено значение, не мислиш ли?
                      2-ро Какво значи дистанционно ръчно управление? Говоря за принципната работа на системата на валците, а не как се управлява.
                      3-то От лична гледна точка предпочитам да дам 20лв от горе и да съм сигурен в това какво става, за сметка на това, което преживях в СБА.

                      Казах, че го препоръвам, защото видях как работи системата. Нарочно и не изписах името на въпросният център,
                      защото нито ги познавам хората, нито имам нещо общо с тях.
                      Радвам се, че мнението ми се цени толкова високо от колеги тук, които веднага пробват това, което съм препоръчал,
                      но се постави на мое място - всяко преминаване на валци да е свързано с мисли за разходи от порядъка на себестойността на самия Ланд Ровър.....
                      "Bis dat qui cito dat"

                      Коментар


                      • #71
                        От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                        Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
                        Не искам да споря, но:
                        1-во Диското не е с виско, а това е от особено значение, не мислиш ли?
                        2-ро Какво значи дистанционно ръчно управление? Говоря за принципната работа на системата на валците, а не как се управлява.
                        3-то От лична гледна точка предпочитам да дам 20лв от горе и да съм сигурен в това какво става, за сметка на това, което преживях в СБА.

                        Казах, че го препоръвам, защото видях как работи системата. Нарочно и не изписах името на въпросният център,
                        защото нито ги познавам хората, нито имам нещо общо с тях.
                        Радвам се, че мнението ми се цени толкова високо от колеги тук, които веднага пробват това, което съм препоръчал,
                        но се постави на мое място - всяко преминаване на валци да е свързано с мисли за разходи от порядъка на себестойността на самия Ланд Ровър.....
                        Няма нищо лично, драги, споделям личното си впечатление. Даже не беше чувал за ТС и виско. Единственият му аргумент за качество беше, че там вече са минавали какви ли не по-джипове. Наистина няма нищо по-различно, отколкото в пункта на СБА, освен по-любезното отношение и липсата на опашка...
                        Последно редактирано от trapper; 09-02-13, 17:37.
                        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X