Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

    Предстои ми минаване на "канал" в КАТ,а след това Годишен технически преглед.Както знаем Диското е с постоянно зацепено 4х4,а при завъртане на един от двата моста и невъзможността да се предаде движението на другия няма ли да се счупи раздатката?Някъде във форума четох за счупена раздатка при Фрилендър вследствие минаване на "валяците" на ГТП.
    LAND ROVER DISCOVERY II 2000,Td5,AUTO

  • #2
    До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

    Не бой се, имаш междинен диференциал.

    Коментар


    • #3
      До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
      Не бой се, имаш междинен диференциал.
      Това не му помага!
      Но найстина не се бой, защото валците имат режим за подобни машини (мойта Тойота е същият случай), просто има кажи че си перманентно 4х4 и те пускат барабаните да се въртят един срещу друг - така диференциала на моста оправя работата!
      Успех

      Коментар


      • #4
        До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

        Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
        Не бой се, имаш междинен диференциал.
        На дифа нали това му е работата. Гумите на валците ще се въртят щото им е леко, гумите на твърдо няма да се въртят щото им е тежко. Се едно с единия мост си на хлъзгаво, а с другия на твърдо и върти само тоя на хлъзгавото. Нищо не трябва да се чупи.
        П.П. Тракшъна трябва обаче да се изключи!
        Последно редактирано от Аndro 160; 24-02-09, 08:44.

        Коментар


        • #5
          До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          На дифа нали това му е работата. Гумите на валците ще се въртят щото им е леко, гумите на твърдо няма да се въртят щото им е тежко. Се едно с единия мост си на хлъзгаво, а с другия на твърдо и върти само тоя на хлъзгавото. Нищо не трябва да се чупи.
          И аз така си мисля. По друго щеше да е, ако междуосевия е ЛСД, ма дори и тогава би следвало да те извади от валяците, а не да се троши.

          Обаче всъщност, ако си на свободна /каквато ще е ситуацията/ няма как да те извади де. Както и да е. С отворен диф проблем не би трябвало да има.
          Последно редактирано от bobeck; 24-02-09, 08:19.
          Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
          Opel Frontera V6

          Коментар


          • #6
            До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

            Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
            Това не му помага!
            ..
            Ами не знам как е Тойотата, ама за тия наште не е никакъв проблем. Пък и не са много сервизите , дето знаят какво е перманентно 4х4

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            ..П.П. Тракшъна трябва обаче да се изключи!
            Виж за това не се сетих.


            Първоначално публикуван от bobeck Преглед на мнение
            И аз така си мисля. По друго щеше да е, ако междуосевия е ЛСД, ма дори и тогава би следвало да те извади от валяците, а не да се троши.

            Обаче всъщност, ако си на свободна /каквато ще е ситуацията/ няма как да те извади де. Както и да е. С отворен диф проблем не би трябвало да има.
            Естествено, като затегне много на моста който се тества, просто изкачаш от валяците.


            Абе, нали ръчната спирачка е на задния кардан бре! Представете си какво трошене пада когато сутрин е замръзнала. Пък ако я дръпнеш в движение...Досега да си бях смлял цялата трансмисия на кайма...
            Последно редактирано от Lazar; 24-02-09, 09:30. Причина: пг

            Коментар


            • #7
              До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

              ... и ТУКА сме го дъвкали това !
              Land Rover Discovery:
              - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
              Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

              Коментар


              • #8
                До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                Ако раздатката е като на РР П38, искам да ви кажа, че няма празно постоянно се въртят и двата моста, няма между-осев диференцял има един съединител, които е за краен случай ако нещо затегне, а на валяци само когато валяците се въртят противоположно.

                Коментар


                • #9
                  До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                  Не, не е като П38. Класическата LT230 e, с междинен диф.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                    Как реши че Р38 няма междинен диф ??? Да не си го отварял.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 01-09-10, 16:39. Причина: Гл.букви
                    [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

                    Коментар


                    • #11
                      До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                      Ами ако му е спекла виско муфата

                      Коментар


                      • #12
                        До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                        Несъм отварял, но имам два РР-а и на двата като завиваш пълен леко пресуркват гумите ако имаше диф. нямаше да пресуркват та ти кажи дали има.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                          Яворе, П38 имат междуосев диференциал с вискомуфа в паралел.
                          Последно редактирано от Lazar; 24-02-09, 20:36. Причина: уточнение

                          Коментар


                          • #14
                            До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                            Не вярвам нищо да се счупи. Според мен тракшъна няма въобще да се включи, а обикновено на валците те карат да си изгасиш двигателя и да се набереш на волана, за да натиснеш педала. Отделно искам да споделя, че на мойто диско (докато вървеше) съм му дърпал ръчната с около 40 км/ч на павета и нищо не му се е счупило, а и тракшън не се е включвал.
                            ---------------------
                            Шофирайте разумно!
                            [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

                            Коментар


                            • #15
                              До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                              Добре, щом така мислиш аз не мисля така, значи ако има диф. като се свалят карданите и се завърти чашката за предния кардан то би трябвало чашката за задния кардан да се върти в обратната посока, а то не е така. Аз и на двата джипа съм ги свалял и на двата се въртят в една посока. За виско муфата съм съгласен но за диф. не.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X