Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

    Да, и мен живо ме интересува отговора на този въпрос...
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

    Коментар


    • #32
      До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

      Здравейте,
      фрилендер не съм имал, карал и поправял за да давам съвети но мисля че той ползва точно опциите за 4х4 кола на валците и не може да се тегли с колесар поради Виско-то и няма неутрална на раздатката. В ръководството за ползване пише да се свали задно каре (кардан) от специалист преди да се транспортира с колесар.
      Теорията и Практиката нямат нищо общо с действителноста !

      RR P38
      RR Classic

      Коментар


      • #33
        До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

        Хайде де специалистите . Дайте мнение за Фрий, където няма междинен диф, а само виско. Трябва ли да има тая програма за 4х4, която да върти в различни посоки, би ли помогнало това и ако случайно сме на място където НЯМА дали въобще да позволяваме да качват колата на валците.
        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

        Коментар


        • #34
          До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

          По пътя на логиката.
          Фрилендъра има виско към задния диф, което е постоянно свързано към РК. Т.е. ако тръгнем да въртим предните колела на валците в една и съща посока, през раздатката ще тръгне да се върти и задния кардан на който има виско. Виското ще започне да предава момент към задния мост и колата ще излезе от валците. Това е.
          Ако двете предни колела се въртят в противоположни посоки, няма да го има този проблем, защото изхода на диференциала (или входа - зависи как го гледаш - към РК) няма да се върти.
          Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
          LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
          Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

          Коментар


          • #35
            До: Диско II и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

            Днес и аз по реда си на ГТП. Първия беше в КАТ пълна порнография, днес втора серия.
            Не ме качиха на валовете щото щяла де се счупи радатката. Единия от комисията имал същата камила и ме "открехна" заговорнически.
            Та питам се, ако всички ГТП са такъв цирк и проверяващите са толкова знаещи и можещи, какъв е смисъла на самия ГТП?
            Накарах ги (не щяха) да ми замерят газовете - 2,7 не знам си какво, нормата била 2,5, добре съм бил.
            Фарове, окомплектовка - това е за тези където решават листовки.

            Та много чупени раздатки се търкалят из родните пътища и много глави за чупене има, само ред няма.
            Не бързай ако искаш да стигнеш
            __________________________________
            Discovery II TD5 10P

            Коментар


            • #36
              До: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

              Хайде и мен да освиркате кажете как минават тежките камиони с два двигателни моста на валците (камаз) без да трошат нищо.
              Защото аз съм качвал на валците и всичко си е наред.
              Камаза е сколесна формула 6Х4 с междинен диф и блокаж на същия.
              Последно редактирано от gabocvet; 13-04-10, 08:30. Причина: Изменение и допълнение
              За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
              0878 79 20 61 Борис

              Коментар


              • #37
                От: Land Rover Discovery - документация

                Относно техническите прегледи - прилагам извадка от документацията на Discovery 2 !
                WARNING :
                Two wheel roller tests must not be carried out . Four wheel roller tests must be restricted to 5km/hour.

                (Не се допуска проверка "с валяци" на една ос . Едновременна проверка на четирите колела (двете оси) може да се извършва при скорост до 5km/hour.)

                0+,Bombardier DS650,Discovery II.

                Коментар


                • #38
                  От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                  А има ли вероятност при мен нещо да се е счупило като видях темата се сетих ,че като пусках бавните ми преди на L322 TD6 всичко беше наред докато не минах валеците в КАТ,може и съвпадение да е ,точно тогава нещо да се е с чупило,но не знам...?

                  Коментар


                  • #39
                    От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                    Първоначално публикуван от Тони1 Преглед на мнение
                    А има ли вероятност при мен нещо да се е счупило като видях темата се сетих ,че като пусках бавните ми преди на L322 TD6 всичко беше наред докато не минах валеците в КАТ,може и съвпадение да е ,точно тогава нещо да се е с чупило,но не знам...?
                    В крайна сметка нещо счупи ли се на валяците,не се разбра?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                      Аз си минавам спокойно на валяците,кто изключвам раздатката-т.е. в положение N-става въпрос за Дифендър и Диско1.
                      Обаче Шкодата е с Халдекс и нямам нито копче за изключване,нито лост.Но както Радо казва е все едно предните колела да са на лед,а задните на сухо-трябва да си изскочи.Проблема(ако има такъв) може да идва от рязкото пускане на валците.
                      Последно редактирано от Младен Стоянов; 06-10-11, 19:23.
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар


                      • #41
                        От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                        Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                        В крайна сметка нещо счупи ли се на валяците,не се разбра?
                        Точно това ми е странното нямам спомени нищо да се е чувало,единствено се замислих от темата,че седмица преди да мина КАТ ги пробвах и след това вече нямам спомени от кога не работят,наскоро като връщах назад се чу някакъв много странен метален звук все едно някой удари джипа отдолу с нещо,но тогава бавните вече не работеха...нищо чудно и да е някакво велико съвпадение...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Диско и чупене на раздатка при минаване на "канал" в КАТ или ГТП?

                          Проблема от Д2 нататък идва не от раздатката (ако е сложена на N все едно я няма) а от TC. В най-"лекия" вариант, ще светнат лампите, защото ще отчете грешен сигнал от датчиците ABS-а.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Ремонт на раздатка "Борг Уорнър"

                            Сега друго.Дойде време да минавам на технически преглед.Проблем ли е минаването на валяците , ако раздатката е на N?
                            Раздатката е с виско муфа-"Борг Уорнър".
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-01-13, 07:46.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Ремонт на раздатка "Борг Уорнър"

                              Първоначално публикуван от a.donev Преглед на мнение
                              Още не съм пробвал моето как е станало.Майстора се забави. Наложи се да ходи на преса да набие новият голям шарнир.
                              Сега друго.Дойде време да минавам на технически преглед.Проблем ли е минаването на валяците , ако раздатката е на N?
                              Раздатката е с виско муфа-"Борг Уорнър".
                              То имаше тема за това как се минава на валяци.Мисля,че ще те изхвърлят валяците.Колкото до шарнира на "А" рамото,само на преса влиза.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Ремонт на раздатка "Борг Уорнър"

                                Ще те изхвърлят валяците,ако въртиш само единия мост.
                                Калин Владов,09РСПБЗН

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X