До: Има ли известни проблеми по Range Rover 4.6 HSE?
А какъв е смисъла?
Ако изключим всички разходи които се правят за подръжка на това нещо (което си е по своята същност един паркетник), мен ме дразни в модела честите му откази, дори и парите да не те бъркат, какъв е смисалът колата ми да не се кара по няколко дни в месеца защото нещо се е обадило. Имах бензинов класик, най-високото изпълнение, но за разлика от следващият модел е доста по здрав. Дразни ме това че мотора въпреки голямата кубатура няма голям живот, окачването въпреки че си дал незнам си колко пари за възглавници, компресор с клапанен блок, сензори и незнам си какво си, пак ще се "скекаляви" в един момент. Големият разход на гориво неоправдан с вървенето или масата на автомобила. Неремонтопригодноста, малката живичест на агрегатите. Глупавата трислойна платка с релетата... . Сваляш акумулатора и тичаш за код на ключа. Дразни ме още че като мине в авариен режим окачването и те сваля до земята вместо да напомпи докрай възглавниците и ако си в гората и нямаш приятел с булдозер си е малко приключение да го докараш до пътя. Аз знам къде да подам въздух да го вдигна изкуствено, ама ако не знаеш има да заравняваш с него като с грейдер.
Според мен това са пари на вятъра който ти като умен бизнесмен можеш да инвестираш да носят още пари, а на жена си да купиш един рав4, тигуан, санта фе или други много по здрави, ефтини за подръжка и сигурни при евентуална катастрофа сувове.
Лично мнение.
Първоначално публикуван от broker111
Преглед на мнение
Ако изключим всички разходи които се правят за подръжка на това нещо (което си е по своята същност един паркетник), мен ме дразни в модела честите му откази, дори и парите да не те бъркат, какъв е смисалът колата ми да не се кара по няколко дни в месеца защото нещо се е обадило. Имах бензинов класик, най-високото изпълнение, но за разлика от следващият модел е доста по здрав. Дразни ме това че мотора въпреки голямата кубатура няма голям живот, окачването въпреки че си дал незнам си колко пари за възглавници, компресор с клапанен блок, сензори и незнам си какво си, пак ще се "скекаляви" в един момент. Големият разход на гориво неоправдан с вървенето или масата на автомобила. Неремонтопригодноста, малката живичест на агрегатите. Глупавата трислойна платка с релетата... . Сваляш акумулатора и тичаш за код на ключа. Дразни ме още че като мине в авариен режим окачването и те сваля до земята вместо да напомпи докрай възглавниците и ако си в гората и нямаш приятел с булдозер си е малко приключение да го докараш до пътя. Аз знам къде да подам въздух да го вдигна изкуствено, ама ако не знаеш има да заравняваш с него като с грейдер.
Според мен това са пари на вятъра който ти като умен бизнесмен можеш да инвестираш да носят още пари, а на жена си да купиш един рав4, тигуан, санта фе или други много по здрави, ефтини за подръжка и сигурни при евентуална катастрофа сувове.
Лично мнение.
Коментар