Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли известни проблеми по Range Rover 4.6 HSE?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Има ли известни проблеми по Range Rover 4.6 HSE?

    Първоначално публикуван от broker111 Преглед на мнение
    .....само бензинът му е по 1500 - 2000 лв месечно
    А какъв е смисъла?

    Ако изключим всички разходи които се правят за подръжка на това нещо (което си е по своята същност един паркетник), мен ме дразни в модела честите му откази, дори и парите да не те бъркат, какъв е смисалът колата ми да не се кара по няколко дни в месеца защото нещо се е обадило. Имах бензинов класик, най-високото изпълнение, но за разлика от следващият модел е доста по здрав. Дразни ме това че мотора въпреки голямата кубатура няма голям живот, окачването въпреки че си дал незнам си колко пари за възглавници, компресор с клапанен блок, сензори и незнам си какво си, пак ще се "скекаляви" в един момент. Големият разход на гориво неоправдан с вървенето или масата на автомобила. Неремонтопригодноста, малката живичест на агрегатите. Глупавата трислойна платка с релетата... . Сваляш акумулатора и тичаш за код на ключа. Дразни ме още че като мине в авариен режим окачването и те сваля до земята вместо да напомпи докрай възглавниците и ако си в гората и нямаш приятел с булдозер си е малко приключение да го докараш до пътя. Аз знам къде да подам въздух да го вдигна изкуствено, ама ако не знаеш има да заравняваш с него като с грейдер.
    Според мен това са пари на вятъра който ти като умен бизнесмен можеш да инвестираш да носят още пари, а на жена си да купиш един рав4, тигуан, санта фе или други много по здрави, ефтини за подръжка и сигурни при евентуална катастрофа сувове.
    Лично мнение.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #47
      До: Има ли известни проблеми по Range Rover 4.6 HSE?

      Първоначално публикуван от broker111 Преглед на мнение
      джипът ми го кара основно съпругата ми, не аз, но при положение, че само бензинът му е по 1500 - 2000 лв месечно както и сам се досещаш би могла да кара всеки един модел на РР та дори и 2010 даже
      Ако тези хора, които споменаваш обичат наистина марката нямаше да я побългаряват, да махат окачването и т.н.
      Предполагъм също и че се досещаш, че бизнесът ми не е да събирам по 60 лв от хората за участие в някъкав клуб.
      Не желая да обиждам никой, първо защото никой не познавам, просто си изказвам мнението и разбиранията, но когато някой " тарикат " с 20 годишна навтова печка се опитва да разсъждава, че неговото било най - велико и добро и всичко друго ново било боклук, видиш ли някък си не съм съгласен.
      Между другото това са такъв тип хора, че когато навремето е карал москве, тое е било върха на айсберга, после 20 годишно паджеро и от него няма по добро, като си купи по ново - пак неговото е хай и т.н.
      Колега, не Ви познавам, а и като че ли след написаното тук нямам желание да се запознавам. Позволявам си като Модератор да Ви дам няколко съвета.
      Присъединявам се към мнението на колегите, нека щом съпругата Ви го кара основно по асвалт, да сподели реални впечатление. Въпреки че това тук е форум за Офф роуд и малко хора ги интересува какво става на пътя. По-интересно ни е какво става извън него.
      Всеки тук има мнение за това как да подготви машината си и с удоволствие го споделя с другите. Рязанета често е част от подготовката на сериозен горски или състезателен автомобил. Никой не претендира, че неговата кола е най-велика, а ако сте открили такова мнение, Ви моля да го цитирате тук. Интересно ми е и на мен кой е този толкова нескромен колега. Но като че ли такова мислене струи от Вашето мнение за автомобила на съпругата Ви.
      Тук има много "тарикати" с 20 годишни нафтови печки и грубия Ви език определено ги обижда, макар и това да не е било целта Ви, така че вместо обидни квалификации, дайте факти, за да ни убедите в превъзходството на автомобила на половинката Ви. Пък дали някой е карал Москвич или Паджеро, няма значение. Той има право на мнение и когато не обижда с него никой и то е в съгласие с правилата на този Форум, то е напълно приемливо и отразява личните му виждания и предпочитания. Дали би Ви било приятно някой да квалифицира каращите сравнително нови, 8-10 годишни бенизнови Рейнджове като " псевдо гъзари" например?
      Предполагам също се досещата, че никой не прави бизнес тук, за да събира по 60 лева членски внос за Ленд Ровър Ентусиастс. Направете си труда да прочетете Устава, да поговорите с някой от Членовете, и след това коментирайте. Колегата Русев например, който също е луд фен на големите бензини, може да Ви поизясни някои работи, ако го попитате, в случай, че нямате доверие на каращите дизелови ЛР.
      А съдейки от ника Ви тук, явно Вашия бизнес е да измъквате разни комисионни от хора, които са Ви поверили парите си или имотите си, за да работите с тях. Та като запознат с бизнеса човек сигурно знаете колко е важна добрата бизнес етика и премерения тон. Моля Ви, ползвайте ги и тук.
      Последно редактирано от zzlatev; 22-03-09, 21:41.
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • #48
        До: Има ли известни проблеми по Range Rover 4.6 HSE?

        И от всичките тези приказки така и не разбрахме "има ли известни проблеми"...

        Коментар


        • #49
          До: Има ли известни проблеми по Range Rover 4.6 HSE?

          Ако имаш кинти - няма проблеми. И обратното.

          Коментар


          • #50
            До: Има ли известни проблеми по Range Rover 4.6 HSE?

            Колеги,
            Трудно ми е да повярвам че точно тук ччета подобни неща!!!
            Надявам се богатия съпруг да е основал собствен клуб с подходящо име, от сорта на 4.6ХСЕ-Сноб , както и да си е отворил верига бензиностанции.

            Искренно вярвам че модератори няма да позволят това да се повтори.

            Коментар


            • #51
              Какви са двигателните характеристики на Range 4.6 бензин?

              Някой може ли да ми даде малко инфо за двигателя на Range Rover P38 4.6?
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-03-10, 18:16.

              Коментар


              • #52
                До: Какви са двигателните характеристики на Range 4.6 бензин?

                Малко история
                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=10500
                [SIGPIC][/SIGPIC]
                RR Classic

                Коментар


                • #53
                  До: Какви са двигателните характеристики на Range 4.6 бензин?

                  Нямаш още права снимка на тех. част
                  Прикачени файлове
                  [SIGPIC][/SIGPIC]
                  RR Classic

                  Коментар


                  • #54
                    До: Какви са двигателните характеристики на Range 4.6 бензин?

                    224 к.с., автоматик, четири скорости, хубава возия, над средното ниво на изпълнение на салона и екстрите, най - високо за времето си и модела си, разход - колкото му сипеш, не връща и т.н., да не влизам в подробности
                    Последно редактирано от zzlatev; 29-07-09, 14:52.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Какви са двигателните характеристики на Range 4.6 бензин?

                      нет голям - всичко го има все някъде...
                      -----------------
                      Engine Data
                      Engine Type 90 deg pushrod aluminum V8, steel cyl liners, cross bolted main bearings
                      • Displacement: 3950cc (4.0), 4554 cc (4.6)
                      • Bore/Stroke: 3.70/2.80 in (4.0), 3.70/3.20 (4.6)
                      • Compression Ratio 9.35:1
                      • Power: (1995-9 190 hp (4.0), 225 hp (4.6) @ 4,750 rpm
                      • (1999- ) 188 hp (4.0), 222 hp (4.6) @ 4,750 rpm
                      • Torque: (1995-9 236 lb-ft (4.0), 280 lb-ft (4.6) @ 3,000 rpm
                      • (1999- ) 250 lb-ft @ 3,000 rpm (4.0), 300 lb-ft @ 2,600 rpm (4.6)
                      • Engine Management: sequential multiport fuel injection; Lucas to 1998, Bosch Motronic 5.2.1 from 1999
                      • Ignition System: Distributorless 4 coil direct ignition w/2 knock sensors
                      • Alternator :150 amp
                      • Fuel: Premium Unleaded

                      -------------

                      инфото е от тук
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-03-10, 18:17.
                      LR Disco II, Td5

                      Коментар


                      • #56
                        Въпрос относно Range Rover 4.6 HSE

                        Здравейте,

                        нов съм и все още се ориентирам в обстановката ( да използвам съм търсачката !!! ), но обмислям да се ориентирам към по вседеходна машина и то именно P38 - 1998 - 2001 Range Rover 4.6 V8 двигателя.

                        Защо точно бензиновия : Защото не съм фен на дизеловите двигатели и не смятам че 2.5 БМВ двигателя може да обслужва качествено един толкова голям джип.

                        Общо взето въпросите са ми конкретни, кратки и точни.

                        1. Какво да очаквам от двигател 4.6 V8 на тази кола ( не говоря за разход на гориво ) ами като качество на изработка , проблемен ли е не е ли ?

                        2. Виждам че са 2 двигатели 4.6 единия е 224 коня другия 218 ? Каква е разликата ?

                        3. Мисля да слагам ГИ ( газов инжекцион или да я взема с такъв ), знам каква е цената това не ме притеснява. Въпроса е дали може и заслужава ли си или да си я карам на бензин.

                        и като цяло това са ми въпросите за другите виждам какви са им евентуалните проблеми по окачване въздушни възглавници. Предполагам окачването е 1:1 с 2.5 дизеловия двигател ... ако греша моля за поправка.

                        В общи линий какво да търся при закупуването на такъв джип и какво трябва да проверя. Колата ще се взима от чужбина ( Германия ) понеже тук цените на 4.6 вървят сякаш тая кола е извънземна и няма 2-ра такава

                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-09-11, 12:51.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Има ли известни проблеми по Range Rover 4.6 HSE?

                          Здравей омега

                          имах същия проблем като теб и в последния момент, за добро или лошо, изпуснах един уникален екземпляр в Мюнхен, но н.з.
                          Ако сериозно се замисляш над покупката не разчитай само на форума, препоръчвам ти следните книги:

                          You & Your Range Rover: Buying, enjoying, maintaining, modifying
                          ISBN-10: 1859606172
                          ISBN-13: 978-1859606179
                          http://www.amazon.com/You-Your-Range...0109043&sr=8-3

                          Range Rover: The Second Generation
                          ISBN-10: 1861266235
                          ISBN-13: 978-1861266231
                          http://www.amazon.com/Range-Rover-Ge...109052&sr=8-25

                          Range Rover 4X4 1995-2001 -Performance Portfolio
                          ISBN-10: 1855206196
                          ISBN-13: 978-1855206199
                          http://www.amazon.com/Range-Rover-19...109096&sr=1-32

                          Там ще намериш изключително изчерпателна информация, buy guides, check lists etc. Мога да ти пратя на e-mail checklists, които съм си компилирал от тях.

                          1. Има един популярен дефект на първата модификация 4.6, няма смисъл да се навлиза в детайли, просто пренебрегвай всичко преди 1999г.

                          2. 94-95г БМВ купуват ЛР/РР, стреснати са от начина на сглабяне и налагат силни модификации през 1999г. - нов комп на двигателя (бош) и т.н. Затова преди 1999г 4.6 е 224, след 1999г е 218 коня.

                          3. ГИ инжекцион икономически си заслужава само, ако я караш на градско, на извънградско с умерено темпо разходът е поносим. ГИ е особено популярен в Англия, всеки втори РР П38 в нета е с такъв. Аз се насочих към Prins VSI, но момчетата ми казаха че имат затруднения с монтажа в БГ, най-рано есента. Другия вариант е BRC, но парите са почти същите (около 3к лв).

                          Въздушното окачване е еднакво за всички, то е част от автомобила и никога не е съществувал друг заводски вариант.

                          Между другото ако финансово си готов за покупката и поддръжката, се замисли над следващия модел - L322. За 5 години TCО-то е почти еднакво за РР П38 4.6 и РР L322 3.0 Td6.

                          Дано съм ти помогнал малко


                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-09-11, 12:49.
                          ZJ 5.9 (x3.5)

                          Коментар


                          • #58
                            До: Има ли известни проблеми по Range Rover 4.6 HSE?

                            От някъде ми е познат този ник ... ама може подсетиш на майл ...

                            fillip17 "at" abv "dot" bg .... и ако не е проблем да ми пратиш чеклист-а + ще ми е интересно какъв е проблема преди 99-та година ?

                            Първоначално публикуван от nick1 Преглед на мнение
                            Здравей омега

                            имах същия проблем като теб и в последния момент, за добро или лошо, изпуснах един уникален екземпляр в Мюнхен, но н.з.
                            Ако сериозно се замисляш над покупката не разчитай само на форума, препоръчвам ти следните книги:

                            You & Your Range Rover: Buying, enjoying, maintaining, modifying
                            ISBN-10: 1859606172
                            ISBN-13: 978-1859606179
                            http://www.amazon.com/You-Your-Range...0109043&sr=8-3

                            Range Rover: The Second Generation
                            ISBN-10: 1861266235
                            ISBN-13: 978-1861266231
                            http://www.amazon.com/Range-Rover-Ge...109052&sr=8-25

                            Range Rover 4X4 1995-2001 -Performance Portfolio
                            ISBN-10: 1855206196
                            ISBN-13: 978-1855206199
                            http://www.amazon.com/Range-Rover-19...109096&sr=1-32

                            Там ще намериш изключително изчерпателна информация, buy guides, check lists etc. Мога да ти пратя на e-mail checklists, които съм си компилирал от тях.

                            1. Има един популярен дефект на първата модификация 4.6, няма смисъл да се навлиза в детайли, просто пренебрегвай всичко преди 1999г.

                            2. 94-95г БМВ купуват ЛР/РР, стреснати са от начина на сглабяне и налагат силни модификации през 1999г. - нов комп на двигателя (бош) и т.н. Затова преди 1999г 4.6 е 224, след 1999г е 218 коня.

                            3. ГИ инжекцион икономически си заслужава само, ако я караш на градско, на извънградско с умерено темпо разходът е поносим. ГИ е особено популярен в Англия, всеки втори РР П38 в нета е с такъв. Аз се насочих към Prins VSI, но момчетата ми казаха че имат затруднения с монтажа в БГ, най-рано есента. Другия вариант е BRC, но парите са почти същите (около 3к лв).

                            Въздушното окачване е еднакво за всички, то е част от автомобила и никога не е съществувал друг заводски вариант.

                            Между другото ако финансово си готов за покупката и поддръжката, се замисли над следващия модел - L322. За 5 години TCО-то е почти еднакво за РР П38 4.6 и РР L322 3.0 Td6.

                            Дано съм ти помогнал малко


                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-09-11, 12:51.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Range ROVER - документация

                              Колеги, някой може ли да ми каже, къде магат да ми качат Рейнджа на компютър и да ми направят пълна диагностика.
                              Нямам управление на дюзите, бензин -4.0л./96г.
                              Не мога да го запаля.


                              Съобщениеот модератор:
                              Моля, напишете си в профила от къдесте.
                              Прочетохте ли това
                              ...ЦЪК
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-09-11, 12:51.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Range ROVER - документация

                                Например тук, съм сигурен че ще се оправят.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X