Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
    Писах им, искат 700 лева без доставката за кит-а, незнам какво точно ще има в него, предоплагам предната кормилна щанга, закрепянията и демпфер. Писах им пак да кажат продават ли само закрепянията. Инак задната щанга ми допада доста, но пък е усилена, та знам ли. Предполагам мога да запазя заводската и да и ампутирам ухото. Благодаря много за информацията, много полезно за мен.
    Насов,ако искаш ще ти изрежа на лазер планката,закрепването към щангата ще ви го покажа на снимка как става-елементарно е.А с тези пари може да си доставиш усилените кормилни щанги.Май най добре е да се доставят само накрайниците ,а щангата да се направи тук.И тогава голяма част от парите могат да бъдат изпити!

    За заводската щанга-в Шумен ми се наложи да сложа оригиналната задна кормилна шанга само за затвореното трасе-усилената я изкривих и не ми се изправяше заради 5-6 км затворено трасе.Резултата беше тя се изкриви на първата бабуна и то така че стана като лък и започна да опира в земята!

    Просто на класика е слаба и там се разчита на това,че демпфера не и позволява да се кълчи и ако го няма демпфера става трагично.
    На дифендър оригиналната е много по-здрава от тази на класика,но цената е сравнима с тази на екип,а здравината не е .

    Друг лесен начин за да си направите здрави кормилни щанги-вижте каква е резбата на накрайниците,след това в някой склад за метали си подберете дебелостенна тръба,която има "месо" да се нареже резбата на накрайника.За застопоряване на накрайниците към щангата има един лесен начин -с конус и контрагайка(ще сложа снимка ако искате).

    Аз ви препоръчвам кормилни щанги на екип ,защото са с усилени накрайници.

    И тема за размисъл-помислете какво ще стане ако при силен удар в гумата не се изкриви кормилна щанга?Ще се счупи кормилната кутия,ръцете ви или и двете.
    Затова по-добре щангата да е с лимитирана здравина(дане се криви все пак при подухване на вятър),а вие да си носите резервна,която не заема място,не тежи и се сменя за 6 минути от срено сръчен навигатор въоръжен с чук и съответен гаечен ключ.Естествено става дума за дългата,защото късата е много по-устойчива на кълчене,особенно ако там е закрепен и демпфера.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • #17
      До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

      Ок ще изрежа.Но нека да изчакаме няколко дни за да се съберат още желаещи и да стане на един път.
      Снимки ще се опитам да кача утре(трябва да ида до гаража да снимам).
      За доставката ще се разберем.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #18
        До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

        Дългата си мисля, че трябва да я сменя да. Но опитите ми да си намеря дебелостенна, безшевна тръба завършиха безрезултатно. От Дифендър бих взел или някойя от огънатите, които се продават из нета. Предполагам, че няма да е зле да е с усилени накрайници. Има доста разнични из разните магазини в нета, но няма достатъчно отзиви, особено тук, та не мога да избера за сега. Ти каква усилена ползваш и за какви пари, от къде, екип ли? Нея ли я изкриви? Жалко, че не сме съграждани, проектът ти ми звучи много интересно, до сега не бях попадал на някой с опит в преместването на демпфера тук. Сигурно и доста други неща си открил. Поздравления.
        Ще изчакам за рязането, няма проблеми, нямам спешна работа, още не съм си оправил стартера даже, а и последната година карам без демпфер, но на моменти е неприятно, особено на офроуд. На мокро също е много неприятно, воланът се върти без грам усилие...

        Коментар


        • #19
          До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

          Аз карах с усилена от екип,но докато се понауча как се кара бързо я изкривих.След това си направих по усилените накрайници от дебелостенна безшевна тръба друга щанга и от тогава не съм я кривил.В Шумен механиците не ми бяха стегнали единия накрайник и щангата ми падна в центъра като отивах от финала на маратонския етап към хотела(другите участници в движението се оттърваха се само с уплаха).
          Дифендърската изглежда здрава,но Руслан на Смолян щеше да полети в една пропаст-просто се счупи.
          Насов в състезание натоварванията са в ПЪТИ по големи и от най-хард разходка!

          Не ти препоръчвам да караш с изправяна щанга-тя вече е много по-слаба щом веднъж е изправяна.


          За планката в вторник кажа колко ще струва направена по "европейски"(огъната,разпробита,поцинкована) и колко ще е само изрязана.
          Все пак много от нас си доставят удоволствие като "чоплят" по колите си.
          Ще се опитам да кача и чертежа.
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • #20
            До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

            Истина е това за състезанията. Аз за сега не мисля да подготвям машина за състезания и ще търся по-скоро здравина и надежност, както и дълговечност. Машинта ще се ползва за транспорт на хора и техника в пресечен терен, но и по асфалт. Щангите ми са кривени, и предната и задната + смяната на мястото на демпфера се стига и до тяхната смяна. Накрайниците им са чао от доста време, но някак даянат още, нямаха много продължителен живот. Бих искал усилени. Като цяло повече в експедиционна ориентация си го представям, но с леки специфики. Затова искам да мога да разчитам на него и с внимателно каране да не ми прави много поразии, а да е надежден и здрав.

            Не ти препоръчвам да караш с изправяна щанга-тя вече е много по-слаба щом веднъж е изправяна.
            Не съм се изразил правилно, със това
            някойя от огънатите, които се продават из нета
            именувам това:


            за да го разгранича от това:

            Чопленето е най-голямата забава, признавам.

            Коментар


            • #21
              До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

              Ако не е за състезание на горната снимка е вярната щанга.Екипската е такава.
              Само като се прави сходимост механика трябва да е по-съобразителен от средното за България(ако с един оборот на щангата не влиза в норми,да направи един оборот само на единия накрайник).
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • #22
                До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                От къде могат да се набавят усилени накрайници?
                За шангата : Какъв диаметър и дебелина?От плътно става ли?
                M.P.

                Коментар


                • #23
                  До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                  Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                  .....
                  И тема за размисъл-помислете какво ще стане ако при силен удар в гумата не се изкриви кормилна щанга?Ще се счупи кормилната кутия,ръцете ви или и двете.
                  Затова по-добре щангата да е с лимитирана здравина(дане се криви все пак при подухване на вятър),а вие да си носите резервна,която не заема място,не тежи и се сменя за 6 минути от срено сръчен навигатор въоръжен с чук и съответен гаечен ключ.Естествено става дума за дългата,защото късата е много по-устойчива на кълчене,особенно ако там е закрепен и демпфера.
                  Е това е абсолютно вярно. Сменях кормилна кутия точно поради такъв удар в гумата. При това с оригиналната щанга...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                    По-добре късно ,отколкото никога!Най -после отидох в гаража и успях да направя снимки на въпросната планка,чрез която се мести кормилния демпфер на класика .
                    Мисля ,че ясно се вижда и усиления кормилен накрайник от екип.
                    За сега има двама желаеши да им изрежа планка-Насов и CHICO.Съвсем скоро ще стане!
                    Прикачени файлове
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • #25
                      До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                      Нещо подобно и аз бях пуснал,но имаше някакви противоречия,дали е удачно.Хората го ползват,и би трябвало да се пробва-може и пък да работи
                      Прикачени файлове
                      Емил-00356 99872043-Малта
                      Defender-90

                      Коментар


                      • #26
                        До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                        Работи!Все пак закрепването към кормилната щанга е много близо до кормилния хебел,а кормилната кутия не артикулира с моста,така,че влиянието на демпфера върху окачването е пренибрежимо малко.
                        За всеки случей аз карам така от дълго време и от както направих това "подобрение" не съм сменял кормилна кутия.
                        Задължителна според мен е защитата пред предната щанга.
                        След всяко състезание я изправям,което значи ,че поема доста удари в коловозите.Без нея със сугурност ше пострада кормилната щанга и демпфера.
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • #27
                          До: Спирачна помпа,Серво на Диско-1

                          Каква беля успях да направя на днешния офф лов. Мъка ми е, но аз съм си аз...... Имам и снимки.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 16-11-09, 21:05.
                          Тази земя, по която тъпча сега,
                          тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                          тази земя – не е моя земя,
                          тази земя, простете, е чужда.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Спирачна помпа,Серво на Диско-1

                            Айде сега кажи к'ва беля направи.
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 16-11-09, 21:06.
                            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Спирачна помпа,Серво на Диско-1

                              Сега си имам други ядове. Те ви и снимки от днеска.
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 16-11-09, 21:28.
                              Тази земя, по която тъпча сега,
                              тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                              тази земя – не е моя земя,
                              тази земя, простете, е чужда.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Спирачна помпа,Серво на Диско-1

                                Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                                На вас, Цецо и Тарга нема начин да не вервам. Вярвам ви и ви слушам. И на Баце Лазо му вервам, ама нещо го нема напоследък. Ще я обезвъздушавам още малко помпата спирачна но сега си имам други ядове. Те ви и снимки от днеска.
                                Ти си талант бре!Я кажи,къде успя така да се покривиш???
                                Виден столичен ихтиолог

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X