До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
Насов,ако искаш ще ти изрежа на лазер планката,закрепването към щангата ще ви го покажа на снимка как става-елементарно е.А с тези пари може да си доставиш усилените кормилни щанги.Май най добре е да се доставят само накрайниците ,а щангата да се направи тук.И тогава голяма част от парите могат да бъдат изпити!
За заводската щанга-в Шумен ми се наложи да сложа оригиналната задна кормилна шанга само за затвореното трасе-усилената я изкривих и не ми се изправяше заради 5-6 км затворено трасе.Резултата беше тя се изкриви на първата бабуна и то така че стана като лък и започна да опира в земята!
Просто на класика е слаба и там се разчита на това,че демпфера не и позволява да се кълчи и ако го няма демпфера става трагично.
На дифендър оригиналната е много по-здрава от тази на класика,но цената е сравнима с тази на екип,а здравината не е .
Друг лесен начин за да си направите здрави кормилни щанги-вижте каква е резбата на накрайниците,след това в някой склад за метали си подберете дебелостенна тръба,която има "месо" да се нареже резбата на накрайника.За застопоряване на накрайниците към щангата има един лесен начин -с конус и контрагайка(ще сложа снимка ако искате).
Аз ви препоръчвам кормилни щанги на екип ,защото са с усилени накрайници.
И тема за размисъл-помислете какво ще стане ако при силен удар в гумата не се изкриви кормилна щанга?Ще се счупи кормилната кутия,ръцете ви или и двете.
Затова по-добре щангата да е с лимитирана здравина(дане се криви все пак при подухване на вятър),а вие да си носите резервна,която не заема място,не тежи и се сменя за 6 минути от срено сръчен навигатор въоръжен с чук и съответен гаечен ключ.Естествено става дума за дългата,защото късата е много по-устойчива на кълчене,особенно ако там е закрепен и демпфера.
Първоначално публикуван от Насов
Преглед на мнение
За заводската щанга-в Шумен ми се наложи да сложа оригиналната задна кормилна шанга само за затвореното трасе-усилената я изкривих и не ми се изправяше заради 5-6 км затворено трасе.Резултата беше тя се изкриви на първата бабуна и то така че стана като лък и започна да опира в земята!
Просто на класика е слаба и там се разчита на това,че демпфера не и позволява да се кълчи и ако го няма демпфера става трагично.
На дифендър оригиналната е много по-здрава от тази на класика,но цената е сравнима с тази на екип,а здравината не е .
Друг лесен начин за да си направите здрави кормилни щанги-вижте каква е резбата на накрайниците,след това в някой склад за метали си подберете дебелостенна тръба,която има "месо" да се нареже резбата на накрайника.За застопоряване на накрайниците към щангата има един лесен начин -с конус и контрагайка(ще сложа снимка ако искате).
Аз ви препоръчвам кормилни щанги на екип ,защото са с усилени накрайници.
И тема за размисъл-помислете какво ще стане ако при силен удар в гумата не се изкриви кормилна щанга?Ще се счупи кормилната кутия,ръцете ви или и двете.
Затова по-добре щангата да е с лимитирана здравина(дане се криви все пак при подухване на вятър),а вие да си носите резервна,която не заема място,не тежи и се сменя за 6 минути от срено сръчен навигатор въоръжен с чук и съответен гаечен ключ.Естествено става дума за дългата,защото късата е много по-устойчива на кълчене,особенно ако там е закрепен и демпфера.
Коментар