Абе нещо напоследък не ми върви с Диското,днес след злощастно нелепа ситуация при която за щастие всичко се размина на косъм изкривих стабилизиращата щанга,тази на която се държи онзи амортисиор, ако мога така да се изразя,който обира луфтовете към кормилото.Та досега рових в Падок ама не мога да го открия,той въобще как му е името на англииски или да търся втора употреба
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
Свий
X
-
До: Колеги моля помагайте
http://www.paddockspares.com/pp/NEW_...scovery_1.html
Аз бих си купил Траял Мастер или TJM, в Дару ми продадоха Монро, който се скапа за 0 време. Този от падок не го знам колко ще издаяни.
Не случайно искам да го местя на предната щанга, но това си е лично мнение, не искам да ангажирам никого.
-
До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
"Амортисьора" в случая се казва кормилен демпфер,а "стабилизиращата щанга" е кормилна такава!
Вижте кормилните щанги на екип(equipe4x4.com).Предлагат се с усилени накрайници.С тях съм карал 15 състезания без проблеми,като и цената им ме беше лоша.
Колега Насов пак там се предлагат и китове за да преместите демпфера на предната кормилна щанга.Макар че аз си го направих за 1 ден-на око си изрязх шаблон от картон,по който на лазер ми изрязаха планка,която леко огънах на абкан,разпробих по съществуващите отвори на шасито и закрепих с подобаващи по размер болтове.
Важно е после да съобразите къде да заварите за щангата парче разпробит винкел с подходящ размер и на него да захванете другия край на демпфера.
И последното важно е да използвате истинския маслен филтър-само той може да се срещне с демпфера.
Съгласен съм с KINEX ,които беше писал в една друга тема ,че ако този демпфер се захване за шасито то той става амортисьор и ще пречи(или помага) на работата на окачването.Но явно при мен няма проблем,пък и на класика да остане демпфера на задната щанга в състезание е невъзможно!Карах няколко състезания без демпфер ,което ми струваше 3 кормилни кутии и оформи в мен трайни навици да не вкарвам палци в волана.Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
От падок ли го взе ,тоя за 12,35 паунда най ефтиния?А кормилната щанга гледам че се състои от една дълга и една къса вкарана в нея,двете отделно ли се продават или вървят заедно че най ефтино в България я намерих за окло 150лв. в Дару ,а в падок е 25 паунда
Коментар
-
До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
Заедно. Твояте съвсем ли не може да се изправи?
То планката ми се струва по-лесната част. По-скоро ме притеснява заваряването на винкела, а при дифендър е по-различно и ми се иска да го направя със части от дифендър, но нещо не мога да намеря, каквото трябва в падок...
Коментар
-
До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнениеСложих кормилен демпфер Армстронг. Вече 6 месеца работи без проблеми. Колко още ще изкара не е ясно...Емил-00356 99872043-Малта
Defender-90
Коментар
-
До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
Извинявам се за невежеството си, но може ли някой да пусне една снимка на това за което говорите!
Благодаря предварително за оказаното съдействие!<Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl
Коментар
-
До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
Първоначално публикуван от Mortum Преглед на мнениеИзвинявам се за невежеството си, но може ли някой да пусне една снимка на това за което говорите!
Благодаря предварително за оказаното съдействие!Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-02-09, 17:27.Land Rover Discovery:
- ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!
Коментар
-
До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение"Амортисьора" в случая се казва кормилен демпфер,а "стабилизиращата щанга" е кормилна такава!
Вижте кормилните щанги на екип(equipe4x4.com).Предлагат се с усилени накрайници.С тях съм карал 15 състезания без проблеми,като и цената им ме беше лоша.
Колега Насов пак там се предлагат и китове за да преместите демпфера на предната кормилна щанга.Макар че аз си го направих за 1 ден-на око си изрязх шаблон от картон,по който на лазер ми изрязаха планка,която леко огънах на абкан,разпробих по съществуващите отвори на шасито и закрепих с подобаващи по размер болтове.
Важно е после да съобразите къде да заварите за щангата парче разпробит винкел с подходящ размер и на него да захванете другия край на демпфера.
И последното важно е да използвате истинския маслен филтър-само той може да се срещне с демпфера.
Съгласен съм с KINEX ,които беше писал в една друга тема ,че ако този демпфер се захване за шасито то той става амортисьор и ще пречи(или помага) на работата на окачването.Но явно при мен няма проблем,пък и на класика да остане демпфера на задната щанга в състезание е невъзможно!Карах няколко състезания без демпфер ,което ми струваше 3 кормилни кутии и оформи в мен трайни навици да не вкарвам палци в волана.
Коментар
-
До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнениеА имаш ли размери на планката която се захваща за шасито?
За демпфера-карам с ОМЕ,но мисля че и оригиналния не е лош.
Може би тук е мястото да споделя с Вас,че в голяма част от случеите при които съм променал колата с цел да я направя по-здрава,то се е получавало точно обратното,дори и в случаите в които съм поръчвал скъп тунинг от прехвалени тунинг фирми.Например поръчаните от ORC стойки за двойни амортисьори издържаха 50 км и то тренировка с темпо далеч от състезателното!!!
Естествено ORC казаха че съжаляват но аз май съжалявах повече.
Мога да Ви уверя,че няма по-трайни от оригиналните гумени втулки по окачването!
Издържат много повече от разните там полиуретанови и прочие "специални"!
Под оригинални имам в предвид такива купени от LAND ROVER (не от BRITPART или други фирми за резервни части с които е пълен света).
След като ми се изясни ,че България няма кой да ми покаже как се прави Ланд Ровър за състезание(тук всички за специалисти на тема Г класа),започнах да го правя по принципа проба-грешка.Това ми отне един сезон и доста труд и ми достави много удоволствие.
2008 руслан направи своя Ровър точно копие на моя и през целия сезон не е имал никога технически проблеми.
И друго -на никой на съм отказвал никога консутация -не си вадя хляба с "офроуд" и нямам тайни от колегите!Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1
Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеЧертежа го има в на лазерджията компютъра.Мога да изрежа за всички желаещи.
За демпфера-карам с ОМЕ,но мисля че и оригиналния не е лош.
Може би тук е мястото да споделя с Вас,че в голяма част от случеите при които съм променал колата с цел да я направя по-здрава,то се е получавало точно обратното,дори и в случаите в които съм поръчвал скъп тунинг от прехвалени тунинг фирми.Например поръчаните от ORC стойки за двойни амортисьори издържаха 50 км и то тренировка с темпо далеч от състезателното!!!
Естествено ORC казаха че съжаляват но аз май съжалявах повече.
Мога да Ви уверя,че няма по-трайни от оригиналните гумени втулки по окачването!
Издържат много повече от разните там полиуретанови и прочие "специални"!
Под оригинални имам в предвид такива купени от LAND ROVER (не от BRITPART или други фирми за резервни части с които е пълен света).
След като ми се изясни ,че България няма кой да ми покаже как се прави Ланд Ровър за състезание(тук всички за специалисти на тема Г класа),започнах да го правя по принципа проба-грешка.Това ми отне един сезон и доста труд и ми достави много удоволствие.
2008 руслан направи своя Ровър точно копие на моя и през целия сезон не е имал никога технически проблеми.
И друго -на никой на съм отказвал никога консутация -не си вадя хляба с "офроуд" и нямам тайни от колегите!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар