Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

    Абе нещо напоследък не ми върви с Диското,днес след злощастно нелепа ситуация при която за щастие всичко се размина на косъм изкривих стабилизиращата щанга,тази на която се държи онзи амортисиор, ако мога така да се изразя,който обира луфтовете към кормилото.Та досега рових в Падок ама не мога да го открия,той въобще как му е името на англииски или да търся втора употреба

  • #2
    До: Колеги моля помагайте

    http://www.paddockspares.com/pp/NEW_...scovery_1.html

    Аз бих си купил Траял Мастер или TJM, в Дару ми продадоха Монро, който се скапа за 0 време. Този от падок не го знам колко ще издаяни.

    Не случайно искам да го местя на предната щанга, но това си е лично мнение, не искам да ангажирам никого.

    Коментар


    • #3
      До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

      "Амортисьора" в случая се казва кормилен демпфер,а "стабилизиращата щанга" е кормилна такава!
      Вижте кормилните щанги на екип(equipe4x4.com).Предлагат се с усилени накрайници.С тях съм карал 15 състезания без проблеми,като и цената им ме беше лоша.
      Колега Насов пак там се предлагат и китове за да преместите демпфера на предната кормилна щанга.Макар че аз си го направих за 1 ден-на око си изрязх шаблон от картон,по който на лазер ми изрязаха планка,която леко огънах на абкан,разпробих по съществуващите отвори на шасито и закрепих с подобаващи по размер болтове.
      Важно е после да съобразите къде да заварите за щангата парче разпробит винкел с подходящ размер и на него да захванете другия край на демпфера.

      И последното важно е да използвате истинския маслен филтър-само той може да се срещне с демпфера.

      Съгласен съм с KINEX ,които беше писал в една друга тема ,че ако този демпфер се захване за шасито то той става амортисьор и ще пречи(или помага) на работата на окачването.Но явно при мен няма проблем,пък и на класика да остане демпфера на задната щанга в състезание е невъзможно!Карах няколко състезания без демпфер ,което ми струваше 3 кормилни кутии и оформи в мен трайни навици да не вкарвам палци в волана.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #4
        До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

        А имаш ли размери на планката която се захваща за шасито?
        M.P.

        Коментар


        • #5
          До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

          Сложих кормилен демпфер Армстронг. Вече 6 месеца работи без проблеми. Колко още ще изкара не е ясно...

          Коментар


          • #6
            До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

            От падок ли го взе ,тоя за 12,35 паунда най ефтиния?А кормилната щанга гледам че се състои от една дълга и една къса вкарана в нея,двете отделно ли се продават или вървят заедно че най ефтино в България я намерих за окло 150лв. в Дару ,а в падок е 25 паунда

            Коментар


            • #7
              До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

              Заедно. Твояте съвсем ли не може да се изправи?
              То планката ми се струва по-лесната част. По-скоро ме притеснява заваряването на винкела, а при дифендър е по-различно и ми се иска да го направя със части от дифендър, но нещо не мога да намеря, каквото трябва в падок...

              Коментар


              • #8
                До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                Сложих кормилен демпфер Армстронг. Вече 6 месеца работи без проблеми. Колко още ще изкара не е ясно...
                Ас карам с такъв,и вече 4-та г.нямам проблем(и то душманско каране).Инъче от колегите има много добри отзиви за демпфер от ОМЕ.
                Последно редактирано от Lazar; 20-02-09, 12:40. Причина: цитат
                Емил-00356 99872043-Малта
                Defender-90

                Коментар


                • #9
                  До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                  Абе ще се помъча утре да я поизправя ама знам ли,то и гледай какво време е навън а аз нямам гараж.Но демпфер ще поръчвам че на моя се е изкривила едната шпилка

                  Коментар


                  • #10
                    До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                    Извинявам се за невежеството си, но може ли някой да пусне една снимка на това за което говорите!

                    Благодаря предварително за оказаното съдействие!
                    <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

                    Коментар


                    • #11
                      До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                      Първоначално публикуван от Mortum Преглед на мнение
                      Извинявам се за невежеството си, но може ли някой да пусне една снимка на това за което говорите!

                      Благодаря предварително за оказаното съдействие!
                      .... ето го
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-02-09, 17:27.
                      Land Rover Discovery:
                      - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                      Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                        Оправих го ама с чарколяци втора употреба от Купър

                        Коментар


                        • #13
                          До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                          "Амортисьора" в случая се казва кормилен демпфер,а "стабилизиращата щанга" е кормилна такава!
                          Вижте кормилните щанги на екип(equipe4x4.com).Предлагат се с усилени накрайници.С тях съм карал 15 състезания без проблеми,като и цената им ме беше лоша.
                          Колега Насов пак там се предлагат и китове за да преместите демпфера на предната кормилна щанга.Макар че аз си го направих за 1 ден-на око си изрязх шаблон от картон,по който на лазер ми изрязаха планка,която леко огънах на абкан,разпробих по съществуващите отвори на шасито и закрепих с подобаващи по размер болтове.
                          Важно е после да съобразите къде да заварите за щангата парче разпробит винкел с подходящ размер и на него да захванете другия край на демпфера.

                          И последното важно е да използвате истинския маслен филтър-само той може да се срещне с демпфера.

                          Съгласен съм с KINEX ,които беше писал в една друга тема ,че ако този демпфер се захване за шасито то той става амортисьор и ще пречи(или помага) на работата на окачването.Но явно при мен няма проблем,пък и на класика да остане демпфера на задната щанга в състезание е невъзможно!Карах няколко състезания без демпфер ,което ми струваше 3 кормилни кутии и оформи в мен трайни навици да не вкарвам палци в волана.
                          Писах им, искат 700 лева без доставката за кит-а, незнам какво точно ще има в него, предоплагам предната кормилна щанга, закрепянията и демпфер. Писах им пак да кажат продават ли само закрепянията. Инак задната щанга ми допада доста, но пък е усилена, та знам ли. Предполагам мога да запазя заводската и да и ампутирам ухото. Благодаря много за информацията, много полезно за мен.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                            Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                            А имаш ли размери на планката която се захваща за шасито?
                            Чертежа го има в на лазерджията компютъра.Мога да изрежа за всички желаещи.
                            За демпфера-карам с ОМЕ,но мисля че и оригиналния не е лош.

                            Може би тук е мястото да споделя с Вас,че в голяма част от случеите при които съм променал колата с цел да я направя по-здрава,то се е получавало точно обратното,дори и в случаите в които съм поръчвал скъп тунинг от прехвалени тунинг фирми.Например поръчаните от ORC стойки за двойни амортисьори издържаха 50 км и то тренировка с темпо далеч от състезателното!!!
                            Естествено ORC казаха че съжаляват но аз май съжалявах повече.

                            Мога да Ви уверя,че няма по-трайни от оригиналните гумени втулки по окачването!
                            Издържат много повече от разните там полиуретанови и прочие "специални"!
                            Под оригинални имам в предвид такива купени от LAND ROVER (не от BRITPART или други фирми за резервни части с които е пълен света).

                            След като ми се изясни ,че България няма кой да ми покаже как се прави Ланд Ровър за състезание(тук всички за специалисти на тема Г класа),започнах да го правя по принципа проба-грешка.Това ми отне един сезон и доста труд и ми достави много удоволствие.

                            2008 руслан направи своя Ровър точно копие на моя и през целия сезон не е имал никога технически проблеми.

                            И друго -на никой на съм отказвал никога консутация -не си вадя хляба с "офроуд" и нямам тайни от колегите!
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #15
                              До: Кормилна щанга и демпфер за Диско 1

                              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                              Чертежа го има в на лазерджията компютъра.Мога да изрежа за всички желаещи.
                              За демпфера-карам с ОМЕ,но мисля че и оригиналния не е лош.

                              Може би тук е мястото да споделя с Вас,че в голяма част от случеите при които съм променал колата с цел да я направя по-здрава,то се е получавало точно обратното,дори и в случаите в които съм поръчвал скъп тунинг от прехвалени тунинг фирми.Например поръчаните от ORC стойки за двойни амортисьори издържаха 50 км и то тренировка с темпо далеч от състезателното!!!
                              Естествено ORC казаха че съжаляват но аз май съжалявах повече.

                              Мога да Ви уверя,че няма по-трайни от оригиналните гумени втулки по окачването!
                              Издържат много повече от разните там полиуретанови и прочие "специални"!
                              Под оригинални имам в предвид такива купени от LAND ROVER (не от BRITPART или други фирми за резервни части с които е пълен света).

                              След като ми се изясни ,че България няма кой да ми покаже как се прави Ланд Ровър за състезание(тук всички за специалисти на тема Г класа),започнах да го правя по принципа проба-грешка.Това ми отне един сезон и доста труд и ми достави много удоволствие.

                              2008 руслан направи своя Ровър точно копие на моя и през целия сезон не е имал никога технически проблеми.

                              И друго -на никой на съм отказвал никога консутация -не си вадя хляба с "офроуд" и нямам тайни от колегите!
                              Аз определено съм от желаещите планка, а като се замислям няма да е лошо ако имаш и снимка да пуснеш за заварената част към щангата, което е и по-щекотливата част от процедурата си мисля... След като спрасках 2 демпфера, вече съм убеден, че мястото му е отпред, ако и това решение да си има своите плюсове и минуси. Аз съм в София обаче и трябва да стане или с наложен платеж и куриер или като подкарам диското да се отбия до Пловдив.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X