Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Значи днес ще научиш нещо ново.
    И да, окачването е въздушно. И не, не опират.








    Забелязвам, че джантите са BBS и не са нито 16-ки , нито18-ки.
    Обаче ще е добре да се снима, като легне на тампони - тогава е номера да не упира.
    Това е "частен случай" - с майсторлък сте улучили междинен размер и явно се е получило - поздравления!!!!
    Какво ще кажеш за по-височки и широчки гуми или фланци а?

    П.П. Ей, да не се подлъже някое лудо-младо да прави опити и да бере ядове после.
    Както е казал дядо поп " И да внимавамеее ......"
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

    Коментар


    • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      Пестелив си...
      Дай малко жокер на публиката.
      Нищо сложно. Въздушно окачване без електроника.

      Коментар


      • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Нищо сложно. Въздушно окачване без електроника.
        Значи си го напомпил с компресор и така си седи - докато спадне малко и пак припомпваш?
        ________________________________________________________________________________________
        Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
        HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

        Коментар


        • До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

          Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
          Ей, да не се подлъже някое лудо-младо да прави опити и да бере ядове после.
          Както е казал дядо поп " И да внимавамеее ......"
          Що бе, ако знае разликата между болт и гайка няма да бере ядове.
          Какви фланци, не виждаш ли че гумите стърчат по пет сантиметра извън калниците.

          Коментар


          • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

            Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
            Значи си го напомпил с компресор и така си седи - докато спадне малко и пак припомпваш?
            Аха. Почти позна. Само дето от три месеца не е мръднал.

            Коментар


            • До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Що бе, ако знае разликата между болт и гайка няма да бере ядове.
              Какви фланци, не виждаш ли че гумите стърчат по пет сантиметра извън калниците.
              Ако наистина стърчат - спаднат ли балоните- край на играта.
              ________________________________________________________________________________________
              Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
              HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

              Коментар


              • До: Каква е ситуацията с евтините рейнджове П38А

                Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                Ако наистина стърчат - спаднат ли балоните- край на играта.

                А ако му свърши бензина.
                А ако спука гума.

                Коментар


                • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Аха. Почти позна. Само дето от три месеца не е мръднал.
                  MARS ли сте му сложили?

                  Коментар


                  • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Аха. Почти позна. Само дето от три месеца не е мръднал.
                    Що?
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                      Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                      Що?
                      Според мен kinex имаше в предвид, че не е мръднал на височина

                      Разбирай - възглавниците са му ок. Само, че дали ще е с M.A.R.S. или на пружини аз разлика не виждам, даже второто е по-добре, щото няма шанс да ги спукаш. Какъв е смисъла на въздушното окачване ако не можеш да му ползваш магистралния и високия режими

                      Коментар


                      • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                        Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                        Според мен kinex имаше в предвид, че не е мръднал на височина

                        Разбирай - възглавниците са му ок. Само, че дали ще е с M.A.R.S. или на пружини аз разлика не виждам, даже второто е по-добре, щото няма шанс да ги спукаш. Какъв е смисъла на въздушното окачване ако не можеш да му ползваш магистралния и високия режими
                        Като смениш четирите Дънлопки, всички височинни датчици и валве блока барабар с компресора, клапаните и всички маркучи, и датчика за нивото дето е сложен преди един месец ти даде грешка щото една клечка влезнала там където не трябва и заради тая глупост се люснеш на тампони, ще разбереш какъв е смисъла.

                        Коментар


                        • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Като смениш четирите Дънлопки, всички височинни датчици и валве блока барабар с компресора, клапаните и всички маркучи, и датчика за нивото дето е сложен преди един месец ти даде грешка щото една клечка влезнала там където не трябва и заради тая глупост се люснеш на тампони, ще разбереш какъв е смисъла.
                          Аз смисъла от M.A.R.S-а го знам, ама за 3 месеца как пък не го оправихте тоя датчик

                          Аз понеже няколко такива съм виждал вече (дето имат M.A.R.S и не им работи окачването) си мисля, че ако някой е решил да не си го поправя, по-добре да инвестира в пружини.

                          Коментар


                          • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                            Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                            Аз смисъла от M.A.R.S-а го знам, ама за 3 месеца как пък не го оправихте тоя датчик
                            Какви три месеца Датчика е чисто нов.

                            Коментар


                            • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Аха. Почти позна. Само дето от три месеца не е мръднал.
                              Имах предвид горното

                              И тъй като сме офтопик вече, я си кажи мнението за реалната надеждност на въздушното в гората? Тя тая клечка едва ли на магистралата се е навряла в датчика. Въпроса ми е - ок, клечка в датчика (предполагам за този по средата на купето говорим, които имат метална предпазна чашка) може да влезе, но например да срежеш дънлопките ми се вижда по-малко вероятно, т.к. при това налягане са като камък, а гумата им е дебела.

                              Какви са реално възможните препятствия пред това окачване в гората?
                              Въпроса ме интересува наистина, т.к. искам да знам за какво да внимавам и докъде са възможностите на машината ми.

                              Мерси

                              Коментар


                              • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                                Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                                Имах предвид горното

                                И тъй като сме офтопик вече, я си кажи мнението за реалната надеждност на въздушното в гората? Тя тая клечка едва ли на магистралата се е навряла в датчика. Въпроса ми е - ок, клечка в датчика (предполагам за този по средата на купето говорим, които имат метална предпазна чашка) може да влезе, но например да срежеш дънлопките ми се вижда по-малко вероятно, т.к. при това налягане са като камък, а гумата им е дебела.

                                Какви са реално възможните препятствия пред това окачване в гората?
                                Въпроса ме интересува наистина, т.к. искам да знам за какво да внимавам и докъде са възможностите на машината ми.

                                Мерси
                                За в гората няма гуми. По скалите е добре.
                                Възглавниците не са твърди като камък. Амортисьорите са с налягане от 38 атмосфери.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X