Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

    Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
    Имах предвид горното

    И тъй като сме офтопик вече, я си кажи мнението за реалната надеждност на въздушното в гората? Тя тая клечка едва ли на магистралата се е навряла в датчика. Въпроса ми е - ок, клечка в датчика (предполагам за този по средата на купето говорим, които имат метална предпазна чашка) може да влезе, но например да срежеш дънлопките ми се вижда по-малко вероятно, т.к. при това налягане са като камък, а гумата им е дебела.

    Какви са реално възможните препятствия пред това окачване в гората?
    Въпроса ме интересува наистина, т.к. искам да знам за какво да внимавам и докъде са възможностите на машината ми.

    Мерси
    Простете за намесата, но в гората най-уязвими са датчиците за нивото на четирите гуми.Представлават потенциометър и тънки лостчета.При преминаване през храсти и клечки, тези лостчета са уязвими и лесно могат да се счупят или повредат.Следва падане на тампони и големи ядове.
    Самите възглавници са наистина здрави, но не чак толкова , че да не могат да се спукат от някой клон или пръчка.
    Останалите тръбички и жици са също уязвими в храсталака.
    Надявам се , че бях полезен.
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

    Коментар


    • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

      Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
      Простете за намесата, но в гората най-уязвими са датчиците за нивото на четирите гуми.Представлават потенциометър и тънки лостчета.При преминаване през храсти и клечки, тези лостчета са уязвими и лесно могат да се счупят или повредат.Следва падане на тампони и големи ядове.
      Самите възглавници са наистина здрави, но не чак толкова , че да не могат да се спукат от някой клон или пръчка.
      Останалите тръбички и жици са също уязвими в храсталака.
      Надявам се , че бях полезен.
      Мерси, точно това имах предвид.

      Ще се навра тези дни отдолу да видя доколко са уязвими датчиците и дали не би могло да се защитят.

      Възглавниците се съмнявам да могат от клон да се спукат, виж да се наденеш на някой прът - то и обикновените може да не издържат на това.

      Коментар


      • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

        Възглавниците могат да се спукат ако има начупени клони, но ако се навреш в такива клони дето да спукаш възглавниците, то на другите джипове в същите клони ще се повредят други главни възли, например радиатори, ремъци, маркучи и много други дреболии. Така, че и с възглавници или без проблеми ще има.
        Последно редактирано от Lazar; 14-12-08, 01:42. Причина: правопис, пунктуация

        Коментар


        • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

          Първоначално публикуван от Явор Георгиев Преглед на мнение
          възглавниците могат да се спукат ако има начупени клони но ако се навреш в такива клони дето да спукаш възглавниците то на другите джипове в същтите клони ще се повредят други главни възли напринем радятори ремъци маркучи и много други дребулии така че и с възглавници или без проблеми ще има.
          На "другите джипове" дреболии няма. Има големи и здрави железа, със защити където трябва.

          Коментар


          • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

            аз не съм тук да споря но мисля че радятора е алуминев и да се спука е много вероятно в сравнение с възглавниците .
            Последно редактирано от Явор Георгиев; 14-12-08, 02:01. Причина: правопис, пунктуация

            Коментар


            • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

              Първоначално публикуван от Явор Георгиев Преглед на мнение
              аз не съм тук да споря но мисля че радятора е алуминев и да се спука е много вероятно в сравнение с възглавниците .
              На някои от "другите джипове" радиаторите са медни. И са доста по високо от окачването. И имат защити. Дори и алуминиев радиатор може да се пробие. Например ако се наденеш в някой стърчащ кол. От клони и пръчки най много да се смачкат ламелите, но не и тръбите.
              Аз не съм карал Рейндж, но слушам колегите какво ми казват. А именно че не става за ОФ. Не е проектиран за експлоатация извън пътя.
              Карай си Рейнджа с кеф. По асвалта. Може и по хубав и сух черен път. Не го сравнявай с високо-проходими автомобили. Те затова са проектирани.

              Коментар


              • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                Класик-а си става. За да си продупча радиатора говорим за 100% челен... с кол! Звучи малко средновековно, но какво друго може да го споллети, той се намира на 70 см от земята... Датчици май няма нито 1 в 200тди комплектация. Аз рано или късно бих искал да докопам 1 такъв бензинов, ммм.
                Просто П38 е лимузина, а като такава е способна на чудеса. Вече споменахме слагането на пружини, аз на виждам да е проблем, а не съм казал махане на възглавниците. Защо ли си мисля, че ЛР има много добра возия с пружини. Слагането им гарантира 100% евъзможност да легнеш на тампони и не премахва нито огромен процент комфорт, нито добавя странични неудобства. Дарява 32"+...
                Не разбирам защо го анатемосахте?

                Коментар


                • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                  Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                  Аз не съм карал Рейндж, но слушам колегите какво ми казват. А именно че не става за ОФ. Не е проектиран за експлоатация извън пътя.
                  Карай си Рейнджа с кеф. По асвалта. Може и по хубав и сух черен път. Не го сравнявай с високо-проходими автомобили. Те затова са проектирани.
                  Аз не мисля че не става за ОФ. Като изключим електрониката по окачването и слабата раздатка, всичко друго си е доста ставащо за ОФ. Може и въздушните възглавници да изключим защото вероятността да се спукат е по-голяма от колкото да се счупи пружина, но това вече зависи от това точно за какъв ОФ става въпрос. Аз такова цепене на черен път каквото видях от Калоян-братчеда на една разходка в Пирин, съм виждал само в шампионата. Че и освен със закачена електроника беше и на възглавници. Доста впечатляващо беше.
                  И понеже темата е как да се подготви, а не, става ли в заводски вид или не става, ще ти кажа какви са моите наблюдения, щото аз на предубедени и глупави стереотипи не вярвам.
                  Този от снимките които пуснах е 2001 автомат дизел на възглавници без електроника. На скалите се движи в пъти по-уверено и по-лесно от проектирания за ОФ У-61 с 33". Патрула е много корава машина и наистина изглежда като проектиран за офроуд. Според Нисан, дори не е СУВ. Обаче що чупи скорости и хъбове, що пали съединителя. Що ли. Щото няма нищо съвършенно на тоя свят.
                  Виждаш RR-а от снимката какви смешни гуми има. Това което сигурно не виждаш е какви ходове има. По спомен над 800RTI. Някой да ме поправи ако греша но по-големи ходове в заводски вид май няма. Не виждаш и как работи тракшъна на скалите. Там кал няма. Не виждаш и колко бавно може да се катери благодарение на автоматика. Аз обаче бях там и видях.

                  Коментар


                  • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                    Защо ли си мисля, че ЛР има много добра возия с пружини. Слагането им гарантира 100% евъзможност да легнеш на тампони и не премахва нито огромен процент комфорт, нито добавя странични неудобства. Дарява 32"+...
                    Я щом си го правил, кажи какви са пружините.

                    Коментар


                    • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                      От какво заключи, че съм го правил? А трябва ли да съм? Аз писал ли съм, че замяната не води до промяна? Кои са, кои пружини, правилните или кои да е, пасващи? Кой в България првави нещо по-сериозно като тунинг на П38?

                      Коментар


                      • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                        Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                        От какво заключи, че съм го правил? А трябва ли да съм? Аз писал ли съм, че замяната не води до промяна? Кои са, кои пружини, правилните или кои да е, пасващи? Кой в България првави нещо по-сериозно като тунинг на П38?
                        Добре де не си го правил. Ама да беше го чул от някой който го е правил, или да беше го видял. Щото в противен случай няма смисъл да спамиш темата.
                        В България, както и навсякъде по земното кълбо, се правят както подобрения които реално влошават всичко, така и такива които са на световно ниво. Само че за последните се изисква много повече от флекс и оксижен. Не виждам друга причина освен финансова, да не се прави P-38. Базата определено е по-добра от оная теснолинейка Дискавъри.

                        Коментар


                        • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                          Добре де, какво им е скъпото на тези http://www.brookwell.co.uk/item/507/...conversion-kit ?
                          И за какво спамене изобщо става дума?

                          Флекс и оксижен ли? Не съм споменавал тези 2-мата...

                          По земното кълбо ясно, в България питам знаеш ли масово да се тунинговат П38-ци, че все пак за тях говорим...
                          И колко по-тясно е 1 диско смяташ? С какво по-точно? Д2 предполагам, щото с 1 и Класик = мостове, шаси...

                          Подбирането на правилните компоненти е друга тема...

                          Коментар


                          • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                            Насов, прекаляваш.
                            30 въпроса в секунда и на всичкото отгоре не са риторични.
                            Не е скъпо да смениш възглавниците с пружини, но така освен надеждността нищо повече няма да подобриш. Височината си остава същата. Имам известни съмнения че пружините от линка не могат да покрият хода на възглавниците но докато не се пробва не е сигурно. Ако пружините са къси и изкачат от чашките ходовете са само за снимка защото гумата е на земята но нищо не я натиска и сцепление няма.
                            За да се подготви нещо за офроуд трябва да се сменят доста неща и не само по окачването. Лесно е.


                            Kinex Land Rover

                            Коментар


                            • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Аз не мисля че не става за ОФ. Като изключим електрониката по окачването и слабата раздатка, всичко друго си е доста ставащо за ОФ. Може и въздушните възглавници да изключим защото вероятността да се спукат е по-голяма от колкото да се счупи пружина, но това вече зависи от това точно за какъв ОФ става въпрос. Аз такова цепене на черен път каквото видях от Калоян-братчеда на една разходка в Пирин, съм виждал само в шампионата. Че и освен със закачена електроника беше и на възглавници. Доста впечатляващо беше.
                              И понеже темата е как да се подготви, а не, става ли в заводски вид или не става, ще ти кажа какви са моите наблюдения, щото аз на предубедени и глупави стереотипи не вярвам.
                              Този от снимките които пуснах е 2001 автомат дизел на възглавници без електроника. На скалите се движи в пъти по-уверено и по-лесно от проектирания за ОФ У-61 с 33". Патрула е много корава машина и наистина изглежда като проектиран за офроуд. Според Нисан, дори не е СУВ. Обаче що чупи скорости и хъбове, що пали съединителя. Що ли. Щото няма нищо съвършенно на тоя свят.
                              Виждаш RR-а от снимката какви смешни гуми има. Това което сигурно не виждаш е какви ходове има. По спомен над 800RTI. Някой да ме поправи ако греша но по-големи ходове в заводски вид май няма. Не виждаш и как работи тракшъна на скалите. Там кал няма. Не виждаш и колко бавно може да се катери благодарение на автоматика. Аз обаче бях там и видях.
                              В заводския си вид че е луксозен СУВ е ясно. Сигурно ще върви и извън пътя. Въпроса е колко пъти, на каква цена и можеш ли да си го позволиш.
                              Но както каза въпроса е може ли да се подготви за ОФ. Ами и аз мисля че може. Трябва обаче поне две условия да има: Да си фен на марката и да има необходимия бюджет. Тук следва другия въпрос: А колко е необходимия бюджет. Както казах, не го познавам Рейнджа. Правя си заключения от това което казват колегите които го познават. Проблемно въздушно окачване, няма твърди блокажи, слаба раздатка. Ами ако е "здрава" раздатката, дали пък друго по веригата няма да се окаже слабо. А със замяна на раздатката не следват ли и скорости, и двигател? Какво остава от Рейнджа след това? Доста въпроси с неизвестни. Някой някъде даде горна граница от 40 хил. Долната е сигурно замяна на въздушното окачване с пружини.
                              Въпрос на желание и възможности.
                              А че Патрула чупел скорости и палел съединител не се съмнявам. Като се озори, все някъде нещо ще се строши. Въпроса е колко е границата когато почват да се трошат. Колко издържат на такава граница? И на каква цена?
                              А впрочем какво общо има Патрула? Някакъв еталон ли е?

                              Коментар


                              • До: Може ли да се подготви RR P38 за offroad, +/- и алтернативите?

                                Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                                ... А впрочем какво общо има Патрула? Някакъв еталон ли е?
                                Мдааа ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X