Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с ток и стартер на Land Rover Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

    Има още една вероятност - пластините на шалтера/релето да са нагорели/изгорели и за това да не върти. А това, че стартера е останал да върти може да се дължи на това, че ако са изгорели може да са се закачили една за друга и като пуснеш ключа пружината не може да ги върне.
    ---------------------
    Шофирайте разумно!
    [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

    Коментар


    • #17
      До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

      Насов - имаш ли развитие про проблема? При мен се получава същото нещо, не върти. Смених релето и след 2 дена пак спря да върти. Предполагам, че има някакво късо някаде. Някой ако се е сблъсквал, нека помага.
      Discovery 1 - 300TDI

      Коментар


      • #18
        До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

        Що не пробвате с един кабел да дублирате масата докато някой върти? Пробвайте директно от акумулатора и до различни точки от корпуса на стартера (заден капак, корпус статор преден фланец). Ако някъде завърти или се напече кабела, може да има окиси и лош контакт между различните части на корпуса.
        Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

        Коментар


        • #19
          До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

          Някъде из темите е пуснат линк към цялата ремонтна книга на Диското. Тя съдържа всички системи и описанието им в детайли. Трудно ще я намеря, но ако искаш може да се видим и да ти я дам на някакъв носител, но е на английски. Намерих адреса.
          http://www.landrover.ee/est/varia/downloads/cars.htm

          Коментар


          • #20
            До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

            Странна работа...

            Смених шалтера на стартера. От него задуржането е гарантирано. НО, след това се оказа, че имам проблем и с пусковия кабел. КОнтактува с 2-рият +/така и не мога да разберЪ той за какво е, има + по него само ако е допрян до +а идващ директно от акомулатора/, но и при замерване без да е закачен 2-ри + няма постоянно напрежение в посковият, но като завъртя не дига над 7-8 V. Не е от клемореда на ключа, мерих с мултиметър. Сега вече пак нищо, за момент изщрака оня ден, но не вече. като е откачен 2-рия + свети лампа за свечи, ако закача и 2-т +а лампата спира да свети, на стартера се подава постоянно ток и не пали. Директно не пали. Маса би следвало да има добра почистих контактуващите повърхности, остава да е корозирала и повредена връзката към шасито. отделно реле само за паленето не намирам никаде, а изрових много и неподозирани такива. Подозирам или да е общо с това за свещите или да няма реле!?

            имам ги тези http://www.landrover.ee/est/varia/downloads/cars.htm
            за следващата модификация на диско 1 са, и нищо не немирам вътре освен как да си сваля и почистя клемите на стартера, което е просто смешно...

            това http://www.lrservice.ru/landrover/donl_d1/ пак е за следващата модификация, но може да има общи черти, ще дръпна да погледна, там все пак моторът е друг

            Коментар


            • #21
              До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

              Чико, при мен не помага ако върна ключа, задържаше шалтера, има 1 пъпка вътре, на пружинка от другата страна. ако можеше да се отвори да се почисти, но уви е капсолован. аз сложих друг, но открих и проблема с кабелите. само дето са зад двигателя и е много недостъпно. но пък и директно маса не съм давал от акомулатора, ще пробвам. на директен + не реагира .
              поне докато изобщо се опитваше да пали, сега е мъртвец пак...

              тук за пореден път ми липсват 1 добри крокодили, някой зане ли каде се продават, на що годе нормална цена такива, дето да стават за нещо ?

              Коментар


              • #22
                До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                Провери си пеперудата на контактния ключ - много вероятно тя да е повредена.
                Ако не ти се купува нова, можеш да си преправиш инсталацията с един ц/к ключ и бутон - естествено през мощни релета.

                Също така, ако имаш аларма - проблема може да е в ния - я се е прецакала някоя връзка, я самата аларма... в смисъл иобилайзера й.
                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                Коментар


                • #23
                  До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                  Вторият + да не е за стопиращата намотка. Тя служи за да отлепи котвата на шалтера от силовите контакти. Този проблем прилича на лоша връзка м/у купето и ДВГ, както беше писал някой, или контактен ключ. Ако си свободен тия дни, аз съм в отпуск, може да погледнем за какво иде реч. Живея в Борово, 0888869241, Димитър
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #24
                    До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                    Не мисля да е ключ. Мерих го като върне спира тока. +2 не със заряд ако не е закачен заедно с +1. И двата завуват нанякаде зад двг, основният към акомулатора, а другия незнайно накаде. Аз съм свободен, но не мога да го придвижа до никаде така... при всички положения трябва нов кабел от ключа до стартера и +а на аком. през реле, бутон не е нужен, ключът си работи. странното е, че не пали директно, но може наистина пак маса да трябва да закача също.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                      Крокодили големи стават от джъмпер кабели(онези за помощ при палене от колега) 10 лева са в безн-ции, БИЛА, ХИТ а ако трябват малки от ел. магазини..

                      РЕДАКЦИЯ след като някой ме "награди" с червени точки -
                      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                      тук за пореден път ми липсват 1 добри крокодили, някой зане ли каде се продават, на що годе нормална цена такива, дето да стават за нещо ?
                      Пояснявам, 4 крокодила се продават с поне 3 метра дебел кабел на цена от 10тина лева в почти всеки голям магазин и бензиностанция, не знам как се казва кабела на български, малки крокодили има в магазините за електроника като на Тедо магазина например.

                      Поздрави,
                      Последно редактирано от BatGeorgeone; 18-07-07, 13:50.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                        Преди да правиш каквото и да е провери си масата , най-добре я дублирай , може и да не е със супер дебел кабел като оригналния . Аз пуснах от акумулатора към блока на двигателя и от плюса към динамото , сега всичко е ОК , иначе съм я сърбал попарата , даже нов акумулатор си купих напразно.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                          Да вържа директно + на аком-а с + на алтернатора?

                          инак минус утре ще сложа 2-ри да видим дали...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                            Да , те са си свързани , но е вероятно някъде да се е окислило , същото и за масата.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                              Такаа, днес свалих стартера, отворих го видях 2 откачени четки и бум, бидеха запоени. Сега и стартера щрака , Но не върти . скоро слизам пак да го боря

                              Коментар


                              • #30
                                До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                                А като дадеш на късо клемите на шалтера? Ако и тогава не върти, но товари (гълта тока, както казват) вероятно е за нови втулки. Ако не товари отново стигаме до връзката на масата на двигателя с акумулатора. Огледа ли добре намотките, защото много е вероятно щом са се разпоили четките да имаш изгоряла и окъсена намотка?
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X