Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с ток и стартер на Land Rover Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с ток и стартер на Land Rover Discovery

    Незнам дали тук и е мястото на темата, но ако не е няма проблем да се премести.

    Значи проблема е следния. 1 от захващащите ушета е счупено. За да се оправи има 2 варянта. Да се завари, като ми казаха каде и кой би могъл да го направи добре за 50 кинта, но аз май искам нова "муцунка". Така ми казаха че се нарича частта, явно по майсторски. Включва 3-те уши и въобще е усновата на стартера. За нова ми казаха цена 140лв. Питането ми е дали някой знае каде мога да потърся по ефтина нова или съответно на старо, щото нямам оферта за на старо. Модела не го знам, мисля само, че е 2.2 като мощтност, но незнам в какви единици се измерва.

  • #2
    или го заварявай или вземи новото, ако тръгнеш да търсиш ползвано само ще си изгубиш времето и вероятно няма да намериш.

    но ако ти се разкарва иди при леви
    drive alive

    Коментар


    • #3
      Мислех да ида до Леви, да. Без транспорт съм обаче и все го отлагам. Та затва пуснах темата, ако някой нещо се сети за старо или по ефтино ново...

      Коментар


      • #4
        Стартерите са типови - фирмата конструираща двигателя взима съответния от асортимента на фирмата произвеждаща стартери. Затова се разтърси около пресечката на Раковска и Сливница - има доста работилнички, може и да намериш. Само си носи старата с теб. Иначе за нова питай disem.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Проблеми с ток и стартер на Land Rover Discovery

          Преди седмица спирайки двигателя се чу силно прещракване от стартера. Веднага запалих пак, но не и следващият път като реших да замина. Забелязах, че не ми свети лампата за свещите/200тди/, а от стартер ни помен. Скоро сменях четки, та реших да не са пак те, същия проблем беше, като врътна на старт и щрака 1 реленце и толкоз. Та свалих стартера вчера с нагласата, че са четките. Забелязах обаче, че докато му разкачах +а релето пак се разщрака и на таблото изчезнаха лампата за масло и за акомулатор. Четките обаче са ок, поне не са изтрити почти.
          зглобих го и пак го монтирах за проба и о чудо на таблото грейнаха и 3-те липсващи лампи. Но не пали. само че щрака и стартера. преди да го разглобя не щракаше. Това ме кара да мисля, че някаде имам срив по кабелите, на Диското това не е от силните страни. Но при положение, че вече стига ток до стартера се чудя какво му е та само щрака без да завърти и как да процедирам...

          Коментар


          • #6
            Re: Загадъчен проблем с ток и стартер...

            Явно по това описание е силовия контакт. Като се подаде напрежение на стартера трябва да има едно мощно реле което всъщност му подава напрежение. Ако там има някакъв проблем ще щрака но няма да завърти. Другата възможност да щрака и да не върти е ако по някаква причина е откачен основния силов кабел до стартера... или да няма добра маса... А защо не вземеш един мултицет и да провериш?
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #7
              Re: Загадъчен проблем с ток и стартер...

              Забравих мултицета на 100 км от тук и не мога да ида да си го взема, както и да свърша каквото и да е . Щракането сякаш е от самият стартер, той е в сектора пред водача, а релето мися е в сектора пред пасажера. Ще накарам друг да завурти за да погледна отблизо. Аз дадох директно контакт, но той пак не върти, ако е от масата би трябвало. +совете са 3 май, 2 дебели стягат се с гайка, и 1 клема, сякаш са о'к. Ще пробвам да почистя масата и ще огледам дали прави добър контакт, но не ми се стори прекъсната и зацапана...

              Коментар


              • #8
                Re: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                Ако няма мултицет под ръка си свали една крушка, единия край на маса другия ти е пробник
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  Re: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                  отивам да пробвам... ако светне? а ако не?

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                    Ако светне значи че където проверяваш има 12В...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                      Ако не се ориентираш звънни ми по телефона...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                        Виж дебелия кабел за масата между купето и мотора

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                          Вчера бързах и не съм стегнал +а... НО е паднал акомулаторът и едва завъртя и умря... сега ще звънна на единственият съсед с кабели за ток и ако го няма да ми даде ток незнам ...

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                            Запалих, но задържа стартера и заработи с двигателя. Откачих акомулатора и така го спрях. ех ключ маса трябва да е в таблото...
                            сега вече не пали, светнаха лампите като дадох на контакт 2-ри път, но при старт сами изщрака реле и сега няма и лампи...

                            та 1-во какво да го причинява задържането, ключето? ако да, да си слагам копче?

                            и 2-ро т'ва реле какво му се случва, та се оправя като свалям и слагам стартера?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Загадъчен проблем с ток и стартер...

                              Според мен ти задържа контактния ключ и стартера продължава да работи заедно с мотора.Първия път се задейсва някаква защита и го спира и докато не върнеш ключа не дава да палиш.И така няколко пъти докато изгори ротора.След това отиваш на майстор да ти смени ротора,взимайки ти около 200кинта.Накрая след всичко се научаваш
                              да връщаш ключа при всяко палене защото не ти се дават 250кинта за нова стартова ключалка.

                              От личен опит.
                              M.P.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X