До: Загадъчен проблем с ток и стартер...
Бях на стартерджия, каза е ок, а и аз го виждам така. Или шалтера нещо не е баш кат моя/че го смених с един от стартер за рено, пак бош, и си е същ, само с по-къса камбана, но аз сложих мойта, дългата. тя се събира щото самия шалтер си е с такъв размер като моя/. Най ми намирисва на кабелен проблем. то аз и мигачи нямам
. и музиката стопи масата :О. некфа каша е станала. Масата е ок принципно съм зачисти яко и си прави контакт, пък като я откача, изгасват на таблото всички лампи остава само ръчната да свети... та сЕкаш не е маса
... изморен бях, сега кат хапна и позахлади слизам да го боря пак. малко срамно, ама о 2 МЕСЕЦА е така и съм без кола. няма и много много как да го закарам на сервиз/то не че много и искам, ама ще се прежаля ако се намери някой свободен да ме дръпне утре/. странно е, намеря ли проблем, оправям го и оп, пак неще, търся търся, оп друг проблем, оправям го и оп пак неще...
незнам вече...
Бях на стартерджия, каза е ок, а и аз го виждам така. Или шалтера нещо не е баш кат моя/че го смених с един от стартер за рено, пак бош, и си е същ, само с по-къса камбана, но аз сложих мойта, дългата. тя се събира щото самия шалтер си е с такъв размер като моя/. Най ми намирисва на кабелен проблем. то аз и мигачи нямам
. и музиката стопи масата :О. некфа каша е станала. Масата е ок принципно съм зачисти яко и си прави контакт, пък като я откача, изгасват на таблото всички лампи остава само ръчната да свети... та сЕкаш не е маса
... изморен бях, сега кат хапна и позахлади слизам да го боря пак. малко срамно, ама о 2 МЕСЕЦА е така и съм без кола. няма и много много как да го закарам на сервиз/то не че много и искам, ама ще се прежаля ако се намери някой свободен да ме дръпне утре/. странно е, намеря ли проблем, оправям го и оп, пак неще, търся търся, оп друг проблем, оправям го и оп пак неще...незнам вече...
/, ново жило за газта/старото е било маса за някакво време и беше се спекло неистово/, и накрая след намесата на колегата шунтирахме 1 метър кабел. Този даващ ток при завъртане на ключът в позиция за запалване. Той контактуваше нейде зад двигателя.Сега е ок. остава да сменя кожуха на задния мост, радиатора, виското и да го изкъпря най-вече, да не се разпадне предницата някаде. А и още чакам пословичната решетка за да монтирам новите фарове и мигачи. ааа и ключе за мигачи. 

Коментар