Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery - 3.5l V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ЛР Диско - 3.5l V8

    Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
    Колата е поддържана в МП. Ползвана е от дипломатическо представителство. Освен приятелчето /шофьорът/ да е "вдигал" разхода.
    Това, което казваш не отрича това, което аз написах, нито превръща МП в лумпени. Без да им адвокатствам. 'Колата е поддържана в МП' и думите на приятелчето, че харчи 36/100 нямат общо. Информацията е от рода 'една жена на опашката ми каза...'.

    Коментар


    • #17
      До: ЛР Диско - 3.5l V8

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      Това, което казваш не отрича това, което аз написах, нито превръща МП в лумпени. Без да им адвокатствам. 'Колата е поддържана в МП' и думите на приятелчето, че харчи 36/100 нямат общо. Информацията е от рода 'една жена на опашката ми каза...'.
      Не ме разбра изобщо. Не говорим за МП. Даже цитирането им в поста ми е + /в смисъл, че подръжката не е правена в нЕ'къф си сервиз/.
      Просто исках да кажа по-интелигентно, че шофьорът краде от работодателя си. Това е.
      Ама сега право куме в очи си го казах /неинтИлигентно/. Изобщо няма никакви приятелки на лелинчовците на вуйните, които чули от шурнайката на една опашка за краставици в МОЛ-а.
      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

      Коментар


      • #18
        До: ЛР Диско - 3.5l V8

        Та да съживим темичката с няколко въпросчета:
        Първо към колегите с осмаците - моля споделете някакви цифри относно разход и евентуално някакви проблеми?
        Друго нещо което искам да питам кой осмак е най-добър и безпроблемен -3.5;3.9;4.2 и др.
        Кой от всичките може да се куплира най-лесно с ск.к. R380 и може ли това да стане с 3.5 литровия двигател тъй като е единствения който не е акцизен май.
        Има ли Диско 300 с 3.5 мотор?
        И много важно е кой е най-подходящ за гЪзифициране защото...няма смисъл от обяснения защо.

        ЕЕЕй писна ми от тия мъртви печки(изключваме ТД5,там е друга бирата).
        M.P.

        Коментар


        • #19
          До: ЛР Диско - 3.5l V8

          Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
          Та да съживим темичката с няколко въпросчета:...
          Има ли Диско 300 с 3.5 мотор?...
          И много важно е кой е най-подходящ за гЪзифициране защото...няма смисъл от обяснения защо.

          ЕЕЕй писна ми от тия мъртви печки(изключваме ТД5,там е друга бирата).
          Диско 1 след фейс-лифта е с 3.9 и аз не съм виждал/ чувал за ръчка. може и да има. За да е безпроблемно газифицирането на инжекциона, аз бих заложил единствено на газов инжекцион.

          В този случай (мое мнение) - бих пресметнал разноски по това да насадя един бензинов мотор + газ и да видя какво мога да подобря с 300тди в сегашната ситуация. Вярно, каквото и да го правиш, 300tdi няма да стигне the power & grunt of the V8 , но можеш да постигнеш доста прилични резултати. Глава от Turner's..., турбина + по-голям кулер и нова (по-голяма) генерация. С това ще стигнеш 150-те коня. НО ще имаш икономията на дизела, без да ти е запълнен половината багажник с газови бутилки. На всичкото отгоре, ще имаш едни нови агрегати, които при добра експлоатация ще ги ползват и децата...

          Коментар


          • #20
            До: ЛР Диско - 3.5l V8

            Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
            И много важно е кой е най-подходящ за гЪзифициране
            При добър майстор ГАЗАР всички са еднакви има разлики в цената на оборудването, ама пак си зависи от твоите финансови възможности Най-подходящ (лесен)за газ е моноинжекцията, следва карбуратора, и многоточковия инжекцион (лично мнение). При последните зависи и от колата и от електрониката......една на 5-6 коли не става добре ей така видимо без причина Принципно при големите мотори отсъствието на 1, 2 или 3 цилиндъра може и да не се хване на първо четене. Отглеждах един 12 цилиндров ягуар на който част от цилиндрите му бяха с криви клапани ( разхода беше към 30/100км газ) след много търсене и чудене компресомера разкри истината ....след ремонта разхода не падна, но върви по добре (почти 300к.с все пак) За другото да кажат колегите.
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #21
              До: ЛР Диско - 3.5l V8

              Не бих искал да оспорвам думите ти, Дядо Владо , но имам приятели, които имаха проблеми с обикновена газова уредба на инжекционен двигател. Дебитомери.

              Все още не съм карал кола, на която при монтаж на обикновена уредба, работата и на газ и на бензин е безпроблемна.
              Последно редактирано от Yaro; 12-11-08, 10:42.

              Коментар


              • #22
                До: ЛР Диско - 3.5l V8

                И не забравяйте, че 3.5л карбураторния , всъщност е с 2(два) карбуратора.

                За работата на бензин и на газ, ще кажа само едно:

                Ако искаш да върви както трябва и да не дава преразход, избери само едното гориво. После центровка на запалването само за него. Говоря за карбуретата, с инжекционите нямам опит.


                П.П.
                Отдавна не съм почитател на газовите уредби.

                Коментар


                • #23
                  До: ЛР Диско - 3.5l V8

                  По принцип имам идея и за ТД5 ама нещо не се връзва много с бюджета и затова следващото е осмак като за сега се проучват нещата.
                  Колкото до 3.9 съм виждал с ръчка ама проблема е че е акцизен и трябва неква полузаконна работа да се прави.
                  Карбураторния го изключвам защото там с газта нема нагласяне,отделно за да стане вървежен му трябва мнооого гориво.
                  В тоя ред на мисли май нещата клонят към 3.5 EFI ама ще трябва и скоростна кутия.
                  Ъпгрейдването на 300ТДИ не ми се вижда добър вариант защото за да се докара до приличен вървеж трябват 5к+ пари.
                  Гледам по английско има дискота с газови инжекциони 600-1000 паунда и само мотори по около 300.
                  Колкото до бутилките мисля за вариант да застанат на мястото на резервоара с няква стабилна защита и отделно едно малко бензиново резервоарче за зор заман.
                  M.P.

                  Коментар


                  • #24
                    До: ЛР Диско - 3.5l V8

                    Насаждането на Тд5 на 300tdi Disco никак няма да е лесно. Да не изпадам в излишни приказки, мога да се аргументирам, но цената ще те откаже.

                    Казваш, че напилките по 300тди ще излязат 5к+ лв.
                    Ако мислиш, че с конверсия към бензин ще минеш с по-малко, ок.

                    Коментар


                    • #25
                      До: ЛР Диско - 3.5l V8

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Все още не съм карал кола, на която при монтаж на обикновена уредба, работата и на газ и на бензин е безпроблемна.
                      Когато ти дойде желанието и ако никой друг не ще звънни и ела да локаме кафе и да клюкаме ГАЗарите, уредбите и т.н. и ти си прав ама за писане е много дълго
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #26
                        До: ЛР Диско - 3.5l V8

                        Ако ще насаждаш двигател, то изобщо не те интересува друго : http://www.automotivecomp.com/v8engines.htm http://www.automotivecomp.com/prices.html

                        Инак по-добре да се разлипи 200/300 тди, предавателни числа, то зависи за какво ти е.

                        Чак мъртви печки

                        Коментар


                        • #27
                          До: ЛР Диско - 3.5l V8

                          Имам едно въпросче:Всички ли 3.9 двигатели от Рейндж стават за присаждане в Диско и въобще стават ли? Много ли трябва да се преправя като захващане и въобще някой правил ли го е? Автомобилът е Диско 300ТДИ ,а донора Рейндж Класик 1992г.
                          M.P.

                          Коментар


                          • #28
                            До: ЛР Диско - 3.5l V8

                            Директния ми отговор на въпроса е : нямам представа...предполагам, че може. Ако обче искаш помощ, на мен ми е мерак да се зани мавам с подобни експерименти. Свиркай като решиш да започваш.
                            Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                            Коментар


                            • #29
                              До: ЛР Диско - 3.5l V8

                              Идеята ми е да набутам маторя със се скорости и раздатка директно на моята.
                              Иначе нямаш проблеми.
                              M.P.

                              Коментар


                              • #30
                                До: ЛР Диско - 3.5l V8

                                Аз не си го представям да стане на куп. Ще трябва да се раздели двигателя от скоростната кутия. Най общо казано нещата опират до подемници и помещение за работа.
                                ...И цялата изпускатела уредба трябва да се присади също (ауспуха имам предвид). С токовете не мисля, че ще има някакъв проблем.

                                То всъщност не е голям проблем и да смениш само двигателя, ако съвпадат геометрично шпилките. Осмака има сериозен въртящ момент в ниските обороти и няма да се озори.
                                Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X