Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery - 3.5l V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

    Първоначално публикуван от suravia Преглед на мнение
    .... Имам питане към колегите с такъв мотор, каква е кутията на въздушния–те филтри на карбураторите, че на моята джипка са и сложили два спортни направо на карбуратори те. А май ще ми трябва шнорхел.
    Ако от това се ориентираш, иначе има "кюнци" тук: ...ЦЪК и ...ЦЪК
    Прикачени файлове
    Land Rover Discovery:
    - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
    Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

    Коментар


    • #62
      До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

      НаЙ -добрия вариант е да се монтира подходяща кутия с един истински филтър, а не тея недоразумения от пазара, и от там вече да е тръбата на шнорхела.Мястото от ляво или дясно можеш да избереш сам имаш отвори и в двата подкалника тръбата на тойотата ми няма 20 лева става бързо с винтоверт и ентусиазъм.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-01-10, 19:54. Причина: правопис
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #63
        До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

        Честито и от мен колега и мн безавариини

        Коментар


        • #64
          За въпросните филтри ето ги моите както каза един колега стая ли като кордели на ученичка.
          Въпроса ми е дали ако се обединят в едно, и тогава се сложи кутия и филтър от дизеловото Диско ще е достатъчен прихода на въздух.
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 26-01-10, 17:01.
          Георги Владимиров

          Land Rover ‎Discovery 1 v8 3.5

          Коментар


          • #65
            До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

            За тръбите не виждам проблем да ги съединиш по някакъв начин, но имай предвид, че слад като се обединят площтта на сечението трябва да е по-голяма. Ориентировъчно 2 пъти. И за предпочитане с минимално огъване и без остри завои.
            За филтъра - защо от дизелово. За същата цена (предполагам) може да вземаш филтър за V8i. Той си е за същия двигател и е 1. После му правиш подходяща кутия и си готов.
            Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

            Коментар


            • #66
              До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

              Колега двата карбуратора имат отвори на 70 мм. като се сдвоят според теб трябва 140 мм. тръба до филтъра ли не говорете наизуст много ви моля.
              Тоя мотор въпреки суперлативите които се носят из интернет пространството не е чак толкова мощен че да му трябват такива огромни въздуховоди.
              Да не казвам, че на бързите предавки дори е куц това естествено е лично мнение и не ви карам да сте съгласни, ама аз го карах доста джипа и на газ и на бензин, не е това което очаквах след прочетеното в интернет.
              А по въпроса на суравия да дизеловата кутия е идеален вариант тъЙ като не мисля че това V8 претиква повече въздух от един турбодизелов мотор а и е лесна за намиране дори тук в Русе има Дискавъри на части за телефон за връзка можеш да попиташ Мартин тоЙ си взема някоЙ неща за неговата Дискотека.
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-01-10, 20:05. Причина: Гл.букви
              2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
              ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

              Коментар


              • #67
                До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

                Я да видим кой е бягал от час по математика и кой "говори наизуст"
                По-горе пише да се увеличи двойно площта на сечението. Иначе казано, ако диаметъра на тръбата е 70 мм, за да постигнеш двойно по-голяма площ ти трябва около 99.15мм, но за да не сме педантчни, може да закръглим на 100.
                Колко въздух претиква също може да се сметне.
                Този двигател има максимален въртящ момент при около 2800 об./мин. Иначе казано, не очаквай от него в комплект с този автомобил да става за състезания с голфове по светофарите. Това си е машина за гората.
                Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                Коментар


                • #68
                  До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

                  Колега ако не те затруднява да пуснеш една снимка на твоята кутия на филтъра и къде стои тя.Предварително ти благодаря
                  Георги Владимиров

                  Land Rover ‎Discovery 1 v8 3.5

                  Коментар


                  • #69
                    До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

                    Аз може и да съм бягал от час по математика ама все пак не мога да се съглася с теб че е нужна дори и 100 мм тръба на тоя куц асфалтов кон гората сега не я коментираме ясно е че там е в силата си А сега и от девет кладенеца вода да извадиш и три страници математически уравнения да изпишеш отново няма да му е нужно на Дискавърито тръба за тоалетна за да диша
                    п.с. Извинявам се на колегата 5-ракиев че се наложи да ми слага главни букви
                    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                    Коментар


                    • #70
                      До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

                      Първоначално публикуван от suravia Преглед на мнение
                      Колега ако не те затруднява да пуснеш една снимка на твоята кутия на филтъра и къде стои тя.Предварително ти благодаря
                      Аз в момента съм доста далеч от Диското и не мога да го снимам. Обаче ако поразровиш темата "Операция Феникс" е възможно да намериш някоя снимка.
                      Кутията на филтъра е кръгла т.е. цилиндрична с диаметър около 20 см., монтирана е с винтове за левия подкалник (близо до дупката за шнорхел).
                      За допълнителни идеи може да питаш targa-та. Той се е занимавал с карбураторни осмаци и може да ти даде ценни насоки.

                      P.S. Опримизации на V8 по отношение на мощност се правят с препилен разпределителен вал (продава се готов). И не е зле да му се премери компресията, ако не върви добре. Също препоръчвам проверка и смяна, ако се налага на свещи и кабели. Ако на осмака не му работи един цилиндър, почти не се усеща. Има само една малка вибрация на скоростния лост. Обаче ако си го взел така, няма как да знаеш разликата.
                      Последно редактирано от grgeorgiev; 05-02-10, 10:52.
                      Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                      Коментар


                      • #71
                        До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

                        Привет, Жоро и благодаря !
                        Ако на осмака не му работи един цилиндър, почти не се усеща. Има само една малка вибрация на скоростния лост. Обаче ако си го взел така, няма как да знаеш разликата.
                        Горните ти думи много ме заинтригуваха. Дали същото важи и за 200тди. На един приятел има много странни вибрации по скоростния лост и неможем да открием причината. Не са кой знае колко големи, но са изключително досадни. А двигателя му е след основен ремонт.
                        Тази земя, по която тъпча сега,
                        тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                        тази земя – не е моя земя,
                        тази земя, простете, е чужда.

                        Коментар


                        • #72
                          До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

                          Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                          Аз може и да съм бягал от час по математика ама все пак не мога да се съглася с теб че е нужна дори и 100 мм тръба на тоя куц асфалтов кон гората сега не я коментираме ясно е че там е в силата си А сега и от девет кладенеца вода да извадиш и три страници математически уравнения да изпишеш отново няма да му е нужно на Дискавърито тръба за тоалетна за да диша
                          п.с. Извинявам се на колегата 5-ракиев че се наложи да ми слага главни букви
                          Друже, не можеш да се съгласиш точно защото си бягал или не си слушал учителката. Това, че коня е куц не значи, че не му трябва въздух. Умжони 4 по макс. дадените обороти, по обема на цилиндъра и ще получиш колко литра въздух ще му трябват в минута. После уравнения, които да ти изчислят какво сечение на тръбата ще е с най-голямо КПД, после загубата из завоите, после пак уравненийце и готово. Лесно, просто и питателно. Ако не те влече такава умствена гимнастика - вярваш на Жорката и блаженствуваш в шарлана на рахатлъка.

                          Коментар


                          • #73
                            До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

                            Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                            Привет, Жоро и благодаря !

                            Горните ти думи много ме заинтригуваха. Дали същото важи и за 200тди. На един приятел има много странни вибрации по скоростния лост и неможем да открием причината. Не са кой знае колко големи, но са изключително досадни. А двигателя му е след основен ремонт.
                            Едва ли може да сбъркаш един липсващ цилиндър на 4 цилиндов двигател. Особено пък на дизелов. Дори да оставим на страна вибрациите, ще мирише на нафта от ауспуха. Трябва да търсите причината другаде. Например тампони на двигател и скоростна кутия. Все пак при основен ремонт двигателя е свалян и монтиран пак. Някъде там е причината.
                            Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                            Коментар


                            • #74
                              До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

                              Тоя мотор няма да върви с филтър от дизел. Ще се смахнат нещата с карбураторите. Ако е на газ-съвсем. Оригиналния на 8мака е 2 пъти по-голям от на дизелово Диско.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #75
                                До: И аз да се похваля с ДИСКО 1 V8 3.5

                                Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                                Друже, не можеш да се съгласиш точно защото си бягал или не си слушал учителката. Това, че коня е куц не значи, че не му трябва въздух. Умжони 4 по макс. дадените обороти, по обема на цилиндъра и ще получиш колко литра въздух ще му трябват в минута. После уравнения, които да ти изчислят какво сечение на тръбата ще е с най-голямо КПД, после загубата из завоите, после пак уравненийце и готово. Лесно, просто и питателно. Ако не те влече такава умствена гимнастика - вярваш на Жорката и блаженствуваш в шарлана на рахатлъка.
                                Добре друже аиде ти като си бил в час и си слушал учителката хвани се и сметни колко мм тръба е нужна на куция кон за да диша , и успех
                                А дали ме влече умствената гимнастика или дали да вярвам на Жорката блаженствуваики в шарлана на рахатлъка си е въпрос на лично решение все пак
                                п.с. чакам да ни представиш уравнението с отговор точния диаметър
                                2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                                ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X