До: Въпрос за кормилна уредба на Диско 200
	
		
			
			
				
	
Не го познавам монтьора, ама за мен този отговор е... Ние не сме си свършили работата, виж, може да се оправи самичко... 
Конкретно за кормилната кутия - на моята е сменян ремонтен комплект преди близо 2 години - пак течеше. Имаше луфт на хебела и тъй като не ми се занимаваше, направо си купих нова. Излезе 175 лири + 100 депозит за старата. Имаше вариант за 175+50 директно да си купиш нова без да връщаш старата. Тук има само един проблем. Paddock използват услугите на National Power Steering, които изобщо не са долюбвани в Англия, особено за рециклиране на кутии.
Пичовете там се кефят на Adwest, но не знам може ли оттук да се поръчва директно.
					
					Първоначално публикуван от c_gul
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		
Конкретно за кормилната кутия - на моята е сменян ремонтен комплект преди близо 2 години - пак течеше. Имаше луфт на хебела и тъй като не ми се занимаваше, направо си купих нова. Излезе 175 лири + 100 депозит за старата. Имаше вариант за 175+50 директно да си купиш нова без да връщаш старата. Тук има само един проблем. Paddock използват услугите на National Power Steering, които изобщо не са долюбвани в Англия, особено за рециклиране на кутии.
Пичовете там се кефят на Adwest, но не знам може ли оттук да се поръчва директно.


 
							
						


 Едната страница на лагерчето се е счупила и я извадих на части и люспи, че и надрала малко вала
 Едната страница на лагерчето се е счупила и я извадих на части и люспи, че и надрала малко вала , съответно семеринга на вала беше цялата в миниятюрни метални люспички-как да не текне
, съответно семеринга на вала беше цялата в миниятюрни метални люспички-как да не текне

 
							
						
 
							
						
Коментар