Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

    Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение
    и почне да фучи турбото - като мине 2700/2800 ...
    За спукано видяхте ли?
    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

    Коментар


    • #17
      До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

      къде?

      има млако сцепено на гумената тръба между въздушния вилтър и турбото където е съединението идващо от "breather"-а




      но това съм го омотал добре и не би трябвало да влияе чак толкоз

      не съм ровил по другите тръби - към интеркулера и по-натам - ще ги огледам внимателно - на външен вид тези им части дето се виждат са добре ...
      ще направя 2 експеримента - разкачен дебитомер (MAF сензор) и също разкачен вакум клапан дето управлява уайстгеит-а (само кабелите) и ще видя дали има промяна от там ...
      LR Disco II, Td5

      Коментар


      • #18
        До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

        Уфф, все си мисля, че ако залепиш старателно тая пукнатина, нещата ще се оправят...

        Коментар


        • #19
          До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

          Иди на диагностика и си оправи макуча като хората.
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • #20
            До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

            току що приключи първия от експериментите - покарах малко с разкачени кабели към MAF сензора (дебитомер) - ефекта е ... никъкъв - поведението е абсолютно същото ... май работите отиват към нов ... само ще премеря довечера дали изобщо идва ток към сензора, да не е нещо по кабелите и ще пазарувам ...

            в ръководството пише, че при проблем със сензора, се записва грешка и ECU-то ползва някакви стойности по подразбиране - мисля си, че като се понатовари, - компа подава само толкова гориво колкото си мисли понеже стойностите за дебита са по-малки от реалните и от там ефекта ще да е като недостиг на гориво ...
            LR Disco II, Td5

            Коментар


            • #21
              До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

              Защо упорстваш и просто не смениш маркуча както те посъветвах? Каква му е цената? Сензора на е критичен - не се притеснявай, а и върви в комплект.
              Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
              „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
              LZ1EMS

              Коментар


              • #22
                До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                тъй - май го хванах - реших да отложа покупката на дебитомер (най-малкото и заради цената му) щото не бях сигурен дали е от него изобщо ...
                та след серия експерименти - със и без контрол на EGR клапана и дълго ровене из сайтове за тунинг на турбо-та, най-накрая разбрах как работи уайстгейт-а (по-точно актуатора му) + как го контролира, чрез електронния соленоид, ECU-то

                купих един маркуч ~80cm и направх с него байпас от изхода на турбото - директно към актуатора на уайстгейт-а - резулата е, че вече няма такова ограничение от 3000об. на високите предавки - вдигнах без проблем 150/160км/ч- след караулката - в посока нови хан - неудобството на този шунт е, че турбото "зацепва" малко по-късно и не е толкоз "агресивно" (да речем,чисто субективно)- явно трябва малко по-късно да се въздейства на актуатора, за да държи по-дълго затворено ... както и да е - ще видя с новия чарк (като пристигне) как ще е - предполагам, по-добре, от колкото само с шунта в момента ...

                как разбрах, че този соленоид не работи - пътя навъздуха от турбото към извода дето изпуска обратно в тръбата след дебитомера трябва да е отворен ако съм дал на контакт (ецм-то контролира клапана по този начин - като на кратки импулси затваря към маса и когато е затворена веригата налягането произведено от турбото се отклонява към въздуховода и държи актуатора на уайстгейт-а затворен - щом се прекъсне веригата - налягането отива към актуатора на уайстгейт-а и го отваря ...

                май малко сложно го обясних ... здраве да е ...
                LR Disco II, Td5

                Коментар


                • #23
                  До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                  Браво! Поздравления!!!

                  Коментар


                  • #24
                    До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                    Невольооо-невольоо! Ей така се става автомонтьор.

                    Браво Дамяне!

                    Коментар


                    • #25
                      До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                      izviniavam se 4e pisa s angliiski bukvi no se namiram v greece gartsia
                      imah sastia problem ot 3000 me svaliase na 2000 oborota
                      problema se resi
                      zakarah go v atina v edin serviz na boss vsi4ko nared osven nagnetatelnata pompa i se opravi ve4e 6 mesetsa nikakav problem


                      Превода на кирилица:

                      извинявам се че пиша с английски букви но се намирам в грееце гърция
                      имах същия проблем от 3000 ме сваля се на 2000 оборота
                      проблема се реши
                      закарах го в атина в един сервиз на бос всичко наред освен нагнетателната помпа и се оправи вече 6 месеца никакъв проблем


                      П.П. това ще Ви бъде полезно занапред http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php
                      Последно редактирано от Peppy; 08-09-08, 20:02. Причина: превод на кирилица!

                      Коментар


                      • #26
                        До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                        така,чарка пристигна - 20-на минути цапане и резултата е супер.

                        много по рано зацепва турбото отколкото с байпаса - на 1700 ве4е се усеща - с байпаса, чак около 2000 се усеща така ... а и високите обороти вече не са проблем на 4-та и 5-та

                        това е ...
                        LR Disco II, Td5

                        Коментар


                        • #27
                          До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                          Имам същия проблем на 300 Tdi.
                          Ще ти бъда благодарен ако споделиш как се казва "чарка" и ориентировъчно колко струва.
                          Land Rover Discovery 2,5 TDI 1996

                          Коментар


                          • #28
                            До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                            не съм сигурен, че на 300tdi системата е като при тд5 ... гледах на един пдф - актуатора на уайстгейт-а май е директно свързан с извода от високото налягане на турбото без такъв контролен клапан ... т.е. все едно като при мен с байпаса...

                            но все пак за инфо - чарка е с ЛР код: PMK100130 - на мен ми излезна към 53лв. с доставката (коментирал съм в темата за интернет магазини за марката - постове 41 и 42)

                            за информация - ако го бях пазарувал от brit-car.co.uk, щеше да ми се върже към 42лв. - ето отрязък от отговора на запитването ми за същия чарк:

                            "...To ship this item to Bulgaria would cost 3.50 pounds sterling, making the total price 17.14 pounds sterling. If you wish..."

                            просто се забавиха с ден а аз нещо се бях разбързал да пазарувам ...
                            Последно редактирано от damyan_rm; 26-09-08, 17:21. Причина: оправих линковете
                            LR Disco II, Td5

                            Коментар


                            • #29
                              До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                              май наистина не е така в моя случай, т.е. няма такъв чарк
                              все пак благодаря
                              борбата продължава
                              Land Rover Discovery 2,5 TDI 1996

                              Коментар


                              • #30
                                До: диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                                Я сподели какви са симптомите? Ако е точно както при мен - провери маркуча към уайстгейт актуатора де не е спукан някъде... пробвай да надуеш самия актуатор с някаква помпа (от колело) пружината в него пише, че сметната за към 15-на psi налягане (~ 1 атмосфера) да не би да е заял нещо самия уастгейт ... Ако пък си работи, тогава виж къде ти изчезва високото налягане от турбото щом не отваря ...
                                Последно редактирано от damyan_rm; 29-09-08, 15:20. Причина: правопис
                                LR Disco II, Td5

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X