Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

    ... хмм - и аз имам един изглеждащ така (утре ще сложа снимка) .
    Според мен е бил мокрен и след това като е изсъхнал, се е усукал - погледни в арката на предно ляво колело - точно под кутията на въздушния филтър трябва да има едно гумено 'нещо' (като сцепена на 2 тръбичка) - служи да си изтръскаш през него прахоляка който се събира в кутията на филтъра (май :-п)
    Ако си го затрил докато си газил из локвите, като нищо може от там да се е намокрил филтъра ...

    п.п. 20х.км ми се виждат множко да караш с един филтър ... а и дебитомера, ако не дава ядове и разхода е нормален - не виждам смисъл да го пипаш...
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-03-10, 18:24.
    LR Disco II, Td5

    Коментар


    • #62
      До: Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

      След сбирката ни на хижа Бунтовна през юни месец, като се прибрах в Стара Загора, на следващата сутрин като запалих колата се чуваше много странно почукващо плющене от към двигателя, отворих капака и разбрах че идва от филтърната кутия. След като я отворих, филтъра изглеждаше по същия начин, а кутията беше пълна с кал и вода. Бях си загубил тапата за която ти говори Дамян.

      На всяка смяна на двигателно масло е хубаво да си сменяш филтъра не струва много пари.

      Свали дебитомера, духни го внимателно с въздух. Провери си маркуча м/у турбо и филтъра дали не е влязло кал или прахоляци.

      От другата страна на двигателя, на входящия колектор върху алуминия ще видиш един черн пластмасов датчик. Откачи му жиците, свали го внимателно и го изчисти от мръсотията (масла под формата на грес). Ефекта е потресаващ. Ако имаш време и нерви да си свалиш входящия колектор (сменяш и гарнитура) и да го изчистиш и обезмаслиш, смятай че колата става.. като нова.

      Поздрави!
      LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
      LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
      [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

      Коментар


      • #63
        До: Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

        Ето и снимката на филтъра
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-03-10, 18:24.
        LR Disco II, Td5

        Коментар


        • #64
          До: Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

          Здравейте отново,

          свалих дебитомера, беше сравнително чист.
          Относно гуменото нещо под кутията на филтъра....това ли е?, виж снимките които направих. Друго не виждам или е под калника някъде?!

          Поздрави,
          Е.
          Прикачени файлове
          [COLOR=DarkGreen][B]Land Rover Discovery II, 2.5 td5
          [/B][/COLOR]
          [B][COLOR=#00b050]Помогни да опазим птиците и природата на България![/COLOR][/B][B][COLOR=navy]
          [/COLOR][/B][B][COLOR=red]Присъедини се на:[/COLOR][/B][B][COLOR=#3333ff][URL="http://www.bspb.org/"][COLOR=blue]www.bspb.org[/COLOR][/URL][/COLOR][/B]

          Коментар


          • #65
            До: Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

            Аз сменям филтър на най-много 5000-6000км.

            20000 за нашите условия са ужасно много. И тоя на климатика сменям поне 2 пъти в годината, а в белите държави го сменят веднъж на 2-3 години.

            Но в случая предполагам се е намокрил, и по тая причина от вакуума, дето е направил двигателя се е нагънал и деформирал.

            Нямате ли начин да сложите една фина мрежичка отдолу така че да не позволява да се случват такива странности? Не друго, ама да не стигне някое парче до турбото че ще стане мазало (това ако мине през дебитомера де - при мен и там има мрежичка).
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #66
              До: Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

              Първоначално публикуван от sea_eagle Преглед на мнение
              Здравейте отново,

              свалих дебитомера, беше сравнително чист.
              Относно гуменото нещо под кутията на филтъра....това ли е?, виж снимките които направих. Друго не виждам или е под калника някъде?!

              Поздрави,
              Е.
              Не, не е това (т.е. там трябва да е, но си го загубил някъде)- 'нещото' изглежда така - в долната му част има отвор който се отваря като го стиснеш и прахоляка изпада оттам.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-03-10, 18:25. Причина: допълнение
              LR Disco II, Td5

              Коментар


              • #67
                До: Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение
                не, не е това (т.е. там трябва да е, но си го загубил някъде)- 'нещото' изглежда така - в долната му част има отвор който се отваря като го стиснеш и прахоляка изпада оттам :
                според мен е точно това, просто при мен я няма тази "конусовидна гумена част", обърната надолу.

                ама я да те питам, че ще сменям маслото, 5w30 ОК ли е? на Castrol или Mobil. Масления и горивния филтър имат ли си някакви модели, марки, че в ръководството за експлоатация не ги пише, какви трябва да бъдат!
                Благодаря.
                Е.
                [COLOR=DarkGreen][B]Land Rover Discovery II, 2.5 td5
                [/B][/COLOR]
                [B][COLOR=#00b050]Помогни да опазим птиците и природата на България![/COLOR][/B][B][COLOR=navy]
                [/COLOR][/B][B][COLOR=red]Присъедини се на:[/COLOR][/B][B][COLOR=#3333ff][URL="http://www.bspb.org/"][COLOR=blue]www.bspb.org[/COLOR][/URL][/COLOR][/B]

                Коментар


                • #68
                  До: Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                  Незнам какво да ти препоръчам за маслото - аз карам с Castrol 5W50

                  За 5w30 на Мобил - по принцип това е препоръчителния вискозитет според LR, но ако се поровиш из сайта на Ексон-Мобил за тд5 препоръчват Mobile 1 0w40

                  за Castrol - от UK секцията на сайта им дават следното:
                  EDGE TURBO DIESEL 0W-30 или Magnatec 5W-30 A1
                  със следната забележка:
                  Engine oil viscosity recommendations TD5 (Storm) diesel engines and V8 petrol engines from 2002:
                  -30°C to 35°C, 5W-30;
                  -30°C to 40°C, 5W-40/5W-50;
                  -20°C to 35°C, 10W-30;
                  -20°C to 40°C, 10W-40/10W-50;
                  0°C to 40°C, 10W-60;
                  refer to individual model handbook for early models

                  но каквото и да сложиш, смени си също и ротационния филтър - ако знаеш колко много финна гняс обира за един сезон ... конкретни модели на филтри незнам - все се налага по нещо от UK да се пазарува и си взимам от там... за нормания маслен филтър - него го дават да се подменя през смяна на масло - ама аз си карам наред ...

                  успех
                  LR Disco II, Td5

                  Коментар


                  • #69
                    До: Диско 2, TD5 - няма мощност над 3000 оборота

                    Благодаря ти!
                    Е.
                    [COLOR=DarkGreen][B]Land Rover Discovery II, 2.5 td5
                    [/B][/COLOR]
                    [B][COLOR=#00b050]Помогни да опазим птиците и природата на България![/COLOR][/B][B][COLOR=navy]
                    [/COLOR][/B][B][COLOR=red]Присъедини се на:[/COLOR][/B][B][COLOR=#3333ff][URL="http://www.bspb.org/"][COLOR=blue]www.bspb.org[/COLOR][/URL][/COLOR][/B]

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X