Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

    ми и аз моя го взех с одървен педал и мислех, че така е нормално защото е джипка, но се оказа заминал отдавна съединител и отвърнати и вдървени пружини, ако искаш го закарай да го погледне някой който разбира, при мен първия външен симптом беше протекла амбриажна помпа и като я смених новата протече след една седмица..
    съединител - 470 лв.
    труд - 600 лв.
    гадно.. но по гадното е, че оста която е спукал струва 380 лв. и е с 2 седмици време за доставка, та аз ходих да си взема от оня пич до чепинци.. ти ми даде телефона.. за което също съм ти благодарен..
    ..но аз само си купих съединитея от дару
    [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
    [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
    Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
    [/B][/COLOR]

    Коментар


    • #62
      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

      Първоначално публикуван от emollient Преглед на мнение
      ми и аз моя го взех с одървен педал и ...
      Мерси за инфото. Той Пацо от Дару ми каза, че се натиска по-трудно от нормалното, но не спомена за тези пружини.

      Може да ходя скоро пак да го погледне, а може да измисля и друго.

      Коментар


      • #63
        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

        Първоначално публикуван от emollient Преглед на мнение
        ..но аз само си купих съединитея от дару
        Умно си направил, не знам как ви се струва на вас, обаче 40 лв. за смяна на горивен филтър на мен ми се струва множко. Нищо де, за следващия път ще знам и всички ремонти, които е удачно да се правят извън Дарукар ще се правят така.

        Коментар


        • #64
          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

          Следващ епизод

          Откакто почнаха студовете имам проблем с тока. След като ми се случи да върти стартера при изваден ключ се оказва (според мен), че при много слаб акумулатор след като тръгне да върти стартера, ако угаснат лампите по таблото, няма кой да изключи стартера. Не знам как е възможно, обаче ми се случи вече няколко пъти.

          След като търчах за нов акумулатор се оказа, че проблема идва от голямата консумация при вкл. аларма (т.е. когато компютъра трябва да влезе в Sleep режим). При мен е 540-550 mA. изтръгвахме бушоните един по един, после и релетата, но единствено при един от големите бушони се получи пад от 200 mA и така и не разбрахме къде е проблема.

          Ровейки в RAVE-то открих, че моя красавец влиза в графата на засегнатите от такъв проблем и решението е поставяне на резистор (STC 3182 Resistor Kit - Technical Bulletin 861495) между два от проводниците на тест буксата (тази в краката на пасажера отпред) обаче не дават какво да е съпротивлението. Ще трябва да я извадя тая букса и да видя дали вече не е поставян такъв резистор гаранционно.

          Естествено проблемите не идват сами, та жената фраснала джипа, докато паркирала в подземния паркинг на работа и малко е огънала покрива (в частта му на задната врата). Както ми обясни: "Е кога съм карала такова високо животно, та да гледам и отгоре. Гледах отстрани и отзад".

          Едва ли в резултат на това, но имам бързорастяща пукнатина на предното стъкло, а и амортисьорчетата на задната врата изпускат като е студено. Интересно, че като е по-топло държат.

          Обаче имам напредък относно паленето - разбрах, че ако не изчакам на контакт по-дълго и опитам да паля, колата опитва да запали и изгасва, и в този момент се вижда, че маркуча от горивния филтър към ГНП е или празен или има нафта с мехурчета въздух. Интересното е, че преди да запаля маркуча е пълен с нафта и мехури не се виждат. Чудя се ако има клапан, който да не позволява да се изпразва горивната магистрала, къде трябва да се намира?

          За жалост пак ще ходя до Дару, разбрах от rangerovers.net, че могат да видят дали компютъра влиза в Sleep, а и да питам дали имат такъв резистор.

          Ами, весела нова година!

          Коментар


          • #65
            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

            Ходенето до Дару ми се отлага, т.к. на връщане от Витоша вчера се пукна предна дясна възглавница (последната оригинална от 1995 г.).

            Вчера набързо си напоръчах от Падок и се надявам да пристигнат възможно най-скоро.

            Пак съм в бокса

            Коментар


            • #66
              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

              Първо за много години приятелю, много щастие, късмет и никакви влизания в бокса..
              ..с лошо почваш.. дано това да е последното..
              ..исках да те питам колко време подгряваш и по колко пъти, защото мойта гад неще да пали, или пали много трудно, аз подгрявам като държа докато изгасне лампата, после изключвам от контакт и така 4-5 пъти.. и се почва едно безумно въртене.. киха, клати, киха, клати и така не знам колко време но е много изнервящо, сипах и гориво от ОМВ - алпин дизел, сложих допълнително добавка, смених свещите, никакъв резултат до тук.. даже 2 пъти в провинцията виках трактори да ме теглят..
              [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
              [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
              Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
              [/B][/COLOR]

              Коментар


              • #67
                До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                Първоначално публикуван от emollient Преглед на мнение
                ..исках да те питам колко време подгряваш и по колко пъти, защото мойта гад неще да пали..
                За много години и мерси за пожеланията. Всичко най-добро и на теб.

                Проблем с паленето имам и аз, но при мен се решава като дам на контакт (само веднъж), изчаквам 20-30 секунди и тогава опитвам да паля. При теб колко време свети лампичката на подгряването и има ли разлика дали е студено или по-топло навън? Защото при мен мисля няма такава разлика и държи 3-4 секунди.

                Освен това погледни следните неща:
                1) Маркучето от горивния филтър към ГНП (при мен е прозрачно и се вижда дали е пълно). Погледни го преди да даваш на контакт за първи път и след това погледни след първия опит за палене. При мен преди палене изглежда пълен, а след неуспешен опит за палене се вижда въздух вътре. Явно гълтам въздухче.
                2) Виж дали ти е включена буксата към главата на горивния филтър. Ако не се лъжа там има подгряване за филтъра.

                Поздрави и дано се поприключи с проблемите

                Коментар


                • #68
                  До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                  Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                  ..Защото при мен мисля няма такава разлика и държи 3-4 секунди...
                  и при мен е така.. поне няма видима разлика от топлото и студеното време..
                  Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                  ..Маркучето от горивния филтър към ГНП (при мен е прозрачно и се вижда дали е пълно)...
                  при мен е някаква черна платмасова тръбичка която течеше на една от свивките, но последния път в Дару я клъцнаха на спуканото място и направиха снадка с маркуч, но пак черен.. уви.. ако изобщо това е маркуча който трябва да гледам..
                  ..а за букса на филтъра ще погледна да видя дали има такова животно..
                  Благодаря ти много, и наистина е крайно време вече само да палиме и да караме.. басси..
                  [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
                  [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
                  Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
                  [/B][/COLOR]

                  Коментар


                  • #69
                    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                    Първоначално публикуван от emollient Преглед на мнение
                    и при мен е така.. поне няма видима разлика от топлото и студеното време..

                    при мен е някаква черна платмасова тръбичка която течеше на една от свивките, но последния път в Дару я клъцнаха на спуканото място и направиха снадка с маркуч, но пак черен.. уви.. ако изобщо това е маркуча който трябва да гледам..
                    ..а за букса на филтъра ще погледна да видя дали има такова животно..
                    Благодаря ти много, и наистина е крайно време вече само да палиме и да караме.. басси..
                    Ако успея да дойда на 13-и (дано), може да обменим малко опит и мнения. Или ако имаш път към Младост някой ден.

                    И между другото досега само от OMV и сипвам. Есента - Sprint Diesel, а откакто застудя - Alpine Diesel.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                      ще се радвам да се видим..
                      [COLOR=#01b4f8][B][URL="http://forum-lines.ru/"][IMG]http://forum-lines.ru/rez/ab42532.gif[/IMG][/URL]
                      [/B][/COLOR][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/picture.php?albumid=469&pictureid=6937[/IMG][COLOR=#01b4f8][B][FONT=Tahoma][COLOR=Navy]
                      Land Rover Range Rover 2.5 TDS - 95'[/COLOR][/FONT]
                      [/B][/COLOR]

                      Коментар


                      • #71
                        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                        Колеги, явно има доста подобни проблеми, предлагам идните събота или неделя да се саберем в Бистрица, да обменим опит. При мен е обратното, на студено паля от раз а стопли ли се пали трудно особенно ако резервоара е на свършване. Абе все ще намерим за какво да си приказваме. Айде безаварийно.
                        Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                        Коментар


                        • #72
                          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                          Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                          Колеги, явно има доста подобни проблеми, предлагам идните събота или неделя да се саберем в Бистрица, да обменим опит. При мен е обратното, на студено паля от раз а стопли ли се пали трудно особенно ако резервоара е на свършване. Абе все ще намерим за какво да си приказваме. Айде безаварийно.
                          На линия съм, давайте да се уговаряме . Може да го направим в Разходки или в темата "Сбирка на собствениците на Land Rover". А може вместо Бистрица да се качим на Витоша? Да видим как се справя 4х4


                          Едит: грешка, не съм на линия, защото съм в бокса. Падок обещаха днес поръчката ми да тръгне. Мога да се возя само или да дойда с лека кола.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                            Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                            Едит: грешка, не съм на линия, защото съм в бокса. Падок обещаха днес поръчката ми да тръгне. Мога да се возя само или да дойда с лека кола.
                            Спам - Ами ела и на 13 с леката кола, ако звяра е още в бокса
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • #74
                              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                              Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                              Спам - Ами ела и на 13 с леката кола, ако звяра е още в бокса
                              Както писах и в съответната тема - ще направя всичко възможно

                              Коментар


                              • #75
                                До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                                Първоначално публикуван от emollient Преглед на мнение
                                ... колко време подгряваш и по колко пъти, защото мойта гад неще да пали, или пали много трудно, аз подгрявам като държа докато изгасне лампата, после изключвам от контакт и така 4-5 пъти.. и се почва едно безумно въртене.. киха, клати, киха, клати и така не знам колко време ..
                                Днес си отпечатах Electronic Troubleshooting Manual-а (580 стр.) и докато се заглеждах по него ми направи впечатление следното, което може да има връзка с твоя случай (стр. 33, секция A6):

                                Engine Coolant Temperature Sensor (X126)
                                This sensor is a ‘thermistor’ (a temperature
                                dependent resistor) where the voltage output varies
                                in proportion to coolant temperature. The ECM
                                (Z132) uses this information in many strategies, i.e.
                                to correct the injected fuel quantity and timing
                                (especially during cold starts), length of glow plug
                                timing, etc. The sensor is located in the top of the
                                engine block. In case of a failure, the warning lamp
                                is not activated and the ECM (Z132) selects a
                                substitute value of 50C for glow plug and ignition
                                timing and uses the fuel temperature to correct the
                                fuel quantity, glow plug timing will not be correct,
                                possibly resulting in long crank times in cold weather as well as slight fuelling effects. These symptoms
                                may not be noticeable.
                                Предполагам, че може да се измери с мултицет, но не знам какви стойности трябва да покаже. Другия вариант е да ходиш в Дару, за да видят дали не е записал някакви грешки. Всъщност, т.к. има OBDII букса, не знам дали няма да свърши работа и друг сервиз, който има комп. диагностика.

                                П.П.: Този мануал е страхотен. Показани са ел. схемите и конекторите, че даже цветовете на проводниците, по които да се ориентираш. Замислям да се ъпгрейдна с Trip и Cruise Control + High Level Brake Light

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X