Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

    Първоначално публикуван от Sho Преглед на мнение
    Може хидравликата на съединителя да не е обезвъздушена добре.
    Може да е обърнат феродовия диск въпреки, че е надписан.
    Хм, това с обърнатия феродов диск възможно ли е? Т.е. няма ли да има някакви индикации/проблеми още при сглобяването?

    Коментар


    • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

      Обезвъздушаването наистина е вероятно като проблем и определено оказва влиание къде отлепя...

      Коментар


      • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

        След кат смених съединителя при мен педала също беше мек. Не се притеснявай за това. Аз също попитах защо ми е така мек педала и отделя долу. Отговора беше че понеже бил нов така отделяло доло.Със времето всичко си доиде на мястото. При мен сменяха фиродов диск притискателен,лагер някакав общо взето доиде комплект със всичко за около 880 лева.

        Коментар


        • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

          Първоначално публикуван от ALTIDEAD Преглед на мнение
          След кат смених съединителя при мен педала също беше мек. Не се притеснявай за това. Аз също попитах защо ми е така мек педала и отделя долу. Отговора беше че понеже бил нов така отделяло доло.Със времето всичко си доиде на мястото. При мен сменяха фиродов диск притискателен,лагер някакав общо взето доиде комплект със всичко за около 880 лева.
          Привет и мерси,

          бях в сервиза, където я правиха и записах час да я прегледат. По отношение на съединителя, който купих - комплект от три части е: феродов, притискателен дискове и лагер.

          Поздрави

          Коментар


          • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

            Привет,

            странно, но изглежда проблема е дошъл от регулирането на ръчната спирачка (не държеше и поисках да я натегнат). Днес я охлабихме малко и вибрацията намаля.

            Май ще си я регулирам сам, ползвайки инструкцията от Workshop Manual-а.

            Обаче сега пък ми трябва дясно странично огледало, че го посчупих. Някакви идеи (без моргата в Чепинци, че искат 200 лв. за втора употреба)

            Поздрави

            Коментар


            • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

              пласмасата ли счупи само? или всичките чаркалъци вътре?

              Коментар


              • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                Привет,

                странно, но изглежда проблема е дошъл от регулирането на ръчната спирачка (не държеше и поисках да я натегнат). Днес я охлабихме малко и вибрацията намаля.

                Май ще си я регулирам сам, ползвайки инструкцията от Workshop Manual-а.

                Обаче сега пък ми трябва дясно странично огледало, че го посчупих. Някакви идеи (без моргата в Чепинци, че искат 200 лв. за втора употреба)

                Поздрави
                Не ти ли го счупиха на паркинг? Или вече беше там?

                Коментар


                • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                  Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                  Не ти ли го счупиха на паркинг? Или вече беше там?
                  След като два пъти ми го чупиха пред блока, срам ме е да си призная, но този път си го счупих сам, опитвайки се да се навра възможно най-близо до една колона в подземния паркинг на работа .

                  А иначе е счупено само между огледалото (черупката) и стойката (върху колата). Стъклото и вс. останало си е здраво и се движи.

                  Като временно решение съм го залепил неподвижно с поксипол и с черен силикон запълних фугата. Може да кара така, но не и да се прибира огледалото, т.е. при първата автомивка очаквам да падне.

                  Поздрави

                  Коментар


                  • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                    Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                    След като два пъти ми го чупиха пред блока, срам ме е да си призная, но този път си го счупих сам, опитвайки се да се навра възможно най-близо до една колона в подземния паркинг на работа .

                    А иначе е счупено само между огледалото (черупката) и стойката (върху колата). Стъклото и вс. останало си е здраво и се движи.

                    Като временно решение съм го залепил неподвижно с поксипол и с черен силикон запълних фугата. Може да кара така, но не и да се прибира огледалото, т.е. при първата автомивка очаквам да падне.

                    Поздрави
                    Друго имах предвид . Както и да е. Моите три пъти ги обръщах наобратно в борчета, докато свикна да ги прибирам, когато карам назад. Я съм свикнал, я не. Но не се счупиха и работят.

                    Коментар


                    • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                      Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                      Друго имах предвид . Както и да е. Моите три пъти ги обръщах наобратно в борчета, докато свикна да ги прибирам, когато карам назад. Я съм свикнал, я не. Но не се счупиха и работят.
                      Загрях

                      обаче нямам толкова време да се занимавам с бюрокрацията, а и не искам да си развалям досието .

                      Ех, да си имам реотана

                      Коментар


                      • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                        Мога да ти помогна само с огледало (пласмасариите) но не и с чаркалъците вътре

                        Коментар


                        • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                          Първоначално публикуван от ALTIDEAD Преглед на мнение
                          Мога да ти помогна само с огледало (пласмасариите) но не и с чаркалъците вътре
                          Мерси, ще купя ново. Ама на дневен ред все още са ми вибрациите. Не остава време напоследък да се занимавам с проблемите.

                          Коментар


                          • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                            Днес качих за малко колата на канал да я огледам отдолу.

                            Вибрациите над 2500 си ги има, дори май слизат към по-ниски обороти

                            Отдолу видях нещо странно и моля за съвет:





                            На първата снимка по-горе се вижда предния кардан гледан откъм двигателя (т.е. вижда се къде влиза в раздатката). На втората снимка е карето откъм раздатката, а на третата е същото но погледнато отдолу.

                            ПРОБЛЕМА: на третата снимка се вижда как откъм карето неще се е измъкнало - има процеп, там където на всички други агрегати няма такъв.

                            Въпроса ми е какво е това (някакъв метален семеринг или гарнитура ли е) и какви са възможните ефекти от това. Ясно е, че веднага отивам да го отстранят, но въпроса е как и къде.

                            Мерси предварително.

                            А ето как изглеждат нещата откъм предния диф:

                            Коментар


                            • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                              Здравей, да ти кажа аз моя като го купих имаше омасляване от семеринга на раздатката, мисля същия който си снимал. Поръчах ме го с моя майстор (мисля беше около 150 лв) майстора се учуди защо е толкова скъп, но като дойде каза, че даже бил ефтин защото идва с фланеца. Като гледам май скоро не си гресирал (карета на кардан и др.) ако не си както предполагам не е лошо да си в най скоро време току виж и вибрацийте изчезнат.
                              Подобен проблем с вибрации около 100 км/час имаше и колегата "iignatov" от Севлиево, мисля беше нещо просто, некаква месингова шайба на кардана, питай го за подробности.
                              Последно редактирано от dignatov; 21-05-09, 23:25.
                              Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                              Коментар


                              • До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                                Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                                ...
                                Подобен проблем с вибрации около 100 км/час имаше и колегата "iignatov" от Севлиево, мисля беше нещо просто, некаква месингова шайба на кардана, питай го за подробности.
                                Мерси, ще гресирам щом трябва

                                А иначе при мен вибрациите не зависят от скоростта, а от оборотите и ги има дори на място.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X