Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защита на кормилната щанга и диференциала - Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

    Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
    Аз пък все по-сериозно се замислям, като вариант за увеличаване на якоста, вместо по-дебела ламарина да се използва по-здрава конструкция...
    стоманени тръби...
    .
    Това е добро, тогава може да се затвори за естетика с тънка Ал. ламарина. Обаче помислете задължително за хващане горе на напречната греда.

    Коментар


    • #77
      До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Поне е на 35см. Според мен няма как да срещне камък или дънер, освен ако не го видиш. И няма какво толкова да пострада освен щангата. Не е излишно да има нещо пред нея, но по скоро с по малък обхват, изрязано в горната част и и там хванато за напречната греда. Нещо като буква Т, долната част на Т-ето към напречната греда, а двата горни края на Т-ето към планките .
      След като така или иначе трябва да се слага нещо, с такава планка, намаляваш възможноста да влязат по-едри боклуци към двигателя, а също така си осигуряваш възможност да разбутваш с нея калта, вместо да я загребваш с по-отворена .
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #78
        До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

        Абе то хубаво да има отвсякъде защити, ама пусто тегло...
        Иначе защитата и като дизайн и като здравина е перфектна.
        P.P. Сетих се, че Чавдар някъде беше писал, че от незнам колко си състезания, разходки и т.н. , досега не кривил от удар кормилна щанга, а на Патрула и тя е там. За сметка на това, корпуса на дифа бая бой беше отнесъл.
        Последно редактирано от Аndro 160; 07-05-09, 14:43.

        Коментар


        • #79
          До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

          Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
          ..с такава планка, намаляваш възможноста да влязат по-едри боклуци към двигателя, а също така си осигуряваш възможност да разбутваш с нея калта, вместо да я загребваш с по-отворена .
          Мда, точно така. Освен, че пази щангите, помага доста и при преминаване на водни препятствия, предпазвайки ремъците и перката. В сняг също. Цяла зима я тествам и съм много доволен. Нека тежи. 20 кила на фона на 2 тона, не ми се струва никак много.

          Коментар


          • #80
            До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Абе то хубаво да има отвсякъде защити, ама пусто тегло...
            Иначе защитата и като дизайн и като здравина е перфектна.
            P.P. Сетих се, че Чавдар някъде беше писал, че от незнам колко си състезания, разходки и т.н. , досега не кривил от удар кормилна щанга, а на Патрула и тя е там. За сметка на това, корпуса на дифа бая бой беше отнесъл.
            Защитите на дифовете са без пари от Англия... което ме подсеща, че трябва да говоря с Лазар да поръчаме

            По принцип има и усилени кормилни щанги, които се кривят по-трудно.

            Иначе на черен път, било то разходка или състезание, трудно ще я бастисаш... проблемите са, ако караш бързо през тревата и се натъкнеш на някоя изненада . Честно да си кажа, мен ме притесняваше повече влизане на гняс към двигателя, че моята броня е бая тясна, отколкото кривенето на щангата . Та за това и цял панел. Пазещ и горе, където по принцип е греда и няма нужда... ама пък, ако е отворено там и забия нос в калта, ще стана като багерче на излизане . В крайна сметка, седя и гледам снимки от състезания... и хората, дето се мъчат да си олекотяват машините, особено отпред, където е двигателя, масово ползват такива - плътни и започващи още от бронята. Сигурно има защо .
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • #81
              До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

              Много добре подвежда машината при изкачване на снежна или кална бабуна, вярно че предните колела губят сцепление по-рано, отколкото ако я няма плочата, затова е добре да заключиш междинния, та задните да те избутат...

              При навлизане във водно препятствие с висока скорост, след това не ми свирят ремъците, за сметка пък на това изкарва доста повече вода от гьола...

              Коментар


              • #82
                До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

                Хубаво е да я има, нема спор.
                Я ако има някой мераклия с Диско да побачка, да ми се обади и да фанеме да извъртиме една от тръби и по тънка ламарина, да видиме колко кила ще излезе.

                Коментар


                • #83
                  До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

                  Ами оригиналната е към 20 кила. 10мм страници и 5 мм плоча. С по-тънки железа, по-малко, но има ли смисъл?

                  Ето видео с първия зимен тест

                  Коментар


                  • #84
                    До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

                    Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                    Ами оригиналната е към 20 кила. 10мм страници и 5 мм плоча. С по-тънки железа, по-малко, но има ли смисъл?

                    Ето видео с първия зимен тест
                    Еее Лазо, разбира се че зависи колко здраво го искаме. Как каза, може и да го измааме от 15 и 10мм. ламарина и да къртиме камъни.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

                      Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                      Огромна грешка. Въпреки килограмите. Това е нещо много важно. 500 гр, заедно със заварките не е нито тегло, нито технологична трудност. Глупаво е да не се изпълни./Извинявам се, но е така./
                      .... грешката е поправена, тръбата боята и почти съм на финала
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 08-05-09, 20:07.
                      Land Rover Discovery:
                      - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                      Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                      Коментар


                      • #86
                        До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

                        Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                        Сега се чудя къде да монтирам още две кръгли тръби, за да мога да вдигам и задните гуми една по една, в момента мога за отвора на теглича да ги вдигам само двете заедно.
                        Варианта с вериги и куки направо за джантата нали го знаеш?

                        @ 5-ракиев: Много добре се е получила защитата, живот и здраве и наживо ще я видим
                        Предполагам си сигурен в заварките на тръбите, чрез които евентуално ще се вдига предницата на машината, изглеждат здрави, но една проверка няма да е излишна.
                        A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

                          Първоначално публикуван от Nightcrawler Преглед на мнение
                          Варианта с вериги и куки направо за джантата нали го знаеш?
                          Знам го Дори си правя приставка, която да се нанизва на другата приставка(кръглата), която да има плоча със залепена гума, която да опира в джантата/гумата(където падне) и за нея да могат удобно да се захващат верига или лента(че в момента съм с алуминиеви)... Ама все пак искам да мога да ползвам джека и за да си сменям гумите при нужда(нямам оригинален крик, а неоригиналните така или иначе се нуждаят от преработка, за да станат), без да се налага да вдигам за гумата и да подлагам нещо под моста, за да я освободя.
                          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

                            Да, това е кофтито на този начин е, че не можеш да смениш гума така

                            А приставката(кръглата) твое производство ли е, или си я взе отнякъде? Че и аз се оглеждам за такава.
                            A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                            Коментар


                            • #89
                              До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

                              Първоначално публикуван от Nightcrawler Преглед на мнение
                              А приставката(кръглата) твое производство ли е, или си я взе отнякъде? Че и аз се оглеждам за такава.
                              Мое производство Начинът на изработка прост - Дават се размерите(ф42 дължина 100 мм) на стругар. Назад се оставят още около 100 квадратен профил. Пробиват се две дупки за винтове в квадратната част. Отстрани две пластини със заварени още две планки в долната част, че да стане по клюна за джека и един отвор за болт през една от дупките в клюна на джека. Мога да потърся листчето с конкретните размери и да ги дам, но по-добре с мерене по конкретния, защото на всеки модел джек е различно... Моя е от червените на Вромос.
                              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Защита на кормилната щанга - Диско 1 и Рейндж Класик

                                Готово,
                                .... работата заспа като "зет при баба" и стана по-здраво и от яйце ....

                                .... широчината на плочата може да се увеличи с от 4-6см.
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 01-06-10, 21:55. Причина: добавяне на снимки
                                Land Rover Discovery:
                                - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                                Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X