До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1
Може би не съм се изразил правилно. Идеята да се сложи по-дълго бомбе, за да поеме по-дълъг амортисьор. Същото е възможно и отзад, друг е въпроса колко смислено - има планки за моста (по-дълги или по-дълбоки), които изместват долното закрепване на амортисьора надолу.
Мое скромно мнение - ЛР си има едни от най-добрите ходове (да не кажа най-добрите) от завода => с тунинг окачване едва ли ще се добие принципна разлика (което съвсем не значи, че не е добре да се сложи, напротив). В този ред на мисли, дали има смисъл чак от 3" или 4" лифт? Да, ще позволи да влезат едни големи гуми, но пък 200/300тди ще се тормози доста с всичко над 32" на асвалт. Аз бих концентрирал тунинга и подобренията повече в силовите елементи - касети, кардани, полуоски, бастуни (за задния мост) и т.н.
Може би не съм се изразил правилно. Идеята да се сложи по-дълго бомбе, за да поеме по-дълъг амортисьор. Същото е възможно и отзад, друг е въпроса колко смислено - има планки за моста (по-дълги или по-дълбоки), които изместват долното закрепване на амортисьора надолу.
Мое скромно мнение - ЛР си има едни от най-добрите ходове (да не кажа най-добрите) от завода => с тунинг окачване едва ли ще се добие принципна разлика (което съвсем не значи, че не е добре да се сложи, напротив). В този ред на мисли, дали има смисъл чак от 3" или 4" лифт? Да, ще позволи да влезат едни големи гуми, но пък 200/300тди ще се тормози доста с всичко над 32" на асвалт. Аз бих концентрирал тунинга и подобренията повече в силовите елементи - касети, кардани, полуоски, бастуни (за задния мост) и т.н.
Коментар