Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Смяна на предавателното число при Диско 1

    Още нещо - да вдигаш конете на мотора с пипане по турбото и друг интеркулер е допустимо и силно препоръчително след като си привел мотора в идеално състояние.

    Далеч съм от мисълта да ти давам акъл , но аз бих подходил по обратния ред.
    1) Да приведа всичката механика в ред и порядък - мотор, скорости, раздатка, мостове.
    2) Да ревизирам тенекии (където/ което има за кърпене, оправяне), да ревизирам тоците и да ги върне в максимално близкия до оригинален вид (без ТеНеТеМета и подобни).
    3) Да мисля за тунинг - окачване, хеви дюти компоненти по трансмисия, мостове и т.н.

    Или може би най-добре преди 1) 2) и 3) да преценя има ли смисъл да използвам тази кола за основа за целия този проект, или да я продам/ запазя за рез. части и да ползвам друга.

    Успех в начинанията и ни дръж в течение !

    Коментар


    • #17
      До: Смяна на предавателното число при Диско 1

      Ами не че искам да пипам главата, просто скоро пак ще духне гарнитурата и какво ми предлагаш да направя.Из нета нещо няма глави, пише по форумите, че не се правят, може и да бъркам и тук да има оригинални и нови, което е супер.
      Колкото до последвалото дунинговане и разчовъркване, незнам още изобщо какво, но иска ми се 1-во да е изрядно в техническо отношение...
      Да я продам за 5 и да купя друга за 6? Няма сми, за базов експеримент е идеално, а доколко ще му се вдигнат способностите ще видя с времето

      Коментар


      • #18
        До: Смяна на предавателното число при Диско 1

        За цял мотор не бих избрал 300тди.
        Има 1 негова модификация, с по-голям обем е и достасериозно модифициран, но не мога да го намеря
        Има си доста живец и в настоящото 200тди, което доста ми допада...

        Коментар


        • #19
          До: Смяна на предавателното число при Диско 1

          Глава се продава в paddockspares: Cylinder_head_-_200TDI - 500 Паунда.
          Не пише, че я нямат в наличност...Защо не им драснеш един мейл?

          Коментар


          • #20
            До: Смяна на предавателното число при Диско 1

            Ясно...

            Коментар


            • #21
              До: 2.8 TGV

              Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
              За цял мотор не бих избрал 300тди.
              Има 1 негова модификация, с по-голям обем е и достасериозно модифициран, но не мога да го намеря
              Има си доста живец и в настоящото 200тди, което доста ми допада...
              Ти си знаеш Аз бих. Най-малкото, по-лесно се куплира с R380, които са определено най-добрите LR-ски скорости. А иначе може и 2.5-перкинсовия да си избереш, просто го дадох за пример.

              Разработката, за която говориш се нарича 2.8TGV - 125к.с. (мисля). Всички, които са го слагали, казват, че е разкошен, но по-скъп от 200/300тди (за нов).Прави се в Бразилия.

              Тука има малко инфо:
              http://www.landyonline.co.za/worksho...onal28lhs.html

              Прикачам и един PDF с технически данни.
              А ето и малко снимки:





              Прикачени файлове

              Коментар


              • #22
                До: Смяна на предавателното число при Диско 1

                Или може би най-добре преди 1) 2) и 3) да преценя има ли смисъл да използвам тази кола за основа за целия този проект, или да я продам/ запазя за рез. части и да ползвам друга.

                Успех в начинанията и ни дръж в течение !
                Послушай гласа на разума!! Като знам какво наля в джипа само за ремонти / изключвам 2"+гуми/ мисля, че Яро е напълно прав и много елегантно ти дава решение. Доколкото помня имаше проблем по носещата конструкция и това автоматично трябва да те доведе до правилна насока на разсъждения.
                За всичко стабилно трябва здрава основа.
                Мога да проверя за един мотор 200 ако те интересува. Не вярвам да му искат много пари, защото аз пазарувах и съм много доволен от цените.
                Поздрави.
                Цецо.
                Последно редактирано от Yaro; 13-01-08, 10:39. Причина: HTML синтаксис.
                За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                Коментар


                • #23
                  До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                  Не мисля да го продавам, ще си го чопля
                  Двг-то трябва да се види в сервиз за да се прецени как е...
                  За което и да е диско 1 ще трябва основна ревизия на трансмисията, смяна на окачването и какво ли още не. Аз при всички положения бих искал да се сменят раздатка и скорости с рециклирани, това не е много скъпо. Разликата с моето е в купето и аз все повече се замислям да го преправя сериозно. Ролкедж поне съм 100% сигурен, че искам, седалки, 4 точкови колани. Моят екземпляр е много подходящ за основно преправяне към офроудър. Повечето ремонти искам да правя сам също така. Реално най-затруднен съм със заварките, които никога не съм правил и нямам никаква възможност и условия да направя сам. Всичко останало изобщо не ме притеснява.
                  Пуснах темата най-вече защото не бях сигурен относно смяната на предавателното число. Тема за цялостната процедура напролет

                  Коментар


                  • #24
                    До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                    Ако не си гледал "A 4x4 is born", няма да е лошо да го изгледаш, за да добиеш представа, горе-долу, какво те чака.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                      Не мисля да го продавам, ще си го чопля
                      Двг-то трябва да се види в сервиз за да се прецени как е...
                      За което и да е диско 1 ще трябва основна ревизия на трансмисията, смяна на окачването и какво ли още не...
                      Не искам да ме разбереш погрешно , (не искам да кажа нещо лошо за твоята кола) но не съм съгласен, че всяко едно Диско е за основна ревизия на Трансмисия и т.н.

                      Наистина от tdi моторите насам казват, че 200 е най-простия, непретенциозен и лесен за поддръжка. НО пък ако се всеме едно по-ново 300тди печелиш много неща - година - т.е. състояние на ламарини най-вече, при теб мостовете бяха зле, по-добрите скорости, 24-шлица в моста дори, които ти искаш да вземеш в последствие и т.н.

                      Най-важното обаче е решението да го вземеш ти и то да те кефи! Успех още веднъж и напролет ни дръж в течение...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                        Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                        Ако не си гледал "A 4x4 is born", няма да е лошо да го изгледаш, за да добиеш представа, горе-долу, какво те чака.
                        Гледал съм, вече не мога да дочакам, каквото ме очаква ...

                        Яро прав си, но не ми се занимава с продажба и покупка на ново диско. Замислил съм 2-ри автомобил за асфалтова употреба. + това моето диско в момента е непродаваемо, хаха. Виж ако го стегна да стане, каквото трябва, може да го продам подготвено и да взема за база 300тди и да правя него. Освен това диско на истински 150 000 няма да е малко пари а нагоре всичките ще има проблем в скоростите +/- х0 000 км...
                        За 200 паунда се заменят скоростите, за толкова мисля и раздатката. За всяко диско важи и смяната на предавателното число, полуоските, блокаж, даже ми се върти из главата, че имаше LSD/100% ръчен освен за Дана и за ЛР...
                        Офертата за насаждане на 300тди рециклирано също е интересна и осъществима.
                        Ще мисля, за сега всичко е още замразено, пак се разпоиха четките на стартера и трябва да го свалям. Обаче последно спрях до живия плет

                        Коментар


                        • #27
                          До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                          Всъщност, за екстремен офроуд ли си решил да подготвяш Диското? Защото ако е така, то по-добре къс Дифендър. За справка виж този на Виктор.
                          Диското е 2 т. Като му добавиш една камара железарии, може да отиде към 2,2-2,3т...Освен ако не го изрежеш отзад(бобтейл) , за да компенсираш...
                          Последно редактирано от Lazar; 13-01-08, 12:35. Причина: допълнение

                          Коментар


                          • #28
                            До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                            Зависи какво разбираш под екстремен. А защо "A 4x4 is born" ползва 100" база как мислиш? 90" ми е къпо, балансът от 100" шаси е перфектен за мен, 110" вече ми е множко... Тежестта няма да е проблем, машината ще клони към експедиционна с възможност за проодоляване на допустимо тежък терен. Със 29" оригинален размер съм минавал доста екстреми, като сега с 32" на страничен наклон не съм никак по-добре. Знам възможностите на диското и това което търся от него е това, което ми дава. Има и 1 друг момент, Дифнедърът е с огромни калници в задната част на купето и за да ми даде нужната ширина трябва да изтрадя отзад ниво и да остане без седалки, и ще е къс освен това. Няма шанс реално, аз ползвам диското и превозвайки техника за звук и то е много подходящо за целта .

                            Коментар


                            • #29
                              До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                              Да, прав си, 100" наистина е оптималната дължина. Освен това няма да имаш проблем с късия кардан при по-голям лифт. А тези 32-ки не си ли ги монтирал с фланци?

                              Коментар


                              • #30
                                До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                                Така е, така е. 100-те инча са най-добрия баланс, безпорен факт. Смятам, че за това, което ще го ползваш Диско-то, то е правилният избор.

                                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                                ...Със 29" оригинален размер съм минавал доста екстреми, като сега с 32" на страничен наклон не съм никак по-добре...
                                Това (според мен) не е в резултат на това, че си сложил по-големи гуми, колкото от това, че си лифт-нал, без да изнесеш гумите навън. А ЛР-а е с много плюсови джанти стандартно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X