До: Смяна на предавателното число при Диско 1
Още нещо - да вдигаш конете на мотора с пипане по турбото и друг интеркулер е допустимо и силно препоръчително след като си привел мотора в идеално състояние.
Далеч съм от мисълта да ти давам акъл
, но аз бих подходил по обратния ред.
1) Да приведа всичката механика в ред и порядък - мотор, скорости, раздатка, мостове.
2) Да ревизирам тенекии (където/ което има за кърпене, оправяне), да ревизирам тоците и да ги върне в максимално близкия до оригинален вид (без ТеНеТеМета и подобни).
3) Да мисля за тунинг - окачване, хеви дюти компоненти по трансмисия, мостове и т.н.
Или може би най-добре преди 1) 2) и 3) да преценя има ли смисъл да използвам тази кола за основа за целия този проект, или да я продам/ запазя за рез. части и да ползвам друга.
Успех в начинанията и ни дръж в течение !
Още нещо - да вдигаш конете на мотора с пипане по турбото и друг интеркулер е допустимо и силно препоръчително след като си привел мотора в идеално състояние.
Далеч съм от мисълта да ти давам акъл

1) Да приведа всичката механика в ред и порядък - мотор, скорости, раздатка, мостове.
2) Да ревизирам тенекии (където/ което има за кърпене, оправяне), да ревизирам тоците и да ги върне в максимално близкия до оригинален вид (без ТеНеТеМета и подобни).
3) Да мисля за тунинг - окачване, хеви дюти компоненти по трансмисия, мостове и т.н.
Или може би най-добре преди 1) 2) и 3) да преценя има ли смисъл да използвам тази кола за основа за целия този проект, или да я продам/ запазя за рез. части и да ползвам друга.
Успех в начинанията и ни дръж в течение !

Коментар