Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

    Няма фланци да, и съм с оригиналните +ови, ще сложа фланци, но не мога си намеря джанти, искат ми се 1 метални...

    Коментар


    • #32
      До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
      Няма фланци да, и съм с оригиналните +ови, ще сложа фланци, но не мога си намеря джанти, искат ми се 1 метални...
      Метални за ЛР тук има на Мангелс. Не знам с какъв офсет са обаче. Бих пробвал първо с минусови (или поне нулеви) джанти и след това ако се налага фланци. Вики (с късия черен Дифендър) си купи ДжантиТЕ за Ленд Ровър, поговори с него откъде, колко, как...

      Коментар


      • #33
        До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

        Това за щангите, не знам защо го изтри, но искам да ти кажа, че моето няма нито отпред, нито отзад и се кикеричи зверски...

        Коментар


        • #34
          До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

          Незнам темата с промените е всеобхватна, но някои са според зависи.
          Най-добре да има регулируеми Стабилизиращи щанги. При мен има и на 2-та моста, но аз бих пробвал и без и със. Трябва да си преместя и захващането на демпфера. Там зад моста просто не му е мястото, а как изглежда смазан уви не мога да покажа, братя Петрови можи и да имат, реликвата е в тях. Още ме е яд, беше само на 100км.
          Най-забавното е, че имам фарове мигачи и лайсни за фейслифт, но решетка така и не намерих/350 кинта в МП, В дару и леви по 250 с поръчка/. Та още не съм фейслифтнал, търся решетка из нет-а. Даже намерих в ебай 1 и я купих за 8 паунда + 15 доставка, но така и не я получих, получих си парите обрато обаче ...

          Коментар


          • #35
            До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

            Имам предна решетка за 1-ца. Като нова, даже с емблема. Ама ти нали смени фарове, мигачи и т.н. та незнам дали ще стане.
            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

            Коментар


            • #36
              До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

              Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
              Имам предна решетка за 1-ца. Като нова, даже с емблема. Ама ти нали смени фарове, мигачи и т.н. та незнам дали ще стане.
              За коя единица? И 200 и 300tdi се водят Дискавъри 1, а решетките са им различни.

              Коментар


              • #37
                До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                Трябва ми за 300тди, за 200 си имам

                Коментар


                • #38
                  До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                  Искам да попитам каква е идеята на по-ниските захващания на амовете,в смисъл печели ли се ход или какво?
                  А има ли смисъл от такива с два амортисьора?

                  За това иде реч: http://www.paddockspares.com/pp/OFF_...alvanised.html
                  Последно редактирано от Chico; 31-01-08, 11:47.
                  M.P.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                    Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                    Искам да попитам каква е идеята на по-ниските захващания на амовете,в смисъл печели ли се ход или какво?
                    А има ли смисъл от такива с два амортисьора?

                    За това иде реч: http://www.paddockspares.com/pp/OFF_...alvanised.html
                    Всичко става,зависи каква е колата и за какво ще я ползваш
                    Последно редактирано от Lazar; 31-01-08, 12:30. Причина: коригиране на цитат
                    Емил-00356 99872043-Малта
                    Defender-90

                    Коментар


                    • #40
                      До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                      Ако може малко повече да обясниш в смисъл ако се монтира трябва ли друго преправяне.Печели ли се ход,може би само надолу и се ограничава хода нагоре?Идеята е има ли смисъл от -2" towers.
                      При какъв лифт на 100" шаси се налага смяна на кардана?Може ли с оригиналния да се кара при 3"лифт?
                      Последно редактирано от Chico; 31-01-08, 13:13.
                      M.P.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                        Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                        Искам да попитам каква е идеята на по-ниските захващания на амовете,в смисъл печели ли се ход или какво?
                        А има ли смисъл от такива с два амортисьора?

                        За това иде реч: http://www.paddockspares.com/pp/OFF_...alvanised.html
                        Тези бомбета са за двойни амове и са усилени, защото оригиналните не издържат на сериозен офроуд. Това е само за хардаджии!
                        "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                        Коментар


                        • #42
                          До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                          Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                          При какъв лифт на 100" шаси се налага смяна на кардана?Може ли с оригиналния да се кара при 3"лифт?
                          Може. И при 4" пак може. Пробвано е. За справка Дискавърито на Велин в Габрово.
                          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                          Коментар


                          • #43
                            До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                            Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                            Тези бомбета са за двойни амове и са усилени, защото оригиналните не издържат на сериозен офроуд. Това е само за хардаджии!
                            Не съм напълно съгласен. Най-вече идеята на тези 'бумбета' е да позволят монтажа на по-дълъг амортисьор.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                              А относно 3 и 4 инча лифт на Дискавъри, тъй като аз не съм чувал за такъв стандартен кит (повече от 2 инча), предполагам, че говорим за някакво custom изпълнение, ще е интересно да споделите повече информация как и какво.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Смяна на предавателното число и ДРУГИ при Диско 1

                                За сега само проучвам нещата иначе си има серийни китове 3" и 4".
                                Нещо не схващам как като бомбето е по- ниско ще сложиш по-дълъг ам.
                                Идеята може би е за удължаване на ама и по-този начин се печели по-голям ход или?
                                M.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X