Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

    Първоначално публикуван от uazik Преглед на мнение
    ...Истината е че не са масови.

    Основната причина да не са много УАЗ- ките е Двигателя.
    Т.е. бензиновия двигател там не е популярен.
    Бензиновия на Уаз-а или бензиновия по принцип?
    А откога Уаз-а се прави с двигателя Андория?

    Коментар


    • #17
      До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

      Мисля,че бензиновия по принцип.

      С андория се произвежда УАЗ бая отдавна.


      В началото серийно не се произвеждаха коли с този двигател, а само по поръчка.

      Минималното количество беше 25 автомобила с ляв волан,50 автомобила с десен волан..
      Само УАЗ-31512 - индекс 3 андория.

      После направиха серийно 315143 - мисля,че 2002 г.
      След това Хънтър с Андория.
      В България има около 10 -на коли с регистрация.
      only 4 x 4,sim AWD

      Коментар


      • #18
        До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

        Дали пък не се разду прекомерно тази история с тези мостове? Примери с най-различни кърпежи и ТНТМ-та може да се дават добезкрай и от нашето всекидневие тук, без да се търсят чак в Африка.
        След като човека е виждал такова нещо и даже снимки е направил, значи няма основание да съмняваме, че някой, някъде е правил и такива експерименти, но това все още далеч не е показателно за масова практика!
        Всички знаем какви автомобили се движат във Куба например, там могат да се видят невероятни сглобки и комбинации. По време на войната /ВСВ/, масово са се монтирали газгенератори на съществуващите автомобили. Република Южна Африка до неотдавна беше поставена във тотална международна изолация /също като Куба/. На редица африкански страни, след като ставаха "братски", също им биваха налагани сериозни ограничения от страна на дотогавашните партньори.
        При такива обстоятелства, изобщо не е чудно, "Ландове" да са кърпени с УАЗ-кови мостове, независимо от техническите проблеми при реализацията и без значение на отражението върху експлоатационната им пригодност.
        Както е добре известно: "Когато няма риба - и рака е риба"
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • #19
          До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

          Силно умно.
          Когато португалците се разкараха от Мозамбик и Лаос, там се завряха юарците. А местните викнаха руснаците и кубинците. Та стана съвсем прилична война с ритане на бури, израелци и прочее борци за демокрация. Та никой нищо не е кърпил, ми съвсем нарочно на много хиляди нови дифендъри мостовете са пратени където им е мястото - на вторични суровини. А вместо тях са сложени нормални редукторни. Понеже за цели нови УАЗове просто не е имало време. Ма квото има - това.
          Като ширпотреба от тая война евреите и евроафриканците още се научиха и да копират руски оръдия и ходовата част на БТР-60, ама това е друга история.

          Коментар


          • #20
            До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

            Мали-ий: Португалци и южноафриканци в Лаос, че и кубинците там; Местните пък викнали руснаците - като Наджибула в Афганистан; Редукторните мостове са "нормални"; По-просто било да се нагаждат почти несъвместими елементи, вместо да се доставят фабрични автомобили!!!
            Бе, ...една лелка, казала на друга - на новогодишната опашката за банани...
            Последно редактирано от davc; 30-12-07, 16:40.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #21
              До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

              нищо не е кърпил, ми съвсем нарочно на много хиляди нови дифендъри мостовете са пратени където им е мястото - на вторични суровини.
              И що така
              Последно редактирано от Lazar; 30-12-07, 20:54. Причина: правопис
              Емил-00356 99872043-Малта
              Defender-90

              Коментар


              • #22
                До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                От къде да почна? От преимуществата на порталните мостове пред Тимкените и Спайсерите? Или на четирисателитните диференциали пред двусателитните?
                Ами, аз не съм чувал за историята на Африканския Рог от лелките по опашките. Не знам те какво си говорят там. Добави за всеки случай и Ангола.
                Не се сещам и какво е несъвместимото между военните мостове и дифендърската рама. Тунинг за начинаещи и бедни. Само който го мързи не кара така.

                Коментар


                • #23
                  До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                  Честно казано не мога да разбера за какво става
                  Последно редактирано от Lazar; 30-12-07, 20:54. Причина: правопис
                  Емил-00356 99872043-Малта
                  Defender-90

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                    Първоначално публикуван от Lany Преглед на мнение
                    Честно казано немога да разбера за какво става
                    Ами тя беше една тема, от нея станаха три и сега едната е в кошчето, мъча си да си спомня от коя тема тръгна всичко

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                      Дифендърските диференциали са с по два сателита. С това всичко свършва. Трошливи са.
                      Мостовете му са стандартни Спайсер. Конструкция такава. Понастоящем - масова. По името на един далавераджия, който пръв ги е пуснал в производство някога си. За разлика от преди тях господствалите мостове система Тимкен (по името на конструкторът си), спайсерите не са разрязани през картера на дифа, и от това следват разни ремонтни улеснения и уж якостни ползи. Освен тая класика, съществуват и портални, те и редукторни, те и военни УАЗови мостове. В тях диференциалът е дребен, хилав и с неголямо предавателно число. Останалото добавят редукторите в краищата му, до всяко колело. В крайна сметка се получава съществено увеличаване на геометричната проходимост без голямо увеличаване на общата височина на колата, пълно разтоварване на полуосите, по-голям коефициент на редукция на моста. Проходимостта се увеличава много за сметка на увеличението на клиренса на моста и на запаса от тяга. Експлоатационните предимства пред дифендърските изобщо са принципиални. Бушонното място от дифа се премества на гъбката - късият външен вал на бордовия редуктор. Това значи снижаване на времето за ремонт от един ден на половин час в полеви условия.
                      Тука има хора които много обичат да показват че са над битовизмите. Само че на война за едното получаваш награда - оставаш жив. А за другото разстрелват.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                        ...и сега едната е в кошчето...
                        Само внимавайте и тая да не отиде там.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                          Не разбрах за какво да внимавам. Модераторът би трябвало да следи и за смисълът. И да помоли мемоаристите да пишат как веднъж ена жигула ... в разделът Спомени, ч. 5 324. А не да обезсмисля темите.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                            Сигурно е така, хабер си нямам от тези сложни думи. Слагал съм от волво(редуктори на дефендер и не е зле),за това ми е интересно как става от Уаз. Може и да е функционално-нещо снимки, схеми или кой знае какво, да се види, да се пробваме
                            Последно редактирано от Lazar; 30-12-07, 20:55. Причина: правопис
                            Емил-00356 99872043-Малта
                            Defender-90

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                              )) А леле!
                              Виж разгледай малко архивите. За всичко има писано много. Квото не разбереш - питай. Само не искай "кажи нещо за химията", щото никой няма да ти отговори

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                                Кого да питам
                                Емил-00356 99872043-Малта
                                Defender-90

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X