Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
    От къде почна темата а до педалите стигна. Някъде някой във форума беше казал. Руското се ремонтира лесно, ефтино и често а другото трудно, скъпо и нарядко. И моя опит това показва. На руснаците замисъла често е невероятен, куца им изпълнението.
    А защо в африка не карат руски джипки?
    Колега,знаете ли с какви мостове са част от Ланд-овете в Африка.С УАЗ-ови.Освен че съм го чел по сайтовете,един познат бачка в ЮАР.Като беше тука имаше УАЗ.Отишъл там и разправя "Щях да падна,Ланд с Уляновски мостове..."Снимки показа,а аз .
    С "Фармахим" - непобедим
    Дизел - само дънки!

  • #2
    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

    Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
    Колега,знаете ли с какви мостове са част от Ланд-овете в Африка.С УАЗ-ови.Освен че съм го чел по сайтовете,един познат бачка в ЮАР.Като беше тука имаше УАЗ.Отишъл там и разправя "Щях да падна,Ланд с Уляновски мостове..."Снимки показа,а аз .
    Ами сигурно и тойотите и нисаните са с такива мостове. Всяко правило си има изключение, сега ако видя някъде УАЗ с Тойотски мостове, щото някой такива си сложил, това става ли правило?

    Коментар


    • #3
      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Ами сигурно и тойотите и нисаните са с такива мостове. Всяко правило си има изключение, сега ако видя някъде УАЗ с Тойотски мостове, щото някой такива си сложил, това става ли правило?
      Не,ама Уаз с Тойтски мостове не съм виждал.Докато Африканските Ландове са сравнително масово явление,братушките са изнесли много такива за Африка.Били доста по-дълготрайни от оригиналните и по-лесно се обслужвали,и по непретенциозни за масла.
      С "Фармахим" - непобедим
      Дизел - само дънки!

      Коментар


      • #4
        До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

        Съмнявам се да ползват УАЗови мостове, но не бих се и учудил...
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

          За Джамбазов
          Вече на теория УАЗ 469 не може да влезе в Европа.Имаше там едни работи Евро 2;4.А Африка дълго време си е била колония на Великобритания,кое е по-логично да има там-УАЗ-ове или Ландове?
          По тая логика и у нас е така-какво главно се кара в БА?Великобритански машини или братски?

          До Scrapheap
          Съвсем сериозно говоря не си правя майтап.Били с УАЗ-ови част от високопроходимците там.
          Последно редактирано от м20_маниак; 29-12-07, 13:20.
          С "Фармахим" - непобедим
          Дизел - само дънки!

          Коментар


          • #6
            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

            Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
            За Джамбазов
            Вече на теория УАЗ 469 не може да влезе в Европа.Имаше там едни рабори Евро 2;4.А Африка дълго време си е била колония на Великобритания,кое е по-логично да има там-УАЗ-ове или Ландове?
            По тая логика и у нас е така-какво главно се кара в БА?Великобритански машини или братски?
            Ама, аз не говоря за Eвропа, а за Aфрика. Там от доста време не са колонии. Сега там на теория може да се внесе всичко. Защо сега там не се внасят и карат масово Руски автомобили? Защо червения кръст не кара там Руски автомобили, Защо не се ходи на сафари с руска джипка? Никак не отричам качествата на руската техника, пак казвам прекрасен замисъл и лошо изпълнение.
            Последно редактирано от Lazar; 30-12-07, 20:54. Причина: правопис

            Коментар


            • #7
              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

              Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
              Не,ама Уаз с Тойтски мостове не съм виждал.Докато Африканските Ландове са сравнително масово явление,братушките са изнесли много такива за Африка.Били доста по-дълготрайни от оригиналните и по-лесно се обслужвали,и по непретенциозни за масла.
              А за кои "Ланд-ове" говорим? За Ланд Ровер или Ланд Круизер? (извинете, но ме напушва смях). Не, че не възможно, коя да е от всичките тия да се кара с мостове от другата, но не виждам смисъла и то в Африка. При положение, че точно там за старите Ровъри има части и в бакалията и наистина ти ги загъват в амбалажна хартия. А някакси не се сещам защо Уазковия мост е по-..., освен ако не си експериментатор. За Тойотовските мостове на разни BJ серии пък хептен.. Ех, тия Уаз-ки бе...

              Коментар


              • #8
                До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                Ама, аз не говоря за европа, а за африка. Там от доста време не са колонии. Сега там на теория може да се внесе всичко. Защо сега там не се внасят и карат масово Руски автомобили? Защо червения кръст не кара там Руски автомобили, Защо не се ходи на сафари с руска джипка? Никак не отричам качествата на руската техника, пак казвам прекрасен замисъл и лошо изпълнение.
                Мнозинството африканци са бедни.Сравниелно скоро са си извоювали свободата и страните им са слабо развити.Така че няма значение какво са внася при положение че повечето хора така или иначе няма да го купят защото нямат пари за него.Там от едно време още се внасят западни автомобили и както беше споменато по-горе: части има и в бакалиите.За Уаз къде ще търсиш части?
                Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

                Коментар


                • #9
                  До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                  Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
                  Там от едно време още се внасят западни автомобили и както беше споменато по-горе: части има и в бакалиите.За Уаз къде ще търсиш части?
                  Точно
                  С "Фармахим" - непобедим
                  Дизел - само дънки!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                    Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
                    Мнозинството африканци са бедни.Сравниелно скоро са си извоювали свободата и страните им са слабо развити.Така че няма значение какво са внася при положение че повечето хора така или иначе няма да го купят защото нямат пари за него.Там от едно време още се внасят западни автомобили и както беше споменато по-горе: части има и в бакалиите.За Уаз къде ще търсиш части?
                    Естествено че е така, идеята ми беше че за руската джипка ще ти трябват по-често

                    Коментар


                    • #11
                      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      А някакси не се сещам защо Уазковия мост е по-..., освен ако не си експериментатор. З)

                      Уазовите касети са с 4 сателита, докато на Ровърите само задните мостове на 109 и 110-ките са с такива касети (мисля че им казваха Салисбъри тайп, ама може и да греша).
                      Освен това на УАЗ-а задния диф е по средата на моста, а на ровъра е в дясно.

                      Айде - мостове иди-дойди, ама ако карат и с руски кутиии - то ще е вече прекалено - на моя змей от 1973 е със 4 синхронизирани предавки, които не се самоизключват, до колкото знам в УАЗ-ите от същите години се наблюдава обратното.

                      Освен това - в ЮАР има завод на ЛР.
                      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                        Явно е някаква сглобка за ремонт или недуразумение. Живял съм доста време там, карал съм Дифендър , правен в ЮАР. УАЗ в Африка почти няма, само в един период, когато някои Африкански страни са били "братски" с нас и СССР, са внесени малко Уазки за обслужване на геоложки експедиции и други подобни. И още нещо - В ЮАР, Мозамбик, Ботсвана, Зимбабве, Замбия, Намибия, Малави и още куп държави в тая част на света движението е с десен волан, английски тип и това е огромна пречка да се ползват Уазки, които са само с ляв волан. Поне аз за УАЗ с десен волан още не съм чувал.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                          В Африка / не говорим за ЮАР /, УАЗ с двигател андория се кара в следните страни -

                          ЕГИПЕТ,АНГОЛА.

                          УАЗ- военно предназначение - Мароко, Тунис, малко Либия.

                          Има и други дръжави ,като Судан,Еритрея/полу държава/,Етиопия.

                          Истината е че не са масови.

                          Основната причина да не са много УАЗ- ките е Двигателя.
                          Т.е. бензиновия двигател там не е популярен.
                          only 4 x 4,sim AWD

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ленд Роувър с УАЗ-ови мостове в Африка

                            В едно филмче за историята на УАЗ( май на ФТПто го има)се споменаваше че товва се е правило,"заменя се англииската ходова част на Съветска" но по мои спомени се говореше за 70-80те години
                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар


                            • #15
                              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                              Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
                              Уазовите касети са с 4 сателита, докато на Ровърите само задните мостове на 109 и 110-ките са с такива касети (мисля че им казваха Салисбъри тайп, ама може и да греша).
                              Освен това на УАЗ-а задния диф е по средата на моста, а на ровъра е в дясно.

                              Айде - мостове иди-дойди, ама ако карат и с руски кутиии - то ще е вече прекалено - на моя змей от 1973 е със 4 синхронизирани предавки, които не се самоизключват, до колкото знам в УАЗ-ите от същите години се наблюдава обратното.

                              Освен това - в ЮАР има завод на ЛР.
                              За 109 нямам представа за касетите, знам, че е имало LSD версии.
                              На 110 само големия диференциал (има 110-тки с голям и с малък диференциал отзад) са 4-сателитни, и то от 300tdi county версиите насам.

                              А това за мостове от Уаз на ЛР (най-вече Серии) е правено на доста места, но на любителски принцип и е много далеч от градските легенди и фото-албуми на Стефан.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X