Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

    Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
    ...ако пуска турбото...
    А може и просто да му е гранясала картерната вентилация и от това да се омаслява.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

      Да се види в сервиз трябва, турбото е от малкото скъпи набутвации в тая кола

      Коментар


      • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

        Хвани някой от собствениците на Диско 1 да дойде с теб на оглед. Те(ние) всичките разбираме от ремонти, щом карам тея кочини Поне ще ти кажат специфичните проблеми, да знаеш къде и как да гледаш.

        Коментар


        • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

          То за тея пари от това място е ясно, че машината ще има, какво да и се прави. Обаче турбото баш не бих искал да ми е първи ремонт . А него както и да го гледаш на място... или ще работи или не. Но може да му изскочи проблем как си ще. Инак и при мен е омазан и кулера и въздушния колектор, но масло не капе... и турбото работи /то си е така от години и не е зле да го оправя, но нали като работи и не се пипа и те така /.

          Коментар


          • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

            Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
            То за тея пари от това място е ясно, че машината ще има, какво да и се прави. Обаче турбото баш не бих искал да ми е първи ремонт . А него както и да го гледаш на място... или ще работи или не. Но може да му изскочи проблем как си ще. Инак и при мен е омазан и кулера и въздушния колектор, но масло не капе... и турбото работи /то си е така от години и не е зле да го оправя, но нали като работи и не се пипа и те така /.
            Човека ми смъкна до 3000лв. джипа след като го запалих работеше хубаво, като му дам газ пушеше много, но май не е пален отдавна.
            Пръчката на маслото като я изкарах препушваше съвсем леко, но като се даде газ не излизаше въздух нищо от там.
            Пода има леки ръждички, врати и такива няма нищо ръждясало и рамата е здрава. Прии тръгване от завой и спиране се чува нещо от сферата.
            Като му подам газ все едно нещо по карданите е разбито има лек удар. но май за 3000лв няма какво повече да се иска.

            Ето и малко снимки ако някой го е гледал:









            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-06-13, 10:13. Причина: добавяне на снимки за съвет
            LR Discovery 300Tdi 1996
            Subaru Outback 2.5 1998
            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

            Коментар


            • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

              Винаги съм се кефил на двувратата единица, заради възможността да я кастриш на воля отзад и да набуташ големи галоши с минимален лифт. Ако си търсиш играчка, за мен това има много потенциал, с оглед и на цената. Ръжда по панелите (врати и калници) не търси - алуминиеви са. Гледай рамата, пода, подкалниците и праговете.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

                Аз си резнах задните врати и така и не съм ги запушил... даже ги оставих отворени, че и се доразцепиха та да изтича гнязтта от тях . Та не е като 2вратка, ноо то за гората много няма значение. Инак изглежда по-лъскав от моя 100%, но пък то повечето сериозни ремонти не си и личат... като смяна на ангренажен ремък... Инак това от карданите дето чуваш сигурно са луфтовете от дифовете, а и от раздатката... или просто имаш каре/та за смяна/. Аз бих заложил и на двете, но каретата са спешни, пък луфтовете не чак толкоз... Шумовете от сферата сигурно са пак от карето, но то е по-скъпо от това на кардана... Не си купувай части от бг, щото някои са с по 100-300 и повече проценти по-скъпи... Скоро не съм взимал каре от тук, но преди бяха по 70-90 лева, а от Англия са по 5-10 паунда... за кардан нали. Карето на полуоската е по-скъпо и там, но тук ептен. Ръжда имам и по алумина, но тя е мързелива и не напредва като тая по пода и шасито... Така де по шасито също е мързелива, но мода заминава за отрицателно време!!! Та виж си ръждите по него, те са ти основен проблем... Да пуши от пръчката не е нормално обаче, а да пуши много също, но е възможно и може и да не е фатално... за 3000 лева си е сериозна машина, ако и още толкоз да сипеш за ремонти, ще те слуша дълго и вярно... Моя на пътя не ме е оставял нивга.

                Коментар


                • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

                  Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                  Скоро не съм взимал каре от тук, но преди бяха по 70-90 лева, а от Англия са по 5-10 паунда... за кардан нали.
                  Аз моя кардан го правих преди два месеца и платих към 70 и малко лева за трите карета, уж Койо. Поне външно изглеждаха по-яки от GKN-a. Та карета вече и тук се намират на нормални цени.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

                    В крайна сметка се отказах от този екземпляр и сега оглеждам други. За съжаление днес гледах един за 5300лв в София (от мобилето) , но пода изгнил, на задните врати изгнил и замацан да не си личи много.... и се отказах да го гледам повече. Някой знае ли (мяркал ли е?) читаво Диско 1 300тд може и 200....
                    LR Discovery 300Tdi 1996
                    Subaru Outback 2.5 1998
                    Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                    Коментар


                    • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

                      Кой вариант е по-добър за Диско 1 300 ТДИ:

                      1. Леко ръждив с добър мотор
                      2. Без ръжда с не много добър мотор

                      Вариант без ръжда с добър мотор няма - обиколил съм всички, които се предлагат в момента на пазара в цяла България.
                      Discovery I, 300 TDI

                      Коментар


                      • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

                        Зависи за какво ще се ползва: ако е за лов или по-хард офроуд разходки аз бих избрал по-добрия мотор. Ако ще е семеен автомобил - по-добре без ръжда, а мотора да се смени или ремонтира.

                        Коментар


                        • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

                          Ще се ползва зимата за семеен и лятото за лек офроуд и къмпинг. То ако взема без ръжда и му сменя мотора, ще излезе минимум 8000 лв., без да включвам гуми.
                          Discovery I, 300 TDI

                          Коментар


                          • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

                            Първоначално публикуван от alexstoilov Преглед на мнение
                            Ще се ползва зимата за семеен и...
                            Не си представям изгнил автомобил за "семеен". Ако пък тръгнеш да го оправяш ще се окаже, че решаването на тоя проблем се доближава до цената на ремонт на двигател. Само, че "оправянето" е в съвсем краткосрочен план, тоест трае малко, докато читав ремонт на двигателя гарантира 150 - 200 хил. км. пробег.

                            Коментар


                            • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

                              Моето Диско го купих вече преди 2 седмици горе долу. След много прегледи установих че почти всички имат същите забележки. Праговете отдолу бяха тръгнали (лятото с 2-ка ламарина ще ги ремонтирам), на задните врати на ъгълчето е тръгнала ръжда, пода в задната част като го вдигнах на крика изглежда запазен. Тавана е увиснал (и след малко почвам демонтажа) , шоф. седалка е пропаднала (предишният собственик минаваше 100+кг. ) Джипа го купих със стандартните гуми 235/70/16 BF goodrich AT. Ето и една налична снимка която имам. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:disco.jpg
Прегледи:1
Размер:217.9 КБ
ID:5519978
                              LR Discovery 300Tdi 1996
                              Subaru Outback 2.5 1998
                              Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                              Коментар


                              • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery1

                                Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
                                Моето Диско го купих вече преди 2 седмици горе долу. След много прегледи установих че почти всички имат същите забележки. Праговете отдолу бяха тръгнали (лятото с 2-ка ламарина ще ги ремонтирам), на задните врати на ъгълчето е тръгнала ръжда, пода в задната част като го вдигнах на крика изглежда запазен. Тавана е увиснал (и след малко почвам демонтажа) , шоф. седалка е пропаднала (предишният собственик минаваше 100+кг. ) Джипа го купих със стандартните гуми 235/70/16 BF goodrich AT. Ето и една налична снимка която имам. [ATTACH=CONFIG]629091[/ATTACH]
                                Честито, много да му се радваш и много безаварийни километри да минеш!
                                Р.П.(RFF) 0898677590
                                Пътна помощ
                                ДЕНОНОЩНО

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X