Както е видно от заглавието, темата е за монтиране на втори алтернатор на Td5.
Оригиналният алтернатор на Td5 е 120А с вакуумна помпа на него. Такъв тунингов с помпа има до 150А, който няма да е достатъчен за два Одисея и голяма пикова консумация, та се взе решение за още един поне 200А монтиран на мястото на компресора за климатика.
Някой правил ли е това упражнение конкретно на Td5 ?
Оригиналният алтернатор на Td5 е 120А с вакуумна помпа на него. Такъв тунингов с помпа има до 150А, който няма да е достатъчен за два Одисея и голяма пикова консумация, та се взе решение за още един поне 200А монтиран на мястото на компресора за климатика.
Някой правил ли е това упражнение конкретно на Td5 ?
Коментар