Спирачки като на П38 с помпа за налягане. Започва да спира уникално дори и с големи гуми. Намерих схемата в индизайн. Ако искаш пиши на ЛС
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея
Свий
X
-
Nikiboy качи схемата тук, може и да стигна някой ден до спирачките. Сега както са мисля че доста добре спира (всичко е ново). Проблемите ми са с тръгването повече
Междувременно си взех една книжка която май трябваше да купя преди да почна:
Много полезна информация има за тия мотори.
Коментар
-
Мина доста време, и ще взема да кача няколко снимки от привидно безгрижния живот на собственик на Range Rover Classic
След поредното посещение в сервиз за генерации, което резултира в 95% не-пърдяща генерация:
което е супер спрямо предните 3 подобни посещения (все пак говорим за чисто нова генерация, нормално да отнеме над година и сума си ходения и пари налЕ, мисля че ако си бях платил тук за неръждавейка от-до щях да съм много напред), установих 2 други проблемчета:
1. жилото на ръчната се изпичаше на тръбата, подпрях го те така, не знам фабрично как стои:
2. Раздатката тече. От семеринга към скоростите най-вероятно. Засега ще се долива.
Една друга снимка, сложих му много прилично покривало на таблото (тука не е опънато още, не бях сложил велкрото):
Разпадащите се пласмашотини от интериора най-накрая ще си намерят майстора:
Това вдясно е предварителен принт (от неустойчив/евтин материал), ще има корекции и тогава финален, като свършим работата ще направя реклама на младежите които го направиха.
И сега последно: върти ми се да сменя малко концепцията и да го върна в колкото мога по-оригинален вид, и да му завърша реставрацията.
Поздрави на всичкиПоследно редактирано от marinRRC; 16-10-20, 23:25.
- 1 like
Коментар
-
Благодаря за коментара, в движение сме засега, някак Дано да влезе и в кондиция някога.
Теча не е от раздатката, а от скоростите. Дано устиска още малко, взех 1 шприц за масло ама като се бях нагъзил отдолу... масло за кутията нямах, само атф за раздатката.
Реших да преглътна едно делко и бобина, да ми е мирна главата, че старото има къде 10 градуса луфтове и всичко е на парчета вътре, и вакуумния регулатор не работи, и още и още...
Скоро ще се монтира:
Не ми работи бензина, според днешните тестове - регулатора за налягане на горивото не се отваря и нищо не отива в обратния маркуч към резервоара.
Което води до свръхналягане в рейката, пречещо на инжекторите да се отворят, а помпата спира да работи докато не спадне.
Сега търся някакъв по-нормален вариант за такъв регулатор, че не ми се нравят цените на точно този артикул.
Ако някой може да сподели опит по темата ще съм благодарен
Коментар
-
ATFза раздатката??????????????????????????????????????????????????За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Честно казано не знам с какво е сега, защото не я пълних аз, но навсякъде за Борг Уорнър си дават АТФ. Имам сигурно 20 различни документа и все е така.
Скоростите са ми с МТФ94.
За регулатора, излизат тия парт номера (с рейка от 3.9 съм):Може да е полезно за някой.Bosch 02680160257 Peugeot 96045185 BMW 1 709 906
Коментар
-
Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнениеАз се изказах за Д1 с ръчна скоростна кутия.
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
Здравейте пак,
Днес полегнах да досипя масло в скоростите - глътна малко, 100-150мл макс. Като мушнах пръст в пробката се омазни, демек не е съвсем зле положението. Тамън няма да ръждяса корпуса на кутията тая зима
Иначе се мъча да го накарам да заработи на бензин. Смених регулатора на налягането, поведението не се промени. Явно помпата и 2.5 бара не може да дигне (китайска, 110лв преди 2г)...
Установихме че ЕCU-то е дало фира на няколко фронта, най-вече VR conditioner-a на индукционния датчик на КВ, и не отчита въртенето. Може би тези дни ще имам работещ (трябва да се запои с повърхностен монтаж една платчица с елементи) и ще продъжат мъките.
Иначе онзи ден като карах с около 100-110 имам едно тресене отпред, и се чудя от гумите ли е, или е нещо по самата предница? Амортисьора е нов, Билщайн. Уж всичко е ОК по железата, ама не се знае.
Коментар
-
Само да кажа, че отново работи на бензин, от известно време Доста неща се наложи да се препипат, като например всички маси по мотора, кабела на индукционния датчик сменихме с нов, ЕКУ-то се наложи да се настрои от начало. Пали трудно на всички горива.
Сменихме делкото, голяма веселба, сега има работещ вакуумен аванс. Но газта се прецака.
Онзи ден изпрасках едно арматурно желязо забито в няква нива, строших си новата престилка под предната броня. Днес гледам маркуча за преливника на резервоара (бензиновия, от трабант) виси.
Накратко - няма край Важното е че е в боя, да избутаме зимата пък ще го мислим.
- 1 like
Коментар
-
Коментар
-
Здравейте отново.
Няма някакви бог знае какви новини, като цяло ми дава индикации че ще ражда раздатката скоро (май позатяга на асфалт при завой и свирят гумите). Аз го карам по 5-10км на уикенд, асфалт и черен път/поле, и напоследък не е и сухо, но приближава видов ден де. Минават ми еретични мисли и се чудя може ли да се намери комплект колектор и карбуратор, иска ми се да го опростя. Може и газта да сваля, на мен най-големия пробег ми е да заредя газ (15км в посока).
Преди имаше камари оферти в Англия, аз бях на вълна модернизации... Ако някой има нещо в предвид или мисли по темата (колектора и карбуратор), моля да се изкаже Също ми е интересно по колко вървят LT230-ките и когато ми се строши BorgWarner-а дали това е по-удачния вариант спрямо ребилд, според вас.
Поздрави на всички!
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар