Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спирачки като на П38 с помпа за налягане. Започва да спира уникално дори и с големи гуми. Намерих схемата в индизайн. Ако искаш пиши на ЛС

    Коментар


    • Nikiboy качи схемата тук, може и да стигна някой ден до спирачките. Сега както са мисля че доста добре спира (всичко е ново). Проблемите ми са с тръгването повече
      Междувременно си взех една книжка която май трябваше да купя преди да почна:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200225_092204.jpg
Прегледи:814
Размер:836.5 КБ
ID:6567255

      Много полезна информация има за тия мотори.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • Колеги, има ли някой с диско или п38 с 4.0 или 4.6 с Thor колектор, в/около София? Искам да разгледам инсталацията и сетъпа като цяло, мисля да минавам на такъв (имам железата).

        Коментар


        • Мина доста време, и ще взема да кача няколко снимки от привидно безгрижния живот на собственик на Range Rover Classic

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20201010_174228.jpg Прегледи:0 Размер:1,006.5 КБ ID:6657764
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200907_194554.jpg Прегледи:0 Размер:710.9 КБ ID:6657757
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200906_193101.jpg Прегледи:0 Размер:607.9 КБ ID:6657758
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200711_191044.jpg Прегледи:0 Размер:1,019.9 КБ ID:6657759
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200621_193251.jpg Прегледи:0 Размер:465.0 КБ ID:6657760
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG-5d576cc4c6ac8547f01680873fde036e-V.jpg Прегледи:0 Размер:859.6 КБ ID:6657765

          След поредното посещение в сервиз за генерации, което резултира в 95% не-пърдяща генерация:



          което е супер спрямо предните 3 подобни посещения (все пак говорим за чисто нова генерация, нормално да отнеме над година и сума си ходения и пари налЕ, мисля че ако си бях платил тук за неръждавейка от-до щях да съм много напред), установих 2 други проблемчета:
          1. жилото на ръчната се изпичаше на тръбата, подпрях го те така, не знам фабрично как стои:
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200921_140932.jpg Прегледи:0 Размер:512.3 КБ ID:6657761
          2. Раздатката тече. От семеринга към скоростите най-вероятно. Засега ще се долива.
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200921_140929.jpg Прегледи:0 Размер:666.7 КБ ID:6657762Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200921_140925.jpg Прегледи:0 Размер:547.6 КБ ID:6657763

          Една друга снимка, сложих му много прилично покривало на таблото (тука не е опънато още, не бях сложил велкрото):
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200922_122506.jpg Прегледи:0 Размер:648.4 КБ ID:6657766
          Разпадащите се пласмашотини от интериора най-накрая ще си намерят майстора:
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200922_184421 (1).jpg Прегледи:0 Размер:179.5 КБ ID:6657767Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20201016_150728.jpg Прегледи:0 Размер:566.1 КБ ID:6657768
          Това вдясно е предварителен принт (от неустойчив/евтин материал), ще има корекции и тогава финален, като свършим работата ще направя реклама на младежите които го направиха.

          И сега последно: върти ми се да сменя малко концепцията и да го върна в колкото мога по-оригинален вид, и да му завърша реставрацията.

          Поздрави на всички
          Последно редактирано от marinRRC; 16-10-20, 22:25.

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            ей, вкара го в кондиция и това е, браво!

        • Благодаря за коментара, в движение сме засега, някак Дано да влезе и в кондиция някога.
          Теча не е от раздатката, а от скоростите. Дано устиска още малко, взех 1 шприц за масло ама като се бях нагъзил отдолу... масло за кутията нямах, само атф за раздатката.
          Реших да преглътна едно делко и бобина, да ми е мирна главата, че старото има къде 10 градуса луфтове и всичко е на парчета вътре, и вакуумния регулатор не работи, и още и още...
          Скоро ще се монтира:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201025_094304.jpg
Прегледи:571
Размер:490.3 КБ
ID:6661468
          Не ми работи бензина, според днешните тестове - регулатора за налягане на горивото не се отваря и нищо не отива в обратния маркуч към резервоара.
          Което води до свръхналягане в рейката, пречещо на инжекторите да се отворят, а помпата спира да работи докато не спадне.
          Сега търся някакъв по-нормален вариант за такъв регулатор, че не ми се нравят цените на точно този артикул.
          Ако някой може да сподели опит по темата ще съм благодарен

          Коментар


          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            Виж по магазините (и он лайн) за авто тюнинг, имам спомени че се продаваха, нещо с кранче и манометър.....

        • ATFза раздатката??????????????????????????????????????????????????
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Знам, че това не е ДЖИЙП но американците ручат АТФ в раздатките, може и англичаните да са на такава диета.

        • Англичаните ручат нормално диференциално масло в раздатките. Виж в ръчните си скоростни кутии сипват за ручане MTF 94.
          Георги Танев (0+)
          Land Rover Discovery 1 300 TDi
          Land Rover Club Bulgaria
          0887 930 238, 0878 797 768

          Коментар


          • Честно казано не знам с какво е сега, защото не я пълних аз, но навсякъде за Борг Уорнър си дават АТФ. Имам сигурно 20 различни документа и все е така.
            Скоростите са ми с МТФ94.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_2020-10-26_121102.png
Прегледи:520
Размер:2.9 КБ
ID:6661620
            За регулатора, излизат тия парт номера (с рейка от 3.9 съм):
            Bosch 02680160257
            Peugeot 96045185
            BMW 1 709 906
            Може да е полезно за някой.

            Коментар


            • Борг Уорнър променя нещата. Нека Таргата каже. Аз се изказах за Д1 с ръчна скоростна кутия.
              Георги Танев (0+)
              Land Rover Discovery 1 300 TDi
              Land Rover Club Bulgaria
              0887 930 238, 0878 797 768

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                Аз се изказах за Д1 с ръчна скоростна кутия.
                И аз.

                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • Здравейте пак,

                  Днес полегнах да досипя масло в скоростите - глътна малко, 100-150мл макс. Като мушнах пръст в пробката се омазни, демек не е съвсем зле положението. Тамън няма да ръждяса корпуса на кутията тая зима
                  Иначе се мъча да го накарам да заработи на бензин. Смених регулатора на налягането, поведението не се промени. Явно помпата и 2.5 бара не може да дигне (китайска, 110лв преди 2г)...
                  Установихме че ЕCU-то е дало фира на няколко фронта, най-вече VR conditioner-a на индукционния датчик на КВ, и не отчита въртенето. Може би тези дни ще имам работещ (трябва да се запои с повърхностен монтаж една платчица с елементи) и ще продъжат мъките.
                  Иначе онзи ден като карах с около 100-110 имам едно тресене отпред, и се чудя от гумите ли е, или е нещо по самата предница? Амортисьора е нов, Билщайн. Уж всичко е ОК по железата, ама не се знае.

                  Коментар


                  • Само да кажа, че отново работи на бензин, от известно време Доста неща се наложи да се препипат, като например всички маси по мотора, кабела на индукционния датчик сменихме с нов, ЕКУ-то се наложи да се настрои от начало. Пали трудно на всички горива.
                    Сменихме делкото, голяма веселба, сега има работещ вакуумен аванс. Но газта се прецака.
                    Онзи ден изпрасках едно арматурно желязо забито в няква нива, строших си новата престилка под предната броня. Днес гледам маркуча за преливника на резервоара (бензиновия, от трабант) виси.
                    Накратко - няма край Важното е че е в боя, да избутаме зимата пък ще го мислим.

                    Коментар


                    • BatGeorgeone
                      BatGeorgeone коментира
                      Редактиране на коментар
                      Браво, само напред и на горе

                  • Айде малко да се посмеете
                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210207_160730.jpg Прегледи:0 Размер:944.9 КБ ID:6706368
                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210207_160725.jpg Прегледи:0 Размер:978.9 КБ ID:6706369
                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210207_160718.jpg Прегледи:0 Размер:980.9 КБ ID:6706370

                    Коментар


                    • bullet_pk
                      bullet_pk коментира
                      Редактиране на коментар
                      Нищо особено, стоиш си вътре на комфортно и удобно, докато дойде трактора...

                    • IvanIvanovi
                      IvanIvanovi коментира
                      Редактиране на коментар
                      на всички ни се е случвало, но не всички си прзнават

                    • marinRRC
                      marinRRC коментира
                      Редактиране на коментар
                      Баща ми ме дръпна с Forester-a Иначе времето беше супер, няма драма. Просто беше много балъшко, и то на 2-3м от твърдо.

                  • Гуми и лебедка и си капитан Планета
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • Здравейте отново.
                      Няма някакви бог знае какви новини, като цяло ми дава индикации че ще ражда раздатката скоро (май позатяга на асфалт при завой и свирят гумите). Аз го карам по 5-10км на уикенд, асфалт и черен път/поле, и напоследък не е и сухо, но приближава видов ден де. Минават ми еретични мисли и се чудя може ли да се намери комплект колектор и карбуратор, иска ми се да го опростя. Може и газта да сваля, на мен най-големия пробег ми е да заредя газ (15км в посока).
                      Преди имаше камари оферти в Англия, аз бях на вълна модернизации... Ако някой има нещо в предвид или мисли по темата (колектора и карбуратор), моля да се изкаже Също ми е интересно по колко вървят LT230-ките и когато ми се строши BorgWarner-а дали това е по-удачния вариант спрямо ребилд, според вас.
                      Поздрави на всички!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X