Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

    Моят опит сочи крива глава, значи шлайф на главата, с голям камък минавах и блока и след това хубава метална гарнитура с увеличена дебелина за компенсиране на шлайфа. Все пак проверка на главата за пукнатини ми се вижда задължителна и другото което е смяна на болтовете за главата. Не бяха много скъпи комплекта. Хич не се отчайвай.
    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

    Коментар


    • #17
      От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

      Болтовете пишат , че няма нужда от нови.
      Гарнитурата е според надстърчането на буталата над блока.
      Смятам , че предният ремонт е извършен с шлайфане на главата.Сега няма да е лошо също да се провери за деформации.По това , което се вижда от снимките има кривина на блока.С подходящ камък и търпение ( много време и поливане с нафта ) ще се изправи.
      Успех!
      пп Кутрето е симпатяга.
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #18
        От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

        Мойте болтове се бяха разтегнали, разбрах ги по следния начин-взимаш два болта, слагаш ги един срещу друг и допираш резбите с цялата дължина, когато са разтегнати се вижда разминаване в стъпката им на определени места, най вече в средата. И понеже моята глава я стъргах няколко пъти докато открия че е спукана накрая сложих най дебелата гарнитура която намерих (май беше с 4 дупки) и така, сега е добре. Иначе заради седящите клапани (май така се казваха да не бъркам, с повдигащи прътове) свалянето и качването на главата си е лесна работа, особено като му свикнеш.
        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

        Коментар


        • #19
          От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

          Не оспорвам проверката им , ни най малко.
          Няма как на дизелов силов агрегат от "стъргане" на главата да надстърчат повече буталата.Може да стане само от шлайфане на блока.
          Иначе компресията ще се намали.Малко, но все пак.Гонят се техническите данни заложени от конструкторът.
          Това , което казваш важи при бензинов агрегат .Там трябва да се запази горивната камера , или да се внесат други изменения в горивото . газоразпределението и т.н.
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #20
            От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

            Ама с шлайфането на главата се приближават клапаните до буталата....

            И пак да успокоя човека че това е силно глупако устойчив автомобил който носи много... има още много път да извърви докато го счупи тотално, ако изобщо...
            Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

            Коментар


            • #21
              От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

              Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
              Ама с шлайфането на главата се приближават клапаните до буталата....

              И пак да успокоя човека че това е силно глупако устойчив автомобил който носи много... има още много път да извърви докато го счупи тотално, ако изобщо...
              Ми не.Те са затворени , когато буталото е горе.Няма такава наука.Просто буталото ще дрънка в главата , или ще прави по-голяма горивна камера , от гарнитурата.Останалото го прави КММ и ГРМ.
              пп На главата има марки , от които натам след шлайфане почват да важат едни правила , като смяна на глава.
              Последно редактирано от jeko47; 25-08-16, 13:07.
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #22
                От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

                Аз като лаик да питам гарнутурата на главата редно ли е да се клепе със силикон както на снимките ?
                Land Rover Discovery
                Където е текло пак ще тече ...

                Коментар


                • #23
                  От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

                  До колкото знам-НЕ! Аз ги намазвам с графитна грес, но може и това да е излишно.
                  Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

                    Да кажа няколко неща и да питам още едно нещо.

                    1. Не е била мазана със силикон. Просто това е боята на гарнитурата
                    2. Четох че за избора на гарнитура се прави точно така. Мери се колко надстърча буталото над блока и се прави избора между гарнитура с 0 дупки до гарнитура с 1 дупка (0,3,2,1)
                    3. Четох че за тази глава не е желателно много шлайфане. Довечера ще направя снимки или утре (когато успея да изчистя блока и главата) за да се види за кривина. Имам огромен шублер и луфтомер. В големите книги пише не повече от 0.08мм кривина. Така на пръв поглед на блока между 2-3 цилиндър е повече, но това тези дни ще го разбера.
                    4. Не съм се отчаял.... Просто и това лято камиона умря на дълго.
                    5. При толкова четене из английски сайтове и видяни толкова бракувани глави срещнах всякакви мения. Много хора твърдят че даже и да има лека кривина на блока(главата) composite gasket обира по-добре минималните кривини отколкото MLS гарнитура. Твърдението било че MLS била за перфектно гладки (нови) повърхности. Вашето мнение и опит?

                    Въпрос:
                    1. Има един сензор на главата.(датчик) След като четох се оказва че е температурен сензор. Каква му е функцията? До сега съм карал с прецакан такъв, защото чера като свалих главата установих че се върти, което значи че каквото има вътре е скъсано. Някъде четох, че този сензор играе някаква роля за EGR-а. Някой би ли ми казал какво точно изпълява това чудо. Мисля че номера му е ERR2081, но може и да греша.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ERR2081.jpg
Прегледи:1
Размер:40.8 КБ
ID:5724092

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:107.1 КБ
ID:5724093
                    Последно редактирано от bestbg; 25-08-16, 15:24. Причина: добавяне на N5
                    LR Discovery 300Tdi 1996
                    Subaru Outback 2.5 1998
                    Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                    Коментар


                    • #25
                      От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

                      EGR има управляващ блок в кухината зад жабката и май мереше температура. Разкарай EGR ще усетиш разлика.
                      п.п. искрено се чудя на желанието и усърдието ти да поддържаш тази кола след толкова бели по нея. Успех!
                      Не бързай ако искаш да стигнеш
                      __________________________________
                      Discovery II TD5 10P

                      Коментар


                      • #26
                        От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

                        Металексова гарнитура на блок с отклонения няма да уплътни.
                        Гледай , като шлайфаш блока да няма разлики в надстърчането на бутала 1 и 4 .Останалото , след като затвориш мотора правилно.
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

                          Готов.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160828_131647.jpg
Прегледи:1
Размер:52.7 КБ
ID:5724509

                          Първо палене след гарнитурата. Загрява и не надува. За сега е успешно. Тези дни с повече снимки постове.

                          https://youtu.be/O5AuZElhJo0

                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-08-16, 15:33.
                          LR Discovery 300Tdi 1996
                          Subaru Outback 2.5 1998
                          Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                          Коментар


                          • #28
                            От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

                            Вчера бях много happy след като тръгна и просто пуснах клипчето от телефона.

                            След толкова четене реших че главата няма нужда от шлайф, защото е шлайфана сравнително скоро пък и ако на всяко сваляне се шлайфа то няма да остане глава. Позачистих главата и блока и премерих както пише в книгата. Резултата беше - навсякъде перфектно само между 2-ри и 3-ти цилиндър близо до водната магистрала криво. Криво като казвам и блока и главата по какъвто и начин да се мери. Добрее... Кривината обаче немога много точно да я хвана, защото луфтомера ми е 0.05мм и 0.1мм и реших че щом 0.05 влиза а 0.1 не влиза е в границата на допустимото:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a2.jpg
Прегледи:1
Размер:64.7 КБ
ID:5724595

                            Главата по същият начин:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a3.jpg
Прегледи:1
Размер:76.0 КБ
ID:5724596

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a4.jpg
Прегледи:1
Размер:58.0 КБ
ID:5724597

                            Последва мерене на буталата. Първо бутало мерих струвах... надстърчаше 0.8* , но по малко от 0.85... Премерих и между 2-ри и 3-ти и там 0.85 влизаше. Реших че ще търся no hole гарнитура. Намерих в петък и неделята като остана време го сглобих. В момента е с гарнитура 1.6мм - най дебелата - без дупки. Някаква белгийска била Payen. Ще видим колко ще кара. А да и реглаж на клапаните направих преди да затворя мотора.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a1.jpg
Прегледи:1
Размер:109.2 КБ
ID:5724598
                            Последно редактирано от bestbg; 29-08-16, 08:23.
                            LR Discovery 300Tdi 1996
                            Subaru Outback 2.5 1998
                            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                            Коментар


                            • #29
                              От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

                              Гернитурите Payen са Genuine OEM за Ландито за момента, както за семерингите е Olring-a който също е Genuine OEM.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

                                На няколко пъти се споменава тук за гарнитура с отвори и такава без - аджеба за какво става въпрос?
                                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X