Здравейте,
След като имах проблеми с датчика за налягане на масло преди месец и псиах, сега пак се върнах от път с проблеми. Нямам едни 5000км без ядове.
Малко предистория. Преди 20 000км бе правено турбо и мотор. После се чупиха сумати други глопости но нямах явове с турбо и мотор. Преди месец светна лампата за маслото само когато е в ниски обороти. Смених датчика за масло и маслото и 2000км нямам проблеми, но вчера на 60км от София изведнъж стрелката на температурата почна да се вдига. Спрях и гледам теч. Оправих на място с подръчнио материали супаният марку- Дък тейп и свински опашки. Това е маркуча към термостата: ESR2491 . Сипах вода обезвъздуших (стана на един петрол точно). Продължих. След 25км на вакарел (отбивката към тия за осоляването) ... пак температурата почна да се качва..... Отворих тече от капачката на казана... изчаках да охлади, отворих изхвърли водата. Сипах нова (вече се бях заредил). И пак към софия.... После след известно време пак почна да вдига, но дойде нанадолнище и го оставих и охлади до нормалното. После на равното по магистралата дам леко газ и вдига температура по инерция и пада и така до карулката. На петрола пак изхвърли водите от казанчето. Изчаках пореден час и сипах пак вода и обезвъздуших. Прибрах се и си легнах че бях скапан. 50-60км 4 часа и малко. (от общо 480).
Сутринта сипах вода и отидох до работа където обедната почивка видях ч1е е спукал и друг маркуч. Единият от парното който влиза в тръбата над мотора, а не в двигателя.... До тук добре. Него го направих с един преходник, обезвъздуших и всичко изглежда ОК.
Запалих джипа и маркучите твърди като камък. Загасих. Пробвам да отворя казанчето и всичко бълбука и изхвърли водата. Това ме навежда на мислълта че надува системата с изгорели газове... което ще рече.....




Глава,блок или гарнитура???
За сега нямам намерение да го карам, защото ще пръсне още нещо от такова налягане.
П.П. Не намерих тема за 300тди с проблеми в охладителната (само за Free-to i Td5 )
Обезвъздушена система за пореден път, оправени маркучи да не тече. Паля отвярям казана и вижте клипчето:
След като имах проблеми с датчика за налягане на масло преди месец и псиах, сега пак се върнах от път с проблеми. Нямам едни 5000км без ядове.
Малко предистория. Преди 20 000км бе правено турбо и мотор. После се чупиха сумати други глопости но нямах явове с турбо и мотор. Преди месец светна лампата за маслото само когато е в ниски обороти. Смених датчика за масло и маслото и 2000км нямам проблеми, но вчера на 60км от София изведнъж стрелката на температурата почна да се вдига. Спрях и гледам теч. Оправих на място с подръчнио материали супаният марку- Дък тейп и свински опашки. Това е маркуча към термостата: ESR2491 . Сипах вода обезвъздуших (стана на един петрол точно). Продължих. След 25км на вакарел (отбивката към тия за осоляването) ... пак температурата почна да се качва..... Отворих тече от капачката на казана... изчаках да охлади, отворих изхвърли водата. Сипах нова (вече се бях заредил). И пак към софия.... После след известно време пак почна да вдига, но дойде нанадолнище и го оставих и охлади до нормалното. После на равното по магистралата дам леко газ и вдига температура по инерция и пада и така до карулката. На петрола пак изхвърли водите от казанчето. Изчаках пореден час и сипах пак вода и обезвъздуших. Прибрах се и си легнах че бях скапан. 50-60км 4 часа и малко. (от общо 480).
Сутринта сипах вода и отидох до работа където обедната почивка видях ч1е е спукал и друг маркуч. Единият от парното който влиза в тръбата над мотора, а не в двигателя.... До тук добре. Него го направих с един преходник, обезвъздуших и всичко изглежда ОК.
Запалих джипа и маркучите твърди като камък. Загасих. Пробвам да отворя казанчето и всичко бълбука и изхвърли водата. Това ме навежда на мислълта че надува системата с изгорели газове... което ще рече.....





Глава,блок или гарнитура???
За сега нямам намерение да го карам, защото ще пръсне още нещо от такова налягане.
П.П. Не намерих тема за 300тди с проблеми в охладителната (само за Free-to i Td5 )
Обезвъздушена система за пореден път, оправени маркучи да не тече. Паля отвярям казана и вижте клипчето:
Коментар