Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

    Гарнитурите с 1, 2 и 3 дупки са с различни дебелини. Избира се правилната гарнитура според надстърчането на буталата. Идеята е да имаш правилно отстояние между буталата и главата на мотора като го стегнеш.

    Отварял съм и съм затварял един и същи дизело мотор 4 пъти и 2 пъти съм му правил основен ремонт докато не направих нещата както ги пише по книгите, а не както всеки ми даваше акъл (ама т'ва е малко частен случай 'щото имаше много тунинг по мотора). Та мойте 5 стотинки по въпроса - щом и блока, и главата имат кривина на едно и също място бих ги пуснал и двете на шлайф. Повече играчка е, обаче си връзваш гащите, че до година няма да имаш същият проблем. Пък и като занесеш блока и главата при шлайфистите ще могат да проверят за пукнатини и да си спокоен, че всичко е здраво. А стигнеш ли до там - направо и коляновият вал да го премерят и ако е необходимо - шлайфане и ремонтен размер лагери. Ако нещата се направят както трябва дълго време няма да имаш проблеми с мотора.

    Глава се шлайфа след всяко стягане и работа. Щото при самото стягане може да се изметне леко. Иначе за главата няма какво да те притеснява шлайфането освен ако не са много близо каналите за антифриза или всмукателните/изпускателните портове. Все пак е плоска . Само трябва след шлайфане да се мери "надстърчането" на клапаните - и за него се дават граници в които е приемливо. Корегира се с вкопаване на клапаните или със шлайфане на челата на клапаните (второто май не е особенно препоръчително).

    Ако шлайфането на блока те притеснява да не доведе до голямо надстърчане на буталата - има лек. Ремонтните размери бутала са по-ниски за да могат да компенсират износването на блока. Или поне така е при VW, но силно ме съмнява при тоя мотор да не е така.

    Коментар


    • #32
      От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

      1 hole gasket, 1.3mm ERR5261, Piston Protrusion above the block, 0.50 - 0.60mm
      2 hole gasket 1.4mm ERR5262 Piston Protrusion above the block 0.61 - 0.70mm
      3 hole gasket 1.5mm ERR5263 Piston Protrusion above the block 0.71 - 0.80mm
      0 hole gasket 1.6mm ERR7154 Piston Protrusion above the block, if above 0.80mm

      Така се избира.

      Виж на тази снимка. Горе в ляво има 3 малки дупки.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$_1.JPG
Прегледи:1
Размер:31.6 КБ
ID:5724606


      LR Discovery 300Tdi 1996
      Subaru Outback 2.5 1998
      Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

      Коментар


      • #33
        От: Пак проблеми - охладителна система Discovery 300TDI

        Благодаря за разяснението. Много готино - единият обяснява, другият показва
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X