Обява

Свий
Няма добавени обяви.

RR 2.5 DSE проблем с термостата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

    И ако е с пластамасова и е отишла я смени с метална такава.Мисля че нямаха голяма ряазлика в цената.
    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

    Коментар


    • #17
      До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

      Колега, щом надува маркучите и хвърля водата, изобщо не си прави труда да търсиш другаде. След като свалиш главата нищо не пречи да си промиеш цялата охладителна система и да си провериш водната помпа, но 99,99 % съм сигурен, че проблема е в главата. Две коли съм правил през последните 3-4 години със същите симптоми.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #18
        До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

        Той никъде не казва че му хвърля водата и какво точно надува.Защо изключваш варианта помпа?Все си мисля че при развалена помпа водата не може да се превърти през радиатора и входящия маркич става твърд а след него и изходящия тъй-като и двата се намират в горния край на радиатора.Както и правилното обезвъздушаване.Симптомите ще бъдат същите.Не че не може да е глава което и е най-честатия резултат от не добре поддържана охладителна система.Виждам Асен е на линия и ще внесе яснота.
        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

        Коментар


        • #19
          До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

          Това се решава елементарно - или в сервиз с газоанализатор на парите на антифриза в радиатора, или със съответната добавка, която реагира на наличието на СО в антифриза. Ако единия от двата способа нищо не покаже, остава помпата или каквото и да е друго там. Ако обаче има СО в антифриза е ясно че е главата, към което и аз се скланям като чета симптомите.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

            Съгласен
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #21
              До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

              Aз лобирам за водна помпа и термостат, но при монтажа да се гледа съчмичката да сочи на горе. Водни помпи има 3 модела- пластмасови, бронзови ляти и тенекиени турбинки. Най удачни са тези с тенекиените турбинки.
              Освен това провери останалите работи по охлаждането- виско, радиатор и др.
              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

              Коментар


              • #22
                До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

                до братчеда термостат изобщо нямаше като го сложих единиямаркуч от към терм.е студен а другия горещ и не отваря,бодна помпа не сме сваляли но без термостата си въртеше водата а виското май е блокирало защото перката постоянно е на макс,горната част на радиатора към маркуча дето идва директно от главата е гърмял някога и е лепен иначе не е задръстен защото без термостат си върти водата,а за надуването надува маркучите много а парното е на шест,с термостат като го оставяда работи на място и през маркучето от радиатора до разш.съд минава въздух,но ако е глава би трябвало като го изгася да изхвърля антиф.или да продължава още да върви въздух а то нищо подобно

                Коментар


                • #23
                  До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

                  а каква е тая химия дето показва СО и как се ползва а газоанализатора трябва да се отвие капачката на разширит.съд и да се измерят изпаренията така ли пък ако е глава би трябвало и без термостат да го прави нали

                  Коментар


                  • #24
                    До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

                    Виско не съм чувал да блокира на зацепено положение.Което не значи че не може.водната помпа задължително я свалете и огледайте,не съдете по косвени признаци.Радиатора как го проверихте че не е задръстен?Туй последното ми е много интересно.Не забравяйте че след като пропуска вода не значи зе работи с пълния си дебит.Още повече че в горния му край има едно гумено перо което служи да отклонява водния поток за да не преминава директно от входа към изхода на радиатора.това перо с времето изгнива.
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • #25
                      До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

                      Първоначално публикуван от the_rock Преглед на мнение
                      така ли пък ако е глава би трябвало и без термостат да го прави нали
                      би следвало и без термостат(все едно че е отворен) да прави същия проблем.
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #26
                        До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

                        това перо трябва да е здраво защото половината радиатор е студен а другата топъл питата му е добреима само на едно място някога явно перката е закачила но не тече а двигателя е сменян с нов без номер се води

                        Коментар


                        • #27
                          До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

                          Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
                          би следвало и без термостат(все едно че е отворен) да прави същия проблем.
                          еми и аз така мисля ама без него нямаше проблеми карах го така 15-20 дни

                          Коментар


                          • #28
                            До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

                            Здравейте колеги,
                            Пише Ви Рашконти-Владо Рангелов-LR Discovery 1996 300tdi.
                            Имах същия проблем. Ще разкажа какво се случи при мен - дано да не стане неясно, защото стъпките на ремонта бяха доста и така и не разбрах каква беше причината. Надявам се, все пак да си извадите някакви заключения:

                            1. Загряване - стрелката бързо стига червеното - дори в София. Бял пушек-съответно предполага се, че главата /гарнитурата/ е сдала багажа. Сваляне, шлайфане, нова гарнитура. Междувременно се оказва, че термостата е скопен/изрязан/ и маркуча за връщане на охлаждащата течност към блока /by-pass/ е запушен с две коркови тапи, за да се ползва само външния кръг за охлаждане директно и само през радиатора.
                            2. Нова водна помпа.
                            ---- пак загрява, но няма бял пушек
                            3. Развалена виско муфа - смяна с нова такава плюс перката. Тук трябва да се внимава при монтажа на пластмасовия кожух на перката- ако не е монтиран правилно и плътно, не се получава добро охлаждане от перката.
                            ------ пак загрява ------------
                            4. Смяна на двата датчика за включване на двете ел. перки - като големи / 2 см диаметър/ месингови копчета, разположени на кожуха на термостата.
                            5. Смяна на радиатора.
                            Сега нямам никакъв проблем със загряването, дори при тежки натоварвания / скорост, преодоляване на баири с товар в продължение на час/.
                            Land Rover Discovery 1-300tdi

                            Коментар


                            • #29
                              До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

                              Колега ,колкото да ми е неприятно да го кажа,виж Куздов какво е написал и леко го оправи.Надува,плюе въздух от маркуче...
                              Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                              NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                              Коментар


                              • #30
                                До: RR 2.5 DSE проблем с термостата

                                Колега Рок, искренно се надявам да не са те метнали с някой "отличен" курник с изтърбушен термостат и рапидка на виското.
                                Би ли споменал само откъде купи джипа и какъв му беше регистрационния номер.
                                По едно време имаше един софииски с номер 1818 който се надявам да не го е купил човек от форума.
                                http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                                Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X