Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

    Ами след като извадих клапана за обезвъздушаването той си беше като нов.
    Изобщо нямаше никаква чернилка по-него.Също и след като извадих стария нов филтър на бош беше чист.
    Затова си мисля че по мрежичките на помпата има боклуци,които пречат да създаде необходимото налягане.
    Преди да махна клапана извадих щуцера му.Като дам на контакт помпата работи и запушвам изхода на клапана с пръст не усещам
    никакво въздушно налягане.След като махна клапана от изхода тече силна струя нафта.Ако са дифтунките на дюзите и вкарва въздух в
    системата.този клапан нали е сложен за това да обезвъздушава?

    Коментар


    • #62
      От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

      А, като извади клапана пробвали да духнеш през него, дали пропуска?
      Само на контакт няма как да разбереш дали вкарва изгорели газове в нафтата, трябвада работи двигатeля.
      Преди да сменяш дифтунги и о-пръстени, може да провериш за изгорели газове в горивото като разкачиш щуцера за обратното гориво на горивния филтър и монтираш прозрачен маркуч за гориво. Палиш и следиш за въздушни балончета докато работи двигателя и веднага след като го загасиш.
      Но първо, извади горивната помпа и виж какво е положението с цедките. Не забравяй да изчистиш и нано филтъра.
      Аз само ти давам насоки, къде може да е проблема, но нищо не сменяй преди да си го проверил дали работи!
      Успех!

      Jeep Grand Cherokee 5.2; GSM - 0892-757-619

      Коментар


      • #63
        От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

        Ако има изгорели газове от дифтунките не трябва ли да пали трудно? Без клапана за обезвъздушаването сега пали от раз,
        независимо от количеството на горивото в резервоара. За мен си остава мрежичките на помпата не може да направи необходимото налягане за да избута въздуха от системата и създава въздушна възглавница в системата,клапана е чисто нов. След като спре натискам педала 5-6пъти изчаквам около 3-5минути да обезвъздуши,пали 5-10км.и пак така.
        Къде се намира този нано филтър?
        Между другото тези дни ми идва НАНОКОМА и ще диагностицирам всички показатели да видим какво ще излезе.

        Коментар


        • #64
          От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

          Първоначално публикуван от jasen93 Преглед на мнение
          След като спре натискам педала 5-6пъти изчаквам около 3-5минути да обезвъздуши,пали 5-10км.и пак така.
          Май в твоя случай си говорим наистина за запушване, а не за въздух. Или в по-лошия случай - за помпа, която дава признаци, че си заминава.

          Първоначално публикуван от jasen93 Преглед на мнение
          Къде се намира този нано филтър?
          Под плочката на FPR-a, в главата.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #65
            От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:A.jpg
Прегледи:1
Размер:115.6 КБ
ID:5647180Натиснете снимката за да я уголемите

Име:B.jpg
Прегледи:1
Размер:36.7 КБ
ID:5647181
            Jeep Grand Cherokee 5.2; GSM - 0892-757-619

            Коментар


            • #66
              От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

              Колеги да ви информирам до къде стигнах с проблема.
              Остана ми малко свободно време и реших да разглобя помпата за да видя кое как е.
              След изваждането и останах като гръмнат.Долната част на мрежичката на помпата беше задръстена с нещо,
              черно като разложен силикон или гума.Почистих и сглобих помпата обратно.
              Върнах клапана за обезвъздушаването и сега помпата е много тиха и няма проблем с палене вървене и ускорение.
              Резорвара е около половината,ще видим като падне до резерва как ще е.
              Засега всичко си работи перфектно.

              Коментар


              • #67
                От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                Здравейте колеги.Продължавам да се боря с проблема.
                Днес ми се наложи да пътувам до Пловдив.
                Горивото падна на 1/4 в резорвоара и отново се появи същият проблем.
                Гасне минавам 10-20км. и пак гасне махнах клапана за обезвъздушаването и няма ядове.
                Помпата е изчистена основно остава да прегледам този нано филтър на FPR-a.
                Ще ви информирам когато ми остане време да го разглобя и изчистя.
                Няма да се предам,ако трябва ще разглобя целия двигател но съм решен да стигна до решение на проблема.
                Поздрави на всички колеги.

                Коментар


                • #68
                  От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                  Първоначално публикуван от jasen93 Преглед на мнение
                  Няма да се предам,ако трябва ще разглобя целия двигател но съм решен да стигна до решение на проблема.
                  Поздрави на всички колеги.

                  Чак пък целия .
                  Май, все още не си сменил дифтунгите и О - пръстените ?

                  Коментар


                  • #69
                    От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                    Значи вчера ми остана малко време и разглобих ФПР-а извадих нано филтъра и същият беше притиснат през средата.
                    Иначе беше сравнително чист.След с глобяване помпата е малко-по тиха и работи около 15-30сек.и спира.
                    Ще видя сега как е положението и ще ви информирам.Резорвара е почти до резерва.Забелязах че с махнат обезвъздушител при скорост,
                    около 100-110км.ако настъпя не ускорява а започва да придърпва недостатъчно гориво,при леко натиснат педал подържа около 100км.
                    Някакви идеи???Следва поетапно подмяна на о-пръстени и дифтунгите на дюзите.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                      Първоначално публикуван от jasen93 Преглед на мнение
                      Забелязах че с махнат обезвъздушител при скорост,
                      около 100-110км.ако настъпя не ускорява а започва да придърпва недостатъчно гориво,при леко натиснат педал подържа около 100км.
                      Някакви идеи???Следва поетапно подмяна на о-пръстени и дифтунгите на дюзите.

                      Провери си и "Valve - solenoid boost control".

                      Коментар


                      • #71
                        От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                        Така днес рано на трезва глава по-добре се мисли или не!
                        Разкачих щуцера на въздушния клапан,като преди това бях сложил същия.
                        Насапунисах изхода на щуцера и запалих джипката.
                        Резултата:изкарва съвсем малки балончета вуздух от системата,резорвоарът е почти на резерва.
                        След около 5мин.двигателя угасна почнах да развивам щуцера леко излизаше прекалено голямо количество въздух под-налягане,
                        между резбата и медната дефтунка.Значи създава прекалено голямо количество вуздух който неможе да излезе през клапанчето.
                        Шах на пешката???Махнах клапана за обезвъздушаването пали от раз, и върви не си играй.Ами сега???

                        Коментар


                        • #72
                          От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                          Нали имаш 2 клапана.Махни кечето да не се замазва и запушва и сложи останалото заедно с малкото отворче за да не връща много гориво обратно.Карай така и гледай какво става.Този клапан каквото и да го правиш,той няма да почне да работи по-добре.Важното е,че влиза въздух от някъде и това е.По-добре да се търси от къде влиза?!
                          Аз смених дифтунгите и гумените уплътнения на дюзите и не намирам никаква разлика.От ФПРа все още се чува съскащ звук.Ако няма течове по маркучите,май Димо ще се окаже прав за някакви проблеми със засмукване на въздух от помпата,когато резервоара е под 1/4.При мен обаче освен това съскане дето чувам,други проблеми няма.Само веднъж угасна веднага след запалване и след това трудно запали при резервоар под 1/4.И аз трябва да вадя помпата май....
                          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                          Коментар


                          • #73
                            От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                            Сигурен съм на 95% че това количество въздух влиза от помпата.Но откъде го засмуква това не мога да си обясня.
                            Помпата я вадих 3-пъти гледах умувах и стигнах до никъде.Затова още не съм сменил дифтунги и опръстени на дюзите.
                            Защо когато резорвоара е над половината няма проблем и със сложен клапан за обезвъздушаването,а когато падне на 1/4,и по-малко,
                            започват ядовете.И защо по-дяволите великите инженери на добрата стара Англия са направили връщащата нафта да минава през филтъра а не входящата?

                            Коментар


                            • #74
                              От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                              Първоначално публикуван от jasen93 Преглед на мнение
                              Сигурен съм на 95% че това количество въздух влиза от помпата.Но откъде го засмуква това не мога да си обясня.
                              Защо когато резорвоара е над половината няма проблем и със сложен клапан за обезвъздушаването,а когато падне на 1/4,и по-малко,
                              започват ядовете.И защо по-дяволите великите инженери на добрата стара Англия са направили връщащата нафта да минава през филтъра а не входящата?
                              Моето обяснение е,че въздуха влиза от резервоара/помпата-там някъде се засмуква.Когато резервоара е пълен,мястото от където влиза в-х е залято с гориво и не може да засмуче в-х.За това и през клапана за обезвъздушаване преминава по-малко в-х и за това работи добре с него.Когато резервоара е под 1/4,точката на засмукване на в-х остава над нивото на горивото.Тогава в-ха влизащ в системата е много повече и клапана не може да го пропусне всичкия-това,което ти си установил.Аз още не съм отварял резервоара,но имам една резервна помпа,която вчера разглеждах.И имам няколко подозрения:
                              1.Щуцера на помпата,който е за въздуха,който се връща от клапана за обезвъздушаване не е свързан с нищо-т.е. е най-от горе на помпата и не отива надолу с маркуче,както другите щуцери.Когато нивото падне под 1/4,този щуцер остава над нивото на горивото и от там в-ха постъпва към филтъра по някакъв начин.Особено ако някъде има малък теч на гориво,това е идеалното място системата да си вземе въздух.Тази комбинация обаче е убийствено трудна за откриване.Ако това е истина,един маркуч от щуцера до дъното на резервоара би решило проблема.
                              2.Част от засмукващата част на помпата остава незалята,което е малко вероятно.
                              3.По маркучетата на помпата има нехерметичност-теч,и когато тази нехерметичност се намира над нивото на горивото,става беля и в-х влиза от там.

                              Такива разсъждения ми се въртят в главата...За тази цел трябва да се отвори резервоара,когато е под 1/4 и когато започне да прави номера.Тогава много точно трябва да се види/предположи до къде стига нивото на горивото спрямо помпата.Това може да даде отговори на много въпроси.
                              Не се сещам за сега обаче как може да се установи нехерметичност на маркучетата в помпата.
                              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                              Коментар


                              • #75
                                От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                                Аз си мисля че горният край на самата помпа където влиза маркуча за високото налягане и отива в ФПР-А.Най-вероятно помпата се състои от две части.
                                Горната част или капака на помпата има сигурно гумени о-пръстени или нещо такова понеже като падне резорвоара под-1/4 горния край остава над нафтата,
                                има нехерметичност и засмуква и гориво от долната част и въздух от горната,така си мисля но не ми стигна куража да я разглобя на цяло понеже е доста пара.
                                Сега ще пробвам да сложа старият клапан за обезвъздушаването без кечето вътре и ще пиша за резултата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X