Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

    Първоначално публикуван от jasen93 Преглед на мнение
    Аз си мисля че горният край на самата помпа където влиза маркуча за високото налягане и отива в ФПР-А.Най-вероятно помпата се състои от две части.
    Горната част или капака на помпата има сигурно гумени о-пръстени или нещо такова понеже като падне резорвоара под-1/4 горния край остава над нафтата,
    има нехерметичност и засмуква и гориво от долната част и въздух от горната,така си мисля но не ми стигна куража да я разглобя на цяло понеже е доста пара.
    Сега ще пробвам да сложа старият клапан за обезвъздушаването без кечето вътре и ще пиша за резултата.
    И твоите подозрения имат смисъл.До този извод беше стигнал и Димо.Проблема беше как да се уплътнят щуцерите на помпата.Аз все повече си мисля щуцерите,където влизат маркучите в помпата да се залеят с някаква епоксидна смола,а маркучите да се срежат и там да се направи някаква стабилна връзка,за да може помпата да се вади.
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

    Коментар


    • #77
      От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

      Какво представлява самата помпа може да видите тука: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=174362
      За мен е изключено засмукване на въздух от или между самите помпени елементи.
      Маркучите, които правят връзката между самата помпа и капака на кошницата също съм склонен да ги оставя извън подозрение.
      Аз смених помпата и конзолата на филтъра, с тези, които взех от Андро, сложих и нов горивен филтър. Определено има подобрение от към вървеж, но при първо палене продължава да иска поне три оборота на стартера и подаване на газ, което не е нормално. За сравнение - новото Диско на Иван (trapper) беше с течащ като лейка ФПР и дори и при това положение палеше със самото завъртане на ключа, та той даже не се беше усетил, че му тече клапана. След смяната на клапана се обезвъздуши перфектно с два цикъла на помпата и пак запали още с бутането на ключа. Е, завидях му... мъъничко
      Помпата, която взех от Андро, преди да я сложа, ѝ прегледах много внимателно гумичките, където влизат щуцерите на маркучите - като нови бяха. Остава проблемът да е в самите маркучи - имам вече целия набор, но кога ще намеря време да свалям резервоара за да ги сменя и дали няма преди това да продам колата...

      п.п. Да допълня още нещо странно, което установих по време на смяната на конзолата на филтъра:
      Клапанът за обезвъздушаване, който съм сменил преди зимата, не пропускаше нищо - ни въздух, ни нафта. При откачането на маркуча му, обаче последния беше пълен с нафта . При това положение дадох контакт, помпата заработи, но от клапана не излизаше нищо. От маркуча - също. Как тогава се е напълнил с нафта тоя маркуч? Възможно ли е наистина клапанът да пропуска в обратна посока и да смуче през него???
      Последно редактирано от stargazer; 24-04-15, 13:04.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #78
        От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

        Малко неочаквано развитие по темата...
        Вчера, най-неочаквано, Диското отказа да запали пред кварталния магазин. Оказа се, че акумулаторът е останал почти сух. Отколко време е бил така - вероятно от преди зимата, когато имах проблеми с алтернатора (тогава смениха диодния блок и му пренавиха статора). Добре, че засякох Андро пред магазина, та ми даде читави кабели (тия дето ги имам са като за тонколони и с тях повече от 1.3 бензин не може да се запали ).
        Последва доливане, зареждане цяла нощ и на сутринта запали от първото завъртане, без никакво колебание. Вибрациите на празен ход също значително намаляха. Това ме кара да се върна към една предишна хипотеза, че имам проблем с масата между купето и мотора. Ще трябва да позамеря по-внимателно и да разнищя тази възможност. Самото зареждане го проверявах миналата седмица и си държи стабилно 14.3, независимо от включените консуматори... ама хич не ми дойде на ум да хвърля едно око и в клетките на батерията.
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #79
          От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

          Здравейте. От сензора за вода на горивния филтър при работа на двигателя капе гориво. Мога ли да го изхвърля този сензор и да си остане оригиналната тапа, или да търся да купувам този датчик?
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:td5-90-fuel-filter-relocation-kit-gl2690-04.jpg
Прегледи:1
Размер:77.7 КБ
ID:5686763
          L.R. Discovery 2 TD5
          Suzuki SV1000

          Коментар


          • #80
            От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

            Слагай оригиналната тапа. Поне половината Д2 са с откачен датчик.
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #81
              От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

              Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
              Слагай оригиналната тапа. Поне половината Д2 са с откачен датчик.
              Къде се намира тази оригинална тапа ?
              Use since:
              OpenBSD 3.x
              FreeBSD 4.x
              Centos 5.x Debian 3.x Ubuntu 7.x Аз съм фен на OpenWRT.

              Коментар


              • #82
                От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                Първоначално публикуван от kosh Преглед на мнение
                Къде се намира тази оригинална тапа ?
                Повечето филтри се продават с навита такава.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #83
                  От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                  Моята помпа започна да шуми вчера след зареждане. Изгасих го и до там, нямаше палене, не отиваше никаква нафта към двигателя. Свалих помпата и калта по цедките беше нещо невероятно...(една шепа кал изкарах от помпата) Почистих добре помпата и цедките върнах я на място и след 10 км каране пак започна да вие. Тази сутрин си запали без проблем, но пак след кратко каране започва да вие. Утре ме чака май май сваляне на този резервоар за почистване.
                  Единствено в цялата тема не можах да разбера как се премахва клапанчето за обезвъздушаване.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                    Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                    И аз се включвам в темата с подобен проблем.Дано да ги намерим къде са дяволчетата.При мен симптомите са само трудно палене и то само на минусови температури.На минус 8 пали много трудно,на минус 18 въобще не пали.
                    Колеги,аз ги намерих дяволчетата-оказаха се цели 2.Повече подробности в тази тема:
                    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=205985
                    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                    Коментар


                    • #85
                      От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                      Здравейте, въпроса ми е Д2 -ТД5 Както се вървеше и изгасна !!! няма палене (колата е с пълен резервоар ) Колата върти перфектно но няма грам наченки да запали. мислех че е замръзнало гориво. Колата я прибрах в гараж седя няколко часа и пробвах пак да го запаля отново греда. Помпата в резервоара почна да сменя звука и реших да отворя да видя какво е положението ,цедките бяха полепнали със сажди (грозна гледка) изчистено перфектно и върната обратно нов горивен филтър и пак не иска да запали !!!! Четох в по-горните постове за клапана на филтърното тяло пробвах и без него отново нулев резултат ? Помпата работи тихо от време на време издава малко по-различен звук . Какво може да е ? Поздрави:mak

                      Коментар


                      • #86
                        От: Land Rover Discovery 2 TD5 - проблем след смяна на горивен филтър

                        Първоначално публикуван от mak Преглед на мнение
                        Здравейте, въпроса ми е Д2 -ТД5 Както се вървеше и изгасна !!! няма палене (колата е с пълен резервоар ) Колата върти перфектно но няма грам наченки да запали. мислех че е замръзнало гориво. Колата я прибрах в гараж седя няколко часа и пробвах пак да го запаля отново греда. Помпата в резервоара почна да сменя звука и реших да отворя да видя какво е положението ,цедките бяха полепнали със сажди (грозна гледка) изчистено перфектно и върната обратно нов горивен филтър и пак не иска да запали !!!! Четох в по-горните постове за клапана на филтърното тяло пробвах и без него отново нулев резултат ? Помпата работи тихо от време на време издава малко по-различен звук . Какво може да е ? Поздрави:mak
                        Абсолютно същия проблем при мен се реши с подмяна на помпата за гориво в резервоара с оригинална (втора употреба). От самата помпа излизаше 30-40% въздух и останалото нафта. На зеления изход върху помпата (както е в резервоара) закачаш един 8 мм маркуч и го пускаш в туба и даваш конктакт и се вижда какво излиза от там т.е. дали е чисто гориво или го меси с въздух, но по този начин не може да установиш дали подава нормално налягане.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X